Răpirea

21 2 0
                                    

[...Liam povesteşte...]

Era din ce în ce mai speriat.Aveam tot felul de întrebari în mine numai despre Annie..Dacă nu se mai trezea?Dacă mă lăsa singur în aceasta lume?Aceste gânduri mă faceau să plâng din ce în ce mai tare.

-Trebuie să vorbim!îmi întrerupsese Erick gândurile.

-Da...despre ce?

-Despre aceşti demoni?Ce anume vor de la noi..

-Le-am invadat teritoriului şi.vor să scape de noi..îi spun lui Erick în timp ce aceata a ramas cu gura căscată.

-Şi o modalitate pentru a scăpa,avem?

-Da,dar este foarte periculoasă.Trebuie să sacrificăm pe cineva..

-Adică?Trebuie să omirâm pe cineva?

-Nu...cineva trebuie să li se alăture.

Erick nu a mai spus nimic.Ştiam că era îngrijorat pentru Louis.

Trebuia să vorbesc şi cu Louis despre tot ce mi s-a întâmplat.Am sta cu el de vorba cam până la miezul nopţii.Nu puteam să cred ca amândoi plângeam pentru situaţia în care am ajuns.

După ce ne-am spus to ce aveam pe suflet,acesta voia să doarmă aşa că l-am lăsat pentru că voiam să merg să vad ce face Annie.

Am ieşit din camera lui Louis.Canapeaua în care statea Annie era în faţa mea.Voiam să îi admir frumuseţea,dar acest gând mi-a fost spulberat văzând că pe canapea era doar un biliţel.

Mă panicasem.Nu ştiam ce să fac.Într-un bun sfârşit ammlaut bileţelul în mâna începând să-l citesc.

"Dacă o iubeşti pe Annie,demonstrează!Vino în mijlocul pădurii după ea!"

Am început să plâng.Annie era în mare pericol şi mi-am dat seama ca demonii mă vor pe mine.

Dupa o jumătate de oră,mi-am luat inima în dinţi şi am ieşit pe uşă.Ştiam că dacă nu o să fac asta Annie va avea de suferit.

Eram afară.Atmosfera era sumbră.Niciodată nu am mai vazut un peisaj aşa de înfricoşător.Dupa ce l-am analizat puţin (peisajul) am văzut săgeţi care mă ajutau să ajung în mijlocul pădurii.

L-am urmat pe toate până am ajuns în inima pădurii.Acesta era cel mai întunecat loc din pădure.

În faţa mea apăruse un demon cu Annie în braţe.Aceasta imagine m-a înfuriat şi am început să alerg spre el.

[...Erick povesteşte...]

Mă decisem.Voiam să ma sacrific pentru binele nostru,mai ales al fratelui meu.

Am ieşit din camera,vrând să-i spun lui Liam ce voiam să fac.

Nu i-am gasit in sufragerie,dar gasim un bileţel.După ce am citi, mi-am dat seama ca era de la demoni pentru Liam.

Nu am mai stat nicio clipa şi am mers în cautarea lor.

Cabana din Padurea DerringUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum