[...Liam povesteşte...]
Am început să-l cautăm pe Erick în toată pădurea.Sprea surprinderea noastră acesta era de negăsit.Începusem să mă îngrijorez.
Harry a tacut pe tot parcursul căutării.Simţeam că ceva îl roade pe interior.
-Dacă ai fi un demon,pe unde ai sta?am încercat eu sa rup tăcerea.
-Nu ştiu,a spus rece.
-Nu te înţeleg.Acum de ce eşti trist?Parcă încercai să alungi această tristeţe şi să o înlocuieşti cu fericire.
Harry a lasat capul în jos.Mi-am dat seama că am greşit spunându-i aceste vorbe grele.
Dintr-o dată o siluetă neagră a apărut în faţa noastră.
-Harry ai un plan,nu?îi şoptesc.
-Da,dar nu ştiu daca o să funcţioneze.
-Încearcă!
Acesta a început să se uite urât la mine.Ce problemă are băiatul acesta.Tot îşi schimbă personalităţiile.Este foarte ciudat.
-Hei!Demonule!strigă Harry.
-Ce vrei?se auzea voce groasă a acestuia.
-Te crezi cel mai puternic,nu?
-Ce încerci să faci?îi şoptesc.
-Vrei să-l fac să lupte contra lui Astaroth?îmi raspunse acesta.Demonule!Astaroth ne-a spus că este mai puternic decât tine!
-Cum?O să-l distrug!spuse Erick în timp ce s-a teleportat.
Eram confuz.Adică,care e faza cu puterea?Şi cum de a plecat să se lupte cu celălalt?Erau multe întrebări fără răspuns.
-De unde ai știut că aşa va reacţiona?îl întreb pe Harry,care era uimit de ce a făcut.
-Demonii sunt înebuniţi după putere.Cei care sunt de-abia transformaţi în demoni sunt puţin confuzi şi ei se cred cei mai puternici.
Nu mai înţelegam nimic.Eram paralel cu toată situaţia.Nu eram în stare să fac ceva.Am început să cred că sunt într-un vis,care nu mai avea sfârşit.
M-am întins pe pământul rece.Voiam să-mi organizez toate gândurile.Mintea mea era total ravasită.Mă simţeam ca la un test de matematică.
-Astaroth!!se auzi un strigăt disperat,care m-a trezit din gândurile profunde pe care le aveam.
-Ce a fost?întreb nedumerit.
-Off,dar ce răvaşit eşti!A fost Erick.Era ca un strigăt de luptă.
Nu am mai stat nico clipă.Am început să alergăm spre mijlocul pădurii.Se pare că aceşti demoni aveau un loc sacru.
După câteva minute însfârşit la acel loc sacru.Cei doi demoni stateau nemişcaţi.
-Ce se întâmplă?îi şoptesc lui Herry.
-E ca o luptă telepatică.Deobicei nu e de folos.Adevărata luptă va aduce multe daune.
Nu mi se părea ceva logic.De ce stau aşa daca nu este folositor acea lucru?
Deveneam din ce în ce mai confuz.Voaim să se termine totnaceat chin.Voiam ca Erick să revină la forma inițială şi ca Annie să-şi revină.
-Uite!Au început!mă trezeşte Erick din visurile mele.
Era o adevărată catastrofă.Aceştia aveau vraji.Era ciudat modul lor de luptă.
Voaim ca Erick să-l distrugă,dar aces vis mi se spulberase după ce l-am vazut jos,nemişcând.
Eram speriat!Daca a murit?Dacă celălalt demon l-a distrus.
-Nu fi îngrijorat!Aşteaptă doar!îmi şopteşte Harry prieteneşte.
Şi asta am făcut şi nu mi-a venit să cred ce am vazut după.