Căutarea cărţii

25 2 0
                                    

[...Erick povesteşte...]

Am ieșit din casă şi deja am vazut săgeţi pictate pe copaci.Am urmarit fiecare săgeată în parte.Când am ajuns la ultima,era deja în mijlocul pădurii.

Liam era faţă în faţă cu un demon care o ţinea pe Annie.

Am rămas ascuns într-un tufiş.Mă gândeam că dacă o să intervin o să fie mai rău.

[...Liam povesteşte...]

Aceea bestie era chiar lângă mine.Nu îmi era frică.Annie era în acesată situaţie din cauza mea.Trebuia să ma sacrific pentru ea.

În cele din urmă demonul începe să vorbească:

-Vreu să...

-Facem un pact?i-am taiat-o.Da ştiu ce vrei în schimbul ei.Pe mine!

-Eşti un băiat deştept.Se pare ca moşul nu s-a înşelat.

-Lasă vrăjelile!Las-o pe Annie jos şi fă-mă unul de alt tau!Ştiu că asta vrei!

Acesta o lasat-o jos pe Annie şi a început să rostească unele cuvinte ciudate.

Nu cred că a apucat să facă o propoziție din cauza lui Erick care a sărit dintr-un tufiş.Cum a ajuns aici,nu ştiu.

-Mă sacrific eu!Lasă-i pe ei în pace!spuse le un ton curajos.

-Nu-l asculta!Pe mine mă vrei!

Cuvintele mele nu au mai avun niciun efect pentru el.Deja îl lovise pe Erick cu o lumină,roşie,foarte puternică.

Am alergat spre el.Debea acum simţeam cum frica îmi acoperă tot corpul.Am început să tremur.Nu ştiam ce să fac.Iubita mea stă pe jos aproape moartă şi fratele celui mai bun prieten al meu este în aceiaşi stare.

-Liam fugi!Salveaz-o pe Annie!Vezi că în cabană este o carte,care îţi va trebui!

-Unde?Unde este?întrebăm eu disperat.

-În....

Nu a mai apucat să-mi spună unde este.Erick se transformase într-un demon.Acesta arăta ca o umbră.

Nu am mai stat nicio clipă să-l privesc.Am luat-o pe Annie în braţe şi am început să alerg spre cabană.

Intrasem val-vârtej în cabană.Am dus-o pe Annie într-o cameră mai retrasă.I-am adunat pe toţi în living şi am început să le povestesc ce s-a întâmplat.

-Tot ce trebuie să facem acume să căutăm cartea aceea.

Ne-am împrăştiat,căutând în fiecare cameră.La etaj şi la perter nu am avut noroc..Tot ce a mai rămas era subsolul.

Am decis să mă duc în faţă,ceilalţi stând în spatele meu.

Era foarte întuneric.Am mers usor pe scările care era şubrede.

Am terminat de coborât,dând cu nasul de o uşă foarte veche.Era ciudată.Am încercat să o deschid,dar era încuiată.

După ce că situaţia nu era deja destul de ciudată pe ea a aparut o propoziție:

"Uită-te pe gaura cheii."

Am făcut întocmai ce mi-a spus mesajul.În aceea gaură era un bileţel.L-am deschis şi am început să-l citesc.

Cabana din Padurea DerringUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum