Planul malefic

32 2 0
                                    

[...Annie povesteşte...]

În viaţa mea nu mai văzusem atât sânge.Era peste tot.Pe pereţi pe perdele,era un masacru.

Singura întrebare pe care o aveam în minte era "pe unde a intrat acest psihopat?"A ucis cu sânge rece.

-Annie?!Annie?!Ce se întâmplă acolo?Cumva e şi Adrianna acolo?strigase Louis îngrijorat,dar eu nu-l bagam în seamă.Annie!Răspunde odată!a început să se resteasca la mine,acaparaându-mi atenţia.

-Da,da este în regulă!Am vazut ceva şi după m-am calmat.Stai liniştit.

Nu puteam să-i spun adevarul.Era prea dureros să afle aşa ceva.

În timp ce mă gândeam la Adrianna,am auzit un zgomot în uşă.

-Cine e?întreb eu speriată.

-Sunt Erick!Dă-mi drumul!

Toţi am dat dulapul de la uşă,acesta intrând val-vârtej.Eram îngrijorată..Liam lipsea..pe unde ar putea fi?M-am decis să-l întreb pe Erick,pentru că eu nu aveam cea mai vagă idee.

-Liam!Unde este Liam?!am întrebat pe un ton mai isteric.

-Nu ştiu!Am vazut doi tipi apropiindu-se de noi.I-am pus jos după care am fugit spre drumul de ţară,unde trebuia să ne întâlnim.L-am aşteptat,însa nu a venit aşa că am venit la cabană.

Am amuţit auzind vorbele lui Erick.Unde este acum?Este bine?Începusem să plâng cu lacrimi amare,gandindu-ma la el.

[...Liam povesteşte...]

Eram aproape de cabană.Eram speriat de ce se poate întâmpla.Dacă cineva ar mai fi fost ucis?Dacă Annie e în pericol?Şi Erick,el unde este?

Toate aceste gânduri îmi măcinau mintea.Deodată ies din aceste gânduri profunde şi îmi îndrept privirea spre doua siluete.

-Cine este alesul de data aceasta?

-Mă gândesc pa aceea fată,Annie.E mult prea deşteaptă!Trebuie să o eliminăm.

-Ok!Sper că ai un plan.

-Fi sigur!acesta a fost ultima replică a lor,dispărând într-o fracţiune de secundă.

Trebuia să ajung neapărat la cabană!Annie era în mare pericol!

Toată vina îmi aparţine!Eu am vrut să venim aici,în acest loc blestemat!Din cauza mea,Annie o să aibă de suferit.Nu puteam să o pierd.Era prea mult petru mine!

Cu toate aceste gânduri nu mi-am dat seama când am ajuns la cabană.Am deschis uşa şi am rămas încremenit de ceea ce am vazut.

Annie era întinsă pe podea.Am început să plâng.Nu era adevărat!Nu credeam aşa ceva.

-Liam!Liam!Înca respiră,nu-ţi face griji.Au aparut în faţa noastra doi indivizi ciudaţi şi au pus-o pe Annie într-o transa.

-Nu sunt indivizi!Sunt demoni!raspunsem eu cu lacrimi pe obraji.

Erick se uita la mine ciudat,dar nu mi-a păsat.Am luat-o pe Annie de pe podeaua rece şi am.pus-o pe canapea,unde am stat alaturi de ea.

Cabana din Padurea DerringUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum