Cartea demonilor

53 2 0
                                    

[...Liam povesteşte...]

Am deschis bileţelul şi am început să-l citesc.

Era un fel de ghicitoare scrisă în latină.Am încercat să o descifrez,dar era foarte greu Ştiam unele cuvinte în latină din generală.

-Spune odată ce scrie,am auzit o voce în fundal.

-Spune că uşa nu se va deschide fără o cheie,dar este ascunsă unde nu vrem să mergem.

-Înseamnă că este înafara cabanei,spuse Harry.Nu ne-a fost frică să venim aici.Cred că este într-un loc sumbru,întunecat.

-Ştii...câteodată ma sperii,am spus eu făcându-i pe ceilalţi să râdă.

Lăsând toate astea la o parte,am ajuns în cea mai gra situaţie.Trebuie să ieşim din cabană.Era cel mai periculos lucru.Trebuia să ne confruntăm cu acei demoni.

-Voi staţi aici!Merg eu să iau cheia.

-Liam stai!Vin şi eu cu tine.Nu poţi să mergi singur,spuse Harry în timp ce mă prinse de mâna.Mă simţeam ciudat,dar am ignorat acest sentiment.

-Bine!Dar trebuie să avem grijă.Acum sunt trei demoni.

Am ieşit pe uşa şi deja simţeam cum frica îşi face loc în inima mea.Încercam să mă calmez.

Nu am gasit nimic şi deja am ajuns la capătul pădurii.Spre norocul nostru am găsit o căsuţa mică,întunecată.

Am început să căutăm peste tot.Cheia am gasit-o în cel mai întunecat,alături de un bilet.

"Aveţi grijă!Aceea carte are ma multă putere decât vă puteţi imagina!"

-Hade să mergem!Trebuie să punem capăt!spuse Harry tragandu-mă la ieşire.

Am început să alergam.Alergam cat de tare puteam.Dintr-o dată vad o siluetă neagra apropiindu-se de noi.Era Erick.

-Erick,eşti bine!

-Acum nu mai este Erick!A dispărut!spuse demonul care îl posedase.

-Luptă,Erick!Luptă!Încercăm să-l încurajez.Mi-am dat seama că o părticică din Erick încă mai luptă!

-Pentru Louis!Luptă pentru Louis!

Când acesta auzise cuvintele pe care le-am rostit cu mare curaj,trupul acestuia căzuse pe pământ.Aşa am avut o portiţă de scăpare.

Am început să alergăm din ce în ce mai tare.Într-un bun sfârşit am ajuns la cabană.

-Aţi gasit cheia?

-Da!

-Pe unde?

-Nu avem timp de explicaţii!

Am coborât la subsol,deschizând uşa în care era aceea carte.

Era o carte veche în stil medieval.Coperta era din piele şi paginile era scrise cu sânge.

Cel mai ciudat lucru era că se numea "Cartea demonilor".

Cabana din Padurea DerringUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum