AII-a Ameninţare

31 3 0
                                    

[...Liam povesteşte...]

Am stat în cameră pană seara.Annie devenea din ce în ce mai îngrijorată.

-Nu mai fi îngrijorată!Nu este nimeni în această pădure.

-Cred că ai dreptate.Nu am de ce să mă îngrijorez din cauza unui bileţel.

-Uite aşa te vreau!Începi să fi mai curajoasă,ceea ce mă face sa te iubesc şi mai mult!

-Oh..ma taci,zise ea dându-mi cu perna peste faţă.

-Oh!Deci aşa facem.Bine!

Începuserăm să ne batem cu pernele până nu a mai ramas nimic din ele.Era fulgi împrăştiaţi peste tot.

-Uite ce ai facut!Acum trebuie sa fai curat!începuse să ma cicaălească.

-Eu am facut asta?E numai vina..

Nu apucasem să termina propoziţia din cauza lui Louis,care intrase în cameră pentru a ne chema la petrecere.

-Haide odată!Vă aşteptăm toţi jos.

-Acum venim!Doar ieşi afara sa ne pregătim.

După ce ne-am îmbrăcat am mers jos,unde era o nebunie totală.Eu cu Annie am alea un loc mai retras.Simţeam că ea nu avea chef de distracţie.

-Haide frate!!Petrecerea e aşa super!De ce stai aici ca o păsătica de liceu?spuse Louis beat criţă.

-Stai aici!Nu am chef de dansat sau de baut..

-Ce te-ai înmuiat decând..acesta arătând spre Annie,care nu era atentă la noi.Las' că mâine trebuie să reiei obiceiurile de când eram amândoi burlaci.

-Da,Louis!Vedem mâine!

[...Annie povesteşte...]

Petrecerea era foarte plictisitoare.Voiam să-i spun lui Liam să mergem în camera,dar acesta mi-o luase înainte.

-Petrecerea asta e un eşec total!spuse Liam plictisit.

-Ştiu.Nici mie nu mi s-a părut cine ştie ce..

Liam nu mai spuse nimic.Ne-am băgat la somn foarte devreme.

Dimineaţa am auzit un sunet similar cu cel de aseară.Cineva ne-a spart geamul cu o piatră.

-Ce dracu?am spus nervoasă,încercând să ma ridic din pat.

Ridicasem piatra şi vazusem un bileţel pe care scria "V-am avertizat!Totul va începe din aceasta seară!Plecaţi cat mai puteţi!"

-Liam!Liam!Uite!

-Ce este?De ce m-ai trezit?

Îi arât bileţelul,dar acesta mi-l ia din mână şi-l aruncă.

-Ce faci?

-Vreau să avem o vacanţă foarte frumoasă.Fără probleme.Eu cred ca este o farsă,care vrea să fie dusă la capăt.Atâta tot.

-Nu ştiu ce să cred!Ma simt urmarită şi foarte îngrijorată.

-Nu ai de ce!Îţi promit că te voi proteja indiferent de situaţie.

După ce terminase fraza mă luase în braţe,sarutandu-ma dulce.Aşa am ramas până Louis intrase în camara noastră.

-Ce durere de cap am!!Ce am facut aseară.

-Ai băut până nu ai mai putut!

-Vă rog să nu mă mai lasa-ti să beau aşa mult!

-Da,da!Haide la îmbrăţişare.

Cabana din Padurea DerringUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum