Dincolo de realitate

33 3 0
                                    

[...Annie povesteşte...]

Începusem să am sentimente de nelinişte.Simţeam că ceva mă macina pe interior.

-Annie!Annie!Se aud zgomote din pod,îmi şoptise Nial.

-Ciudat..Du-te la fiecare şi spune-le să facă linişte şi să vină la canapea.

-Bine!Dar crezi că o să ajute cu ceva?

-Tu fă ce ţi-am spus!

Toată lumea a început să se strângă la canapea din mijlocul sufrageriei.Nu ştiam cum să le spun că cineva necunoscut ar fi în cabană.

-Aş vrea să vă întreb ceva..Cine se pricepe cel mai bine la capcane?

-Eu!spuse tip mai scund de înalţime cu parul castaniu si lung.

-Bun!Cum te numeşti?

-Harry.Şi dacă îmi spui de zgomotele din pod să şti ca am numerose capcane pe care să le fac la etaj şi pe scări.

-Poţi să-ncepi să le faci.Restul..te vom ajuta cu orice ai nevoie.

[...Liam povesteşte...]

Simţeam o durere insuportabilă în spate.Eram legat la ochi şi deşi nu vedem podeau,puteam să o simt.În acel moment îmi dădusem seama ca am fost răpit şi adus într-un loc,poate,uitat de lume.

-Ce facem cu el?se auzi o voce groasă.

-Tu du-te la treaba ta!Am eu grijă de el,îi auzisem voce batranească şi cunoscută.

Începusem să-mi fac griji,mai ales pentru Annie,care era în aceea cabană blestemată.

Simţeam nişte paşi apropiindu-se de mine.

-Trebuia să mă ascultaţi!Nu am glumit deloc când v-am spus să nu mergeţi acolo.Se poate spune că este cel mai blestemat loc de pe pământ.

Nu spusesem nimic.Tăceam ca un copil de trei ani,care este certat de părinţii lui.Încetul cu încetul,am început să tremur.Simţeam cum fiecare parte din corpul meu începea să o i-a la goană,ca la un maraton.

-Ţi-a mâncat pisica limba?spuse pe moşul pe un ton ironic.

-Dacă ştiai că este aşa periculo, de ce nu ne-ai explicat.

-Îmi pare rău!Dar eu cu acei demoni am un pact.Trebuie..

-Stai,ce?Demoni?i-o taiasem.

-Da.Aveţi noroc că erau doar doi.Totuşi sunt dintre cei mai puternici.Astfel ei pot să se teleporteze.

-Să se teleporteze?

-Da.Eşti ca şi un copil mic.Ţi-am spus deja ca sunt demoni.

-Şi mai au şi alte puteri sau vrăji, cum le spui tu?

-Desigur,spuse acesta plictisit de întrebarea mea.

Eram foarte confuz.Am început să-mi pun întrebări.De ce ne vor răul?Adică oare le-am invadat teritoriul?Vor vreun sacriuficiu pentru ei?Tote aceste întrebări nu avea răspuns pentru mine.

-Ce anume vor aceşti demoni de la noi?

-Dacă le-aţi invadat teritoriul lor,ei vor face ce au scris în bileţelul pe care l-au trimis.

Este de rău.Ei au spus ca o să ne omoare unu câte unul.

-Şi nu există alta modalitate prin care am scăpa?

-Ar fi unul,dar nu ştiu daă cineva dintre voi ar face aşa ceva.

-Spune-mi,te rog!Te implor!

-Cineva trebuie să se alăture lor.Astfel toţi aţi scăpa.

Era extraordinar că ştiam ce trebuia să fac,dar era o singură problemă..trebuia să scap din aceea încăpere şi să-i anunţ pe celalţi.

Cabana din Padurea DerringUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum