Biraz üşüyordum ve bu yüzden kendimi biraz daha yorganın altına sokucaktım ki üstümde yorganın olmadığını farkettim. Yorganımı düştüğü yerden almam gerekiyordu ama ben her zamanki gibi üşeniyordum ve uykumdan ayrılamıyordum. Daha fazla üşümeye başlayınca gözlerimi araladım ve yorgana uzanmaya çaşladım. Zaten bunu yapmamla kendimi sert zeminde bulmam bir oldu...düşmüştüm ve buda uykumun açılmasına sebep olmuştu.
Tutuvalete girip elimi soğuk suyun altına soktum ama devamını yapamıyordum. Su hala ısınmamış tam tersine buz gibiydi ama ben yine sabırsızlığımı konuşturarak elime suyu doldurdum ve yüzümü yıkadım. Bunu yaptıgımda içim ürpermişti. Sabırsızlığıma bir kez daha sövdüm. İhtiyaçlarımı giderdikten sonra bonyodan çıktım Saate baktım ve saat daha 7.20 miydi. Ama benim hazırlanasım yoktu. Bende yatağıma oturdum ve odamı incelemeye başladım.
Odamın duvarları mavi renkliydi , yuvarlak bir yatak bulunuyordu onun karşı duvarında boydan boya beyaz bir dolap, çarprazında çalışma masası, ayna...Ben böyle odamı inlemeye devam ederken beni incelememden ayıran bir aramanın sesi değil bir alarımın sesı olmuştu. Uykum ağır olduğundan peş peşe alarımlar kurardım buda onların sonuncusuydu. Telefonumun saatine baktığımda saat 7.30 u gösteriyordu.Bugün okulun ilk günü olduğundan biraz geç gidacektim ve bunu bizimkilerin farketceğini sanmıyordum. Bunun verdiği rahatlığıyla hazlırlanmaya başladım. Yeni okulumda ünüforma zorunluydu ve dolabımın kapısını açarak Zehra sultanın ütülediği ünüformalarımı çıkardım. Eteğim siyah ve dizimin biraz üstünde bir boyu vardı. Üstüne beyaz bir gömlek giyindim ve kollarını kıvırdım. Ayakkabılarımı değiştirdikten sonra aynanın karşısına geçtim ve kendimi süzmeye başladım.
Hafif dolgun bir bacaklarım vardı ve oldukça beyaz teniydim. Kafamı yüzüme çevirdiğimde mavi gözlerle karşılaştım aslında gerçek gözümün rengi yeşidi ama göz rahtasızlığımdan dolayı lens kullanıyordum.Gözlerimi saçıma çevirdiğimde saçımın renginin iyice açıldığını farkettim. Saçım açık kumralla sarı arasıydı. Saç rengimi ailemden almıştım. Annemin saçları sarı babamın ise kumraldı. Gözlerimi dedemden almıştım. Ben bunları düşürken okula gitmem gerektiğini hatırladım ve hazırlıklarıma devam etmek için makyaj masasının karşısına geçtim. Eylinarımı çektikten sonra hafif bir ruj sürüp hazlırlıklarımı tamamladım. Hafif bir makyaj yapmıştım ve ben abrtılardan nefret eden biriydim. Aynaya baktığımda bizimkilerin beni bu hafif makyajla yemeğe bile otutturmayacakları aklıma gelince sırıttım. Bizikiler evde bile her an düğüne gidicekler gibi giyinirlerdi ve banada bunu zorla yaptırıyorlardı. Ne kadar istemesemde yapmak zorunda kalıyordum.
Çantamı alıp odamdan çıktım ve evin çok sessiz olduğunu farkettim. Merdivenlerden aşşağıya indiğimdede değişen birşey yoktu . Ben bunu umursamayıp evden çıktım. Bahçede ilerledikten sonra çıkışın ordaki demir kapıya vardığımda Ali abiyle göz göze geldik. Ali abi benden öncede bizimkilere şöförlük yaptığı için onu küçüklüğümden beri tanıyordum. Ben bunları düşünürken çoktan demir kapıdan çıkıp arabanın yanına varmıştım. Ali abiye her seferinde beni arabanın yanında beklememesini arabada oturarak bekleyebilceğini söylesemde yine beni dinelememişti. Ama ben yine her zamanki gibi kendi kapımı kendim açarken oda sürücü koltuğuna yerleşmişti. Dikiz aynasından göz göze geldiğimizde ben okula gideceğimizi söyledim. Araba hareket ederken bende kulaklıklarımı taktım. Hızla gittiğimizden dolayı yollar gözümün önünden silik silik geçiyordu. Bir süre böyle geçtikten sonra arabanın durmasıyla okula vardığımızı anladım. Arabadan indim eve yürümeye başladım. Bahçede daha okula girmemiş öğrenciler vardı. Biraz daha ilerleyince okulun üstündeki AKINAR yazısını gördüm , okuldan içeriye girdiğimde çok değişik tiplerin olduğunu farkettim. İçimdeki bir ses bu okulda daha çok şey yaşayacağımı söylüyordu ;)
Arkadaşlar lütfen oy kullanalım :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Olmayan Ben
Teen FictionAkan ailesinin kendice kuralları vardır ve bu kurallar Mira'yı bir kalıba sokmaktadır. Ben bu hikayede Mira'nın yaşadığı şeyleri anlatıcam :)) Oy kullanalım arkadaşlar :))