'But you can't fly unless you let ya, you can't fly unless you let yourself fall.' Justin Bieber - Fall.
***
We gaan met z'n alle aan tafel zitten en Niall komt naast mij zitten. Ik lach in mezelf. Dan begint Louis te praten. 'Oké, dus we moeten Harry met z'n alle gaan zoeken, want hij kan niet zomaar weg zijn en hij moet dus gevonden worden. Wie heeft hem voor het laatst gezien? Emily?' Iedereen kijkt naar mij. Ik denk even na. 'Euh, gisteren, na school. Ik kwam thuis en toen was Harry thuis. We hadden toen nog even gepraat en toen zei hij dat hij naar Louis ging en daarna werken.' Zeg ik met een lichte trilling in mijn stem. Ik kijk naar Louis, hij kijkt verward. 'Harry is helemaal niet bij mij geweest gisteren..' Mompelt hij. Ik frons. 'Dus toen moet hij verdwenen zijn?' Vraagt Danielle. Ik knik langzaam. Dit kan toch niet.. Dit is te gek voor woorden..
'Kunnen we zijn werk bellen om te vragen of hij daar is geweest?' Vraagt Liam. 'Waar werkt hij, Emily?' Iedereen kijkt weer naar mij. 'Euh... Ik weet het eigenlijk niet.. Ik heb er eigenlijk nooit naar gevraagt, het leek me niet echt belangrijk. En Harry zei er ook nooit wat over.. Wel tegen jou, Louis?' Ik kijk naar Louis. Ik zie hem denken.
'Nee.. Nu ik erover nadenk, volgensmij heeft hij er nog nooit wat over gezegt.' Ik frons weer. Oké, dit is raar.. Heel raar. 'Euh jongens..' Begint Niall. 'Moeten we de politie niet inlichten?' Hij kijkt met zijn prachtige diep blauwe ogen naar mij. Heel even raak ik er verloren in, maar een paar seconden later ben ik weer terug in de realiteit. 'Nee..' Begin ik. 'Nou, in ieder geval nóg niet. Eerst wil ik zelf zoeken, als wij hem niet kunnen vinden, lichten we de politie in, oké?' Iedereen knikt. Ik glimlach een klein beetje.
'Maar,' begint Eleanor met haar mooie hoge stem. 'Waar moeten we gaan zoeken dan?' Toen was het even helemaal stil, je kon een spelt horen vallen. Dat moment, dat niemand het antwoord wist op die vraag, brak ik. Mijn ogen vullen zich in een hoog tempo met water en de tranen stromen vervolgens over mijn wangen.
Dit is kansloos, we vinden hem nooit als we niet eens weten wáár we moeten zoeken! We kunnen hem toch nergens vinden dan? Straks vinden we hem ergens dood terug!
'Hey.. Emily.. Rustig maar..' Zegt Niall en hij knuffelt me. 'We vinden hem wel, het komt goed, het komt goed.' Fluistert hij in mijn oor. Ik word er meteen rustiger van. 'D-d-dankje..' Fluister ik terug.
Heel even vergeet ik dat er nog meer mensen in deze kamer zijn. Het voelt alsof Niall en ik samen knuffelen op een verlaten plek. Alsof we samen alleen gelaten zijn voor altijd, wat, op dit moment, helemaal niet erg voelt. Het voelt juist rustgevend.
Ik duw me van hem weg en ga weer normaal zitten. Ik lach waterig naar Niall. Hij is zo ongelooflijk lief.. Mijn buik gaat helemaal tekeer.. Het voelt heel erg raar maar tegelijkertijd heel erg fijn. Ik heb dit gevoel nog nooit gehad. En als ik naar Niall kijk, word het nog veel erger. De rest kijkt ons glimlachend aan. Ik begin een beetje te blozen, maar het kan me eigenlijk niet schelen dat ze dat hebben gezien. Het was een heel erg fijn moment.
'Dus..' Zegt Niall ongemakkelijk. Ik lach een beetje door hem, het klonk zo schattig. Maaroke, blijf erbij Emily.
'Misschien kunnen we beter toch wel de politie inlichten.. Ik bedoel, we weten niet eens waar we moeten zoeken.. Dus.. Dan hebben we niet zo heel veel keus.' Zeg ik. 'Slim idee, de politie vind hem zeker wel.' Zegt Liam geruststellend. Iedereen knikt. 'We kunnen misschien ook van die briefjes ophangen met zijn naam en foto erbij! Oh en dan erbij zetten: "als je hem vindt, krijg je een taart!" Want dan gaan mensen beter zoeken.' Zegt Louis trots. Iedereen begint te lachen. 'Ik ben serieus hoor!' Zegt Louis waardoor iedereen nog harder moet lachen. Ik hou van Louis, hij is zo grappig. 'Ja, dat is goed hoor.' Zeg ik nogsteeds een beetje lachend.
'En we moeten ook op Facebook en Twitter en alle social media dingen posten! En dan zorgen dat mensen het delen want dan weten heel veel mensen ervan en zo.' Zegt Niall met een klein -super schattig- lachje. 'Goed idee!' Zeg ik lachend. 'Ik heb alleen heb alleen geen account voor dat..' Niall kijkt me vragend aan. 'Hoezo niet?' Vraagt hij. Ik kijk ongemakkelijk naar Louis, van alle mensen die hier zitten, is Louis de enige die van het pesten afweet.
Ik had eerst wel een account, maar ik kreeg teveel haat en heb het daarom verwijderd. Het was een idee van Harry, en het hielp best wel, ik kreeg minder haat en het pesten was alleen nog maar op school. Naast dat ik alles van school gewoon mee naar huis neem elke dag, en die pijn altijd in me zit.
Louis kijkt me gerustellend aan. Ik weet wat hij eigenlijk zegt: 'ze zijn echt wel te vertrouwen hoor!' En ik geloof hem, maar ik wil het nog niet vertellen. Ik vertel het later wel.
'Euh, vertel ik later wel.. Oké?' Zeg ik tegen Niall. Hij knikt terwijl hij half naar mij en half naar Louis kijkt.
'Jongens, ik moet zo gaan.. Ik heb zo training voor dansen.' Zegt Danielle als ze op haar horloge kijkt. 'Ik ga met je mee,' zegt Liam lachend tegen haar. Ze lacht naar hem terug en geeft hem een kus op zijn wang.
'Oké, dat is goed. Emily, gaan wij morgen dan naar de poltitie?' Vraagt Louis aan mij. 'Ja, isgoed!' Zeg ik tegen hem. Hij knikt naar mij. 'En we zetten het nu allemaal op Twitter en Facebook, oké?' Iedereen knikt, behalve ik. Iedereen pakt z'n telefoon, behalve ik. Het stoort me niet. Eigenlijk heb ik echt een hekel aan telefoons. Door al die social media kan er zoveel bullshit komen. Het is veel rustiger zonder al die dingen. 'Klaar.' Zegt Niall en hij legt zijn telefoon op tafel. 'Ik ook.' Zegt de rest.
'Ik moet nu echt gaan, sorry.' Zegt Danielle terwijl ze opstaat. Ze loopt naar me toe en geeft me een knuffel. 'Hou je sterk, het komt allemaal goed.' Fluistert ze in mijn oor. 'Dankjewel.' Fluister ik terug met een klein lachje. Ik heb zoveel lieve mensen om me heen nu. Liam komt ook naar me toe en geeft me ook een knuffel. Dan zeggen ze de rest gedag en lopen ze de deur uit.
----
Wooooow chapter 5 alweer. :)
Oh by the way, hoooooiii.
Nialler is een cutie , huh huh huh? (:
WAT VOND JE ERVAN? LAAT HET ME WETEN. DAN WORD IK BLIJ.
vote / comment? BAK EEN TAART MET ME?!
I LOVE YOUR FACE.
x
JE LEEST
Lost - One Direction FanFiction
FanfictionHet verhaal gaat over Emily Styles, de tweeling zus van Harry Styles. Op school word ze gepest, en Harry is er altijd voor haar om haar te troosten, want hun moeder is altijd weg en hun vader is overleden. Maar op een dag is Harry opeens verdwenen...