'Chapter 4 -

191 3 4
                                    

'You are beautiful no matter what they say, words can't bring you down.' Christina Aguilera - Beautiful.

***

De uren gaan snel voorbij, en daar ben ik heel erg blij mee. Als de 3 uren zijn geweest -ik had maar 5 uur les vandaag - ga ik naar huis. Ik ren de school uit en ren meteen door naar huis, ik kom helemaal buitenadem thuis. Ik stop mijn sleutel in het slot en draai het slot open. Ik ren naar binnen. 'HARRY?!' Roep ik door het huis heen. Geen antwoord. 'HARRY?!' roep ik weer. Weer geen antwoord. Ohnee, ohnee, ohnee. Dit is slecht, heel slecht. Ik ren naar boven 'HARRY?! BEN JE DAAR?' ik begin te huilen. 'HARRY!' hij is niet boven, hij is er niet. Hij is weg. Misschien is hij wel ontvoerd.. of nog erger vermo-. Nee Emily, hij is niet vermoord, zet het uit je hoofd. Ik veeg mijn tranen weg en ga op de grond zitten.

Ik pak mijn mobiel en bel Louis op. 'Hey Emily! Is Harry e-' Ik onderbreek hem. 'Louis, Harry is weg. Hij is niet thuis en en en ook niet in zijn kamer enen hij is weg. Misschien is hij wel ontvoerd Louis, misschien is hij wel ontvoerd!' Ik begin weer heel hard te huilen. 'Ho, rustig Emily, rustig. Harry kan echt wel voor zichzelf zorgen, daar maak ik me geen zorgen om. Maar ik kom eraan! Niet weggaan! Blijf waar je bent. Ik ben er over 10 minuten. Doei.' 'doei.' zeg ik en ik hang op. Nu maar wachten op Louis.

Even later komt Louis binnen -ja, hij heeft een eigen sleutel, die had Harry hem gegeven.- hij rent meteen naar boven waar ik nogsteeds huilend op de grond zit. 'Hee' zegt hij en hij komt naast me zitten. 'Hij is gewoon weg.. dit kan toch niet..' zeg ik met een gebroken stem. 'Ja, ik snap het ook niet.. Maar wij gaan hem sowieso zoeken, en vinden!' Zegt hij en hij veegt met zijn duim mijn tranen weg. Ik lach waterig naar hem. 'Maar waar moeten we gaan zoeken dan..?' Daar moet Louis even over nadenken, het was ook de moeilijkste vraag. 'We kunnen hem bij de politie wel vermist opgeven, hun gaan hem dan ook zoeken.' Zegt Louis, maar ik aarzel. 'Ik weet het niet.. er moet toch een reden zijn waarom hij weg is? En als wij hem niet zelf vinden dan weten wij die reden waarschijnlijk nooit.. Dus ik wil hem zelf zoeken.' Louis knikt. 'Zoek je mee?' vraag ik aan hem. 'Natuurlijk, hij is mijn beste vriend. Maar we moeten niet met zijn tweeën gaan zoeken. Je kent Liam en Niall toch wel?' Ik knik, dat zijn ook Harry's vrienden. Maar ik ken ze niet echt goed, ik heb ze een paar keer ontmoet ofzoiets.

'Dan bel ik hun op en vraag ik of ze ook meezoeken, oke? Harry is natuurlijk ook hun vriend. En ik wil ook dat Eleanor meegaat, want ik kan haar niet missen. En de vriendin van Liam, Danielle, moet dan waarschijnlijk ook mee van Liam. Vind je dat goed? Hoe meer hoe beter, toch?' Ik ben heel even stil, nadenkend over wie hij allemaal heeft opgenoemt. Dan knik ik en lach ik naar hem. 'Je bent lief Louis.' Hij lacht terug naar me. 'Jij ook, lie.' Lie is mijn bijnaam, Louis heeft 'm bedacht en is er helemaal trots op haha. Ik vind het wel leuk. Heel soms noemt Harry me ook zo.

Louis loopt weg met zijn telefoon en ik loop even naar beneden om wat te drinken te pakken. Ik pak een glas en schenk er wat water in. Ik ga op de bank zitten en drink het op. Ik doe even mijn ogen dicht en relax even.

Dan komt Louis naar beneden lopen. 'Ze zijn er allemaal in ongeveer een kwartiertje.' Ik doe mijn ogen open en knik. Louis komt naast me zitten en wrijft over mijn rug. 'Het komt allemaal wel goed.' zegt hij tegen me. 'Ja, ik hoop het..' We zitten nog een tijdje stil naast elkaar op de bank totdat de bel gaat en Louis opspringt. Ik sta ook op en ren nog even snel naar de spiegel om mijn uitgelopen make-up weg te halen, maar ik heb geen zin om nieuwe make-up op te doen. Dan loop ik ook naar de deur en zie ik Louis Eleanor een kus geven.

'Hey.' zeg ik met een lach. Eleanor draait zich naar me om. 'Hey Emily.' Zegt ze en ze lacht terug. Ik had Eleanor al wel eens ontmoet, maar het lijkt wel alsof ze elke keer als ik haar zie weer knapper word. Ze is zo ongelooflijk knap, ik ben er jaloers op. Dan gaat de bel weer.

Daar zijn Liam en Danielle. Ze begroeten iedereen en dan lopen we door naar de woonkamer. 'Wacht, Niall is er nog niet!' roept Louis. Op datzelfde moment gaat de bel, ik begin te lachen. Louis rent naar de deur en doet 'm open. 'Heee Nialler!' roept Louis naar hem. 'Heee!' Roept Niall op dezelfde toon terug. Ik lach weer. Ik hou ervan om met deze mensen te zijn, ookal ben ik bijna nooit met ze. Als ik heel soms met ze ben, geniet ik er zo erg van. Niall loopt nu de woonkamer binnen. Ik kijk naar hem en mijn mond valt een klein stukje open. Hij heeft blond haar, aan de bovenkant dan, aan de zijkant is het bruin. En hij draagt een wit shirt met zwarte letters 'PUNK' erop. De vorige keer dat ik hem zag, was hij zo anders. Hij kijkt naar me en zegt: 'Hey Emily!' Ik doe snel mijn mond weer dicht en probeer normaal te gaan staan. Want moeilijker gaat dan ik dacht. 'Hey!' Zeg ik zo normaal mogelijk. Ik kijk naar hem.. hij is echt ongelooflijk knap. 'Oeeh' hoor ik Louis zachtjes zeggen. Ik stop gelijk met staren en kijk weg. Ik word een beetje rood. Godver, hoe gênant dit.. Ik zie dat Niall ook een beetje rood word en ik lach. Hij is echt heel erg leuk.

---

Heeeya! Super sorry voor het zolang niet uploaden maar ik heb het echt best wel druk met school enzo.. maar hier was weer een nieuw stukje!

Wat vond je ervan? Laat het me wetenn! Ik ga ook gewoon weer vragen doen, want dat vind ik gewoon leuk. Ookal krijg ik er maar weinig reacties op ahaha.

VRAGEENNN ::

- Welke kleur haar heb je?

- Welke kleur ogen heb je?

-Ga je naar een concert van de Where We Are Tour? (Nieuwe tour van One Direction) ((als je gaat ben ik supersupersuper jaloers)

-Ga je iets super coels doen in de zomervakantie wat ik echt heel erg nodig moet weten? :D

THANKS FOR READING. LOVE YOU ! *als je vote kom ik persoonlijk een koekje naar je brengen* *oke, misschien was dat een leugen* *misschien ook niet* *vote maar gewoon, dit is raar* *doeidoei*

OHJAOHJAOHJA, ALS JE INSTAGRAM HEBT, WIL JE DAN ALSJEBLIEFT @STYPAYHORLIKSONFANS VOLGEN?! ZE POSTEN ECHT SUPERSUPERSUPER SEXY FOTO'S VAN ONE DIRECTION. DOEN DUSSS !

I LOVE YOUR FACE.

nu echt doei. :)

Lost - One Direction FanFictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu