'Chapter 13 -

98 5 2
                                    

'Life's a game made for everyone, and love is the prize.' Avicii - Wake Me Up.

***

Ik kijk naar Niall en zie dat hij een glimlach op zijn gezicht heeft. Daardoor moet ik ook glimlachen. Zijn lach is zo ontzettend mooi. 

Dan is zijn gezicht opeens weer helemaal serieus. 

'Je hebt me wel laten schrikken hoor..' Zegt hij. 

'O, Niall. Het spijt me echt dat je dat moest zien en dit moest doen. Kan je me vertellen hoe je binnen bent gekomen?' Vraag ik hem.

Hij knikt. 'Eh, nou, ik had je heel veel berichten gestuurd en gebeld maar je nam niet op. Daardoor maakte ik me zorgen en dus had ik Louis gebelt om te vragen of ik zijn sleutel van jou huis  mocht lenen. Het mocht, en toen ging ik naar je huis. Maar toen ik binnen kwam, zag ik je daar..' Hij slikt even en ik zie zijn ogen waterig worden maar hij vertelt dan door. 'Liggen.. Met allemaal glas en water om je heen.. En een heleboel bloed op je en naast je lag een.. mes.. Ik ging kijken of er iets mis met je was en toen zag ik..' Er loopt een traan over zijn wang en ik kijk beschaamd naar mijn handen. 'Je sneeën.. En toen begreep ik het.' Eindigt hij met een trillende stem. Hij veegt snel de tranen op zijn wangen weg. 

'O, Niall. Het spijt me zo, ik wou da-' Niall onderbreekt me. 

'Hoelang snij je jezelf al, Emily?' Vraagt hij. Ik kan de pijn in zijn ogen zien. 

'Een tijdje..' Leugen. Het is geen "tijdje" het is al zolang ik gepest word. Lang, dus. 

'Waarom?' Wil hij weten. 

'Ik weet het niet.. Ik heb gewoon best wel veel pijn van binnen en als ik mezelf dan pijn doe van buiten.. Dan voel ik de pijn van binnen niet meer en dan voelt dat goed.. Normaal stop ik optijd maar het liep uit de hand.. Sorry, het spijt me heel erg.' Leg ik hem uit met veel pauzes door mijn woorden door. Mijn stem trilt licht. 

'Het is oké, Emily. Beloof me gewoon dat je het nooit meer doet..' Hij veegt de laatste traan van zijn wang. Het doet gewoon pijn om te zien. 

'Ik beloof het.' Zeg ik sterk. 

Niall glimlacht naar me en ik glimlach terug naar hem. 

'Zullen we gaan dan?' Vraagt Niall na een tijdje gezwegen te hebben. 

Ik knik en stap het bed uit. Als ik op wil staan en de kamer uit wil lopen stopt Niall me. Ik kijk hem vragend aan. 'Hoho, laat mij dat maar doen.' Hij pakt me bridal style op en loopt dan het ziekenhuis uit. Ik giechel en geef hem een kus op z'n wang. Hij begint meteen te stralen, super schattig! 

Hij heeft me de hele weg naar huis gedragen. Ik vroeg de heletijd of ik niet te zwaar was, maar hij bleef maar herhalen dat ik niets woog. Hmm.. Het zal wel. 

Maar het ziekenhuis is best wel dicht bij mijn huis. Wat, op momenten zoals deze, best wel handig is. 

Opeens bedacht ik me weer iets. Harry. We moesten hem ophalen! 

'Niall, hoe laat is het?' Vraag ik hem. Ik haalt zijn schouders op. 'Rond het middag uur, denk ik. Hoezo?' Wil hij weten. 

'Fuck,' vloek ik. 'We moesten Harry ophalen vanochtend.'

'Ohja, fuck. We gaan er zo dan meteen heen, oké? Ze laten hem echt niet zomaar gaan hoor, ze wachten wel op ons.' Stelt hij me gerust. Ik knik naar hem. 

Toen kwamen we thuis aan. Niall zet me meer, doet de sleutel in het sleutelgat en opent de deur. 

'Na u.' Zegt hij en hij gebaart met zijn handen naar de deur. 

'Dank u wel, meneer.' Zeg ik overdreven deftig en ik loop naar binnen. Niall komt achter me aan en sluit de deur achter zich. 

'Eh, ik ga me even omkleden en dan gaan we naar het politiebureau, oké?' Zeg ik. 

'Jup.' Zegt hij met een poppende p. 'Ik wacht in de keuken.' Hij loopt door naar de keuken. Ik lach om hem en ren dan de trap op. Ik trek wat willekeurige kleren aan en borstel mijn bruine krullen snel door. Dan ren ik de trap weer af. 

Niall staat tegen de deur aan en kijkt hoe ik de de trap af loop. 

'Heb ik je ooit al gezegt hoe mooi je bent?' Vraagt hij glimlachend aan me. Ik zet mijn handen aan beide kanten van zijn schouders tegen de deur. Ik leun met mijn hoofd iets dichter naar de zijde. 'Nooit zo mooi als jij,' fluister ik. Hij lacht weer en zoent me dan. Ik beantwoord zijn zoen meteen. Ik voel de vlinders weer in mijn buik en de electrische schokjes. 

Ik duw me voorzichtig van hem weg. 'Laten we gaan,' zeg ik en ik pak zijn hand. Samen lopen we de deur uit. We lopen naar het politiebureau want we hebben geen fiets. 

----------

Heyhoi ! 

Wat voooond je ervan? Let me know ! (:

Sorry dat  het kort was en dat het zo lang duurde, maaaaar ik was wegg. :) 

en ik ga zondag naar londen, WOOOOOOOHOOOOOOO ! :D

OMG ONE DIRECTION HEEFT GEWOON FUCKING 4 AWARDS ! I'M SOOO PROUDDD ! 

als je niet weet waar ik het over heb moet je even de Teen Choice Awards gaan terugkijken. Harry ging twerken. het was echt GE-WEL-DIG. 

vote / comment / TWERK MET ME? :D

ok misschien niet. neeoke, jawel. KOM TWERKEN MET MIJJJ. 

(psssst. als je het heel leuk vind om kaften te maken voor boeken op wattpad enzo, dan moet je me even een berichtje sturen want voor een ander verhaal van mij (Meegenomen...) wil ikgraag een nieuwe kaft, als je die wil maken, zet een berichtje op m'n message board of e-mail me floorhooliganx@live.nl ! YAAY!)

I LOVE YOUR FACE. 

x

Lost - One Direction FanFictionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu