'I'm in love with you, and all these little things.' One Direction - Little Things.
***
Als alle pannenkoeken af zijn, pak ik een bord en leg ze erop. Het is een hele stapel geworden. Niall wilde er steeds nog eentje bij.. Ik ben niet van plan om er veel te eten of zo, ik ben ook niet gewend om veel te eten.
Ik loop met bord naar de woonkamer en zet het op de gedekte tafel. Eleanor en Louis zitten al op de stoelen. Ik ga op een stoel tegenover Louis zitten. Dan komt Niall aanlopen met poedersuiker en stroop en gaat vervolgens op de stoel naast mij zitten. We pakken allemaal een pannenkoek, want we gingen echt dood van de honger. 'Dees zain supah lekkuh!' Zegt Louis met volke mond. Ik begin te lachen. 'Dankje Louis!' Zeg ik. Ik kijk naar Niall die helemaal geconcentreerd is op zijn eten. Ik begin ook langzaam aan mijn pannenkoek. Ik doe er niets op, dit is al vet genoeg. Ik snij er een stukje af en stop het in mijn mond. Ik begin langzaam te kauwen. Deze zijn inderdaad heel erg lekker! Ik eet langzaam de rest van de pannenkoek op en dan zit ik helemaal vol. Ik schuif mijn bord naar voren en zeg: 'Zo, dat was lekker!' Niall kijkt me ongeloofwaardig aan. 'Howf ju nie meur?' Zegt hij met volle mond. Oké, dat was echt veel te schattig. Hoe kan een persoon zo schattig zijn? Is het mogelijk?
'Euh nee, ik zit echt vol.' zeg ik tegen hem. Hij slikt zijn eten door en zegt vervolgens: 'Maar je hebt er pas één op!' Ik knik langzaam. 'Hoeveel heb jij er op dan?' Hij kijkt naar zijn bord en dan naar het bord met de pannenkoeken en dan kijkt hij weer naar mij. 'Weet ik niet.. Misschien vier?' Zegt hij een klein beetje blozend. 'Vier? Wat? En je wou er nog meer nemen?' Hij knikt langzaam. 'Niall heeft altijd honger, hij kan echt non-stop eten.' Zegt Louis lachend. 'Ja, nou, ik hou gewoon heel erg van eten. Maar Emily, jij gaat er nog een eten, anders heb je veel te weinig gegeten.' Hij pakt een pannenkoek en legt die op mijn bord. 'Oké..' Zeg ik tegen mijn wil in, maar hoe kan je nee tegen hem zeggen? Hij is gewoon té schattig en lief.. Perfectie dus.
Ik eet de pannenkoek op. En ondertussen eet Niall er nog iets van drie ofzoiets. Het bord is heel erg snel leeg. Als Niall net aan de laatste pannenkoek begint, word ik opeens heel erg misselijk. Ik voel dat ik moet gaan kotsen dus ik ren naar de wc en geef over in de wc. Alle pannenkoeken komen er in een keer uit.. Dan zak ik in elkaar op de grond. Dat gebeurt dus als ik teveel eet. Mijn maag is er niet aan gewend dus als teveel eet, kan mijn maag er niet tegen en moet het er allemaal weer uit.
Niall komt aanrennen en knielt bij me neer. 'Emily? Gaat het wel? Emily?' Vraagt hij geschrokken. Ik ben heel erg aan het hijgen en heb mijn ogen dicht. 'Gaat het wel met haar?' Vraagt Louis volgensmij. Ik kan ze niet zo goed horen door mijn gehijg. 'Haal wat water!' Roept Niall naar Louis. 'Oké!' Roept Louis terug. 'Is alles oké?' Vraagt Eleanor. Ik doe voorzichtig mijn ogen open en zeg: 'Ja, het gaat prima. Maak je geen zorgen..' Mijn stem klinkt heel zacht en ik weet niet zeker of ze me wel hebben gehoord. Ik probeer op te staan maar Niall duwt me weer naar beneden. 'Blijven zitten jij.' Zegt hij streng tegen me. Dan is Louis er weer. Hij geeft hij glas water aan mij. Ik zet het aan mijn mond en neem een paar slokjes. Ik ga weer rustig ademhalen en ontspan mezelf. 'Louis, Eleanor, jullie kunnen wel gaan hoor. Ik pas wel op Emily.' Zegt Niall tegen hun. 'Zeker?' Vraagt Louis terwijl hij naar mij kijkt. Ik knik en lach scheef naar ze. 'Oké.. Doei tot morgen!' Zegt Louis. 'Doei!' Zegt Eleanor. 'Doei!' Zeggen Niall en ik tegelijkertijd.
Ik kijk naar Niall en Niall kijkt naar mij. 'Wil je vertellen wat er is?' Vraag hij aan me. Ik knik naar hem en sta op. Ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten, Niall doet hetzelfde. Hij kijkt me vol aandacht aan.
'Euhm.. Ik weet niet echt hoe ik moet beginnen dus ik zeg het maar gewoon: ik word gepest op school. Maar dan ook echt heel erg gepest.' Ik zie Niall's gezicht betrekken maar ik vertel door. 'Ik heb geen vrienden of zo, en ik krijg heel erg veel haat van de hele school. Daarom heb ik ook geen Twitter en Facebook meer, want ik kreeg alleen maar heel erg veel haat. Mensen op school vertellen me altijd dat ik lelijk en dik ben en daarom ben ik minder gaan eten. Mijn lichaam is er dus aan gewend om heel erg weinig te eten dus als ik teveel eet moet het er van mijn lichaam altijd weer uit. Ik zit dus ook veel sneller vol. Hier weet verder niemand van.. Ik heb ook liever niet dat iemand het weet, maar ik je vertrouwen, toch?' Ik kijk naar Niall. Hij kijkt me aan met zijn mond een stukje open. 'Ik weet niet wat ik moet zeggen..' Zegt hij na een lange tijd zwijgen. 'Nee snap ik, het maakt niet uit. Als ik je maar kan vertrouwen.' Hij lacht naar me. 'Dat kan je, echt waar.' Ik lach terug naar hem. 'Bedankt Niall, je bent echt heel erg lief.'
JE LEEST
Lost - One Direction FanFiction
FanfictionHet verhaal gaat over Emily Styles, de tweeling zus van Harry Styles. Op school word ze gepest, en Harry is er altijd voor haar om haar te troosten, want hun moeder is altijd weg en hun vader is overleden. Maar op een dag is Harry opeens verdwenen...