Henry Lee Lucas

59 13 0
                                    

Tam olarak kaç tane kurbanı var belli değil ama ABD'de rekor onda olabilir. İstismarcılık anlamında neredeyse delilik derecesinde olan bir anneye sahipti. 13 yaşında nekrofili ve hayvanlarla cinsel ilişki gibi sapkınlıklara sahipti. 14 yaşında ilk cinayetini işledi. 17 yaşındaki bir kıza tecavüz etmek istedi, direnen kızı öldürdü. Birçok kez hapse girdi. En sonunda 40 yıl ceza aldı fakat 10 yıl sonra iyi halden bırakıldı. Hapisten çıkarken "Beni bırakmayın" diye yalvardığı söylenir. Daha sonra Ottis Toole diye kendisi gibi psikopat bir adamla tanıştı. Bu sapık ikili bütün ülkeyi dolaştılar ve bir çok insanı öldürdüler. Lucas'ın arkadaşı Toole aynı zamanda yamyamdı. Lucas insan etinin sert olduğunu söyleyerek yamyamlık işini Toole'a bıraktı, kendisi tecavüz ve öldürme işini üstlenmişti. Bazı dedektiflere göre Lucas 69 kişiyi öldürdü, bazılarına göre ise 81 veya daha fazla kurbanı var.

John Mc Naughton'un yönettiği 1986 yapımı Henry: Portrait of a Serial Killer filmi Henry Lee Lucas ile Ottis Toole'un gerçek hikayesidir. Film gelmiş geçmiş en iyi seri katil filmlerindendir. O kadar dehşet dolu bir filmdir ki 1989'a kadar ABD'de, 1993'e kadar da İngiltere'de vizyona girememiştir.

Sessiz KatillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin