Party Crashing

6 0 0
                                    

Cadılar Bayramı benim için her zaman yılın en güzel zamanı olmuştur, maskeyle dolaşmanın toplum tarafından olumlu karşılandığı o harika gün. Toplum içinde maskeler oldukça eşsiz bir yere sahip. Bir maske herhangi birini başka bir şeye çevirebilir, bir aktörü karaktere dönüştürebilir, bir kahramanın 'gizli kimliğini' saklayabilir, ve hatta canavarların insanlar arasında gezmesini sağlayabilir. Maske çıkarılana kadar ardında neyin olduğunu asla bilemezsiniz, ama bu Cadılar Bayramının en iyi kısmı; hiçkimse kimsenin maskesini çıkarmayacak. Etrafta maskemi çıkarıp altındaki gerçeği ortaya çıkaracak konuşan köpekli genç çeteleri yok. Hayır, bu gerçeklik ve Cadılar Bayramında herkesin gözü önünde mükemmel bir şekilde saklanabiliyorum.

Tabiki maske takmanın benim için özel bir anlamı var; Ben bir aktör değilim, kahraman ya da canavar da değilim - en azından hayali anlamda- hayır, ben maskeyi basit olarak giriş için kullanıyorum. Yüzümü kapadığı sürece herhangi bir maske yeterli. Her sene farklı bir tane kullanmayı başarıyorum. Yapmam gereken tek şey gürültülü müziğin bangırtısını duyana kadar kenar mahallelerden yürüyüp, çeşitli dekorasyonun yanından geçmek ve şaka-ya da-şekerci gruplarından kaçınmak. Denizdeki deniz kızına çekilen denizci gibi, müziğe çekiliyorum, içinden sızan partiye doğru. Evet, Cadılar Bayramı işte bu yüzden harika.

Cadılar Bayramı partilerinde kapıda kimse soru sormuyor gibi, yapmam gereken kapıyı tıklayıp açıldığında el sallamam- maske insanların parti için orda olduğumu düşünmesini sağlıyor. Şaka gibi, bazen insanlar ön kapılarını sonuna kadar açık bırakıyor. Cadılar Bayramında hiçkimse maskeyle ortalarından geçen adama ikinci kez bakmıyor, benim hobimi eğlenceli yapan da bu.

Yiyeceklerine yaklaşırken tamamen ilgisizler. Kendi özel karışımımı meyveli kokteyllerine boşaltırken çene çalıp dedikodu yapmaya devam ediyorlar. Ben küçük, keskin iğnelerimi çikolatalarına ve tatlılarına saplarken onlar dans edip oynamaya devam ediyorlar. Ancak arkadaşlarından biri zehirimle boğulunca veya kanlı iğneler tükürünce paniklemeye başlıyorlar. Her sene aynı, partiden ayrılıyorum ve arkamda yükselen kaosu duyuyorum, durdurulamaz bir sırıtma maskemin altında şekilleniyor. Dehşet çığlıkları böylesine hoş bir bayram için öylesine hoş bir ses.

Sessiz KatillerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin