07- 'Come to my room little ego'

41 3 0
                                    

Ik kon de hele avond niet slapen, omdat ik te zenuwachtig
was. Ik moest de hele tijd aan de scouts denken, de trainingen, de tips en natuurlijk aan mijn vader.
Ik wist niet wat er nou precies was, maar op de een of andere manier moest ik het toch voor elkaar krijgen om in dat verdomde team te komen.
Voor mijn vader natuurlijk, hij zou trots op me zijn, maar ook voor mezelf. İk wil mijn limits pushen en kijken hoe ver ik kan komen. İk wil mijn naam laten horen en ik wil history schrijven.
Vroeg in de ochtend werd ik al uit mijn nest gehaald door David. Kyle was er al een tijdje niet meer door een modeshow in Londen waar hij 2 dagen naartoe is gegaan.
David belde 11x aan voor ik bij de deur stond. İk deed de deur open en David stond daar in de deuropening, met een grote lach op zijn gezicht.
"Are you ready?" Vroeg hij. İk mompelde iets tussen dat ik geen ochtendpersoon was en dat ik nog moest douchen. David leek het te snappen want hij liep zonder gezeur naar de woonkamer, terwijl ik me ging klaar maken.
Een half uur later was ik alweer klaar em liep ik de woonkamer binnen.
"Slaap je niet met je vriendje in een kamer?" Vraagt David meteen.
"Huh?" Vraag ik. Ik was er al aan gewend dat hij Kyle 'je vriendje' noemde, maar dit had ik nog nooit gehoord.
"Ik liep net de verkeerde deur in-zijn kamer. Slapen jullie in 2 bedden ofzo?" Vraagt hij en al snel bedenkt hij zich en staat op. "Zullen we gaan?" Vraagt hij een beetje koeltjes. Alsof hij net niet helemaal doorgedraaid was over Kyle, mn vriendje.
"Kyle is mijn vriendje niet" zeg ik droog. Volgens mij heb ik dit al 4x tegen hem gezegd.
"Oke" zegt hij en hij haalt zijn schouders op, in mijn ooghoeken zie ik zijn mondhoeken licht omhoog krullen, (GIFGIF).
"Oke" zeg ik en we lopen samen naar buiten.
In de auto verteld David mij dat hij een energie drankje voor me heeft gemaakt, om me een boost te geven voor straks. Er zitten verschillende fruit en groente soorten in en ziet er holy vies uit, maar toch drink ik het op (omdat David me bedreigde de energie drankje anders op mijn broek te gooien, midden op mn kruis). Davie Luigi heeft voorzichzelf een grote beker Starbucks gekocht, de wereld is soms toch echt oneerlijk. En wanneer ik probeerde het drankje uit het raam te gieten heeft hij mijn hand tussen de raam klem gezet, waardoor ik het uitschreeuwde en hij het uitschreeuwde en we bijna tegen een oude monument waren aan geknald. Hij had trouwens een beetje Starbucks op zijn kleren gemorst en mijn beker energie drank zat er nog helemaal in, lang leve moeder natuur!
David zet me af voor de complex en rijd alvast door om zijn auto te parkeren. Ik loop alvast naar binnen en in de cafetaria voor gasten zitten.
Er zijn nog veel meer meiden, een hit Nigeria, een uit Somalië, Thailand, Nederland en noem maar op (zelfs hit Mongolië).
Opeens komen er 3 meisjes voor me zitten. Ik herken er een nog van gisteren, toen in de fitnesszaal ik gevallen was door David.
"HÉ!" schreeuw meisje 1.
Ik begroet haar terug.
"İk ben Talia" zegt meisje 2 (fitnessmeisje) dat er tussen komt.

'En ik ben..', begon meisje 3, 'David?'.

'Dachten je ouders dat je een jongen zou zijn ofzo?', vroeg ik me hardop af.

'Hé dames!', hoorde ik de stem van David toen achter me en werd alles duidelijk.

Meisje nummer 2 kon niet meer normaal praten.

'Hey David', ik sta op om David te begroeten. David houdt me vast in een stevige knuffel als hij in mijn oor fluistert, 'Jean, jij bent veel beter dan deze chickies, maak ze af'. Daarna laat hij me weer los. Ik glimlach kort naar hem om te laten zien dat ik hem heb gehoord.

'Jean, ik moet nu gaan trainen anders gaat de coach me killen', zegt David en loopt weg.

Ik draai me ook om en kijk de meiden aan die nog steeds David aan het nastaren zijn.

'Hey mensen, zullen we alvast lopen', zeg ik dan, waarna ze allemaal opeens mijn richting op kijken alsof ze waren vergeten dat ik er ook nog was.

'Euhm oke', zegt meisje nummer 2 waarvan ik de naam nog steeds niet weet.

We lopen het veld op en ik zie dat er al heel wat meiden aan het opwarmen zijn.

FALLING, FORWARD, FOOTBALL. (David Luiz Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu