Κεφαλαιο 1

1.1K 25 2
                                    

Σοφια: Η 29χρονη που διηγείται την ιστορια της οταν ηταν 16. Της αρεσει ο Γιώργος απο οταν ηταν 10χρονων. Αν και απαγορευεται να ειναι κοντα του γιατι οι γονεις της τον κατηγορουν οτι ειναι αυτος που σκοτωσε τον αδερφο της. Αυτην τα διακινδυνευει ολα μονο και μονο για να ειναι μαζι του.

Γιωργος: Ειναι 32χρονων, τον αγαπαει η Σοφια. Ο Γιώργος ειναι μπλεγμενος με ουσιες. Την Σοφια τη συμπαθουσε απο οταν ηταν πολυ μικρη αν και οι γονεις της του ειχαν σπασει το μαγαζι αρκετες φορες λογω οτι εδινε ουσιες στον αδερφο της. Δεν της κρατουσε κακια για αυτο που ειχαν κανει οι γονεις της αλλα αντιθετως την προστατευε παντα απο αποσταση για να μην δημιουργηθει προβλημα. Θα ανταποκριθει στον ερωτα της γιατι την αγαπαει αληθινα και δεν θελει να την εκμεταλλευτει αν και αρκετα μεγαλυτερος της.

Παντελης: Ο διδυμος αδερφος του Γιώργου. Ειναι αυτος που εχει μισος προς την οικογενεια της Σοφιας και θελει να της κανει κακο αν και ποτε δεν τον εμπλεξαν οι γονεις της. Οταν μαθαινει για τη σχεση του Γιωργου με την Σοφια κανει τα παντα για να τους χωρισει κατηγορωντας και μιλωντας ασχημα στην Σοφια. Στο τελος ομως την συνιθιζει. Γνωριζει τη Σοφια πιο καλα και τη συμπαθει. Στο τελος τους βοηθαει να παραμεινουν μαζι. Επισης στην οικογενεια του υπαρχει και ενας μεγαλυτερος αδερφος που συμπαθει την Σοφια και δεν εχει προβλημα με τη σχεση της με τον αδερφο του.

Αστερης: Ο "κουμπαρος" ειναι φιλος του Γιωργου. Ηταν και φιλος του αδερφου της Σοφιας. Του αρεσει που ειναι μαζι αυτοι οι δυο και θελει να τους παντρεψει.

Οι γονεις της Σοφιας: Δεν συμπαθον τον Γιώργο γιατι εδινε ουσιες στο νεκρο γιο τους. Προσπαθουν να κρατησουν μακρια τη Σοφια γιατι πιστευουν οτι ο Γιώργος θελει να παρει εκδικηση και θα κανει κακο στη Σοφια.

Γεια σας, ειμαι η Σοφια και ειμαι αυτη τη στιγμη 29. Θελω να σας διηγηθω την ιστορια της ζωης μου. Ολα ξεκινησαν οταν ημουν 10 οταν εχασα τον αδερφο μου απο υπερβολικη δοση ουσιων...

Αναρχικος ΕρωταςWhere stories live. Discover now