Κεφαλαιο 15

238 12 4
                                    

Μεσα σε 2χρονια επρεπε να προσεχουμε παρα πολυ το χωριο και εμπιστευομασταν ελαχιστους ανθρωπους. Ασχετα τη διαφορα ηλικιας και ασχετα που ειμασταν μαζι 2χρονια δεν με "ακουμπισε" ουτε μια φορα. Στα γενεθλια του τον Απριλιο του 2018 μου ανακοινωσε οτι θελει να μεινουμε μαζι. Αποφασισαμε να μεινουμε στο παλιο του σπιτι εκει που αρχισαν ολα εφοσον του ανηκε. Αρχισαμε να αγοραζουμε καινουρια επιπλα για να εχουμε το σπιτι ετοιμο για οταν κλεισω και εγω τα 18. Τον Ιουλιο του ιδιου ετους την ημερα των γενεθλιων μου καναμε ενα τεραστιο παρτυ με τους ανθρωπους που μας αγαπουν και μας στηριξαν τοσα χρονια. Το βραδυ εκεινο "εγκαινιασαμε" το καινουργιο μας κρεβατι ηταν το καλυτερο βραδυ μας. Την επομενη κιολας μερα πηρα τα πραγματα μου απο το σπιτι των γονιων μου και τους ειπα οτι μετακομιζω στον Γιώργο. Δεν μπορουσαν πλεον να του κανουν τιποτα γιατι ειχα ενηλικιωθει.
Μετα απο 3χρονια την ημερα του Αγιου Βαλεντινου μου εκανε προταση γαμου. Τελικα το Νοεμβριο του 2021 παντρευτηκαμε. Την ιδια μερα που αρχισαν ολα. Ηταν η μερα που ειχαμε φιληθει πρωτη φορα πριν 5χρονια. Ο γαμος μας ηταν πολιτικος και πολυ στενος. Υπηρχαν μονο τα αδερφια του, ο πατερας και γιαγια του, οι πολυ στενοι φιλοι μας και οι κουμπαροι μας, η κολλητη μου με τον Αστερη. Οι γονεις μου φυσικα δεν ηρθαν, επισης για να ειμαστε σιγουροι οτι δεν θα μας κανουν καμια φασαρια την ωρα του γαμου μας βαλαμε προστασια στην πορτα.
Μετα απο λιγους μηνες του ανακοινωσα οτι θα γινει πατερας...
-Γιώργο ζωη μου πρεπει να μιλησουμε.
-Τι εχεις ψυχουλα μου?
-Πως θα σου φαινοταν να εχουμε δυο μικρα καλικατζαρακια που να τρεχουν περα-δωθε?
-Τι εννοεις ψυχη μου? ηταν γεματος χαρα.
-Σε λιγους μηνες θα γινεις πατερας.
Με πηρε αγκαλια και με φιλησε, αρχισε να δακρυζει απο χαρα δεν μπορουσε να το πιστεψει.
Αυτη τη στιγμη ειμαι 29χρονων μητερα των δυο υπεροχων 7χρονων αγοριων του. Το ενα το λενε Γιαννη απο τον πατερα του και το αλλο λογο οτι οι γονεις μου μου δεν ηθελαν να εχουν καμια συγγενεια μαζι με την οικογενεια του το ονομασαμε Μενιο οπως ελεγαν και τον αδερφο μου. Αυτος ειναι ο πιο τρελος και ο πιο γλυκος πατερας ταυτοχρονα. Ο μικρος Γιαννακης και ο μικρος Μενιος παιζουν ολοι μερα με τους θειους τους, τον παππου-Γιαννη και τους νονους τους την κολλητη μου και τον Αστερη.
Οι γονεις μου ακομα να το αποδεχτουν. Απο οτι φαινεται δεν θα το δεχτουν ποτε.

"Ευχαριστω που διαβασατε την ιστορια μου!!! Παρακαλω αφηστε τα σχολια σας!!!"

Αναρχικος ΕρωταςOnde histórias criam vida. Descubra agora