Κεφαλαιο 14

163 6 0
                                    

Τις επομενες μερες ολα κυλουσαν κανονικα πηγαιναμε σπιτι ή καθομασταν στο μαγαζι. Ομως ηρθε ενα απογευμα που ο Γιώργος αναγκαστηκε να φυγει για μερικα λεπτα και να μας αφησει μονους με τον αδερφο του. Τοτε αρχησε ξανα να με κατηγορει...
-Εχω ερθει ποτε στο μαγαζι σου να σου διωξω τους πελατες?
-Εεε οχι.
-Τοτε γιατι το κανεις εσυ?
-Τι ειναι αυτα που λες?
-Ερχεσαι εδω, ενοχλεις τον Γιώργο και για να μην σε διωξει και σε στεναχωρεσει σου δινει σημασια, χαμουρευεστε στο μαγαζι και μου διωχνεις τους πελατες.
-Μα και εγω αν το σκεφτεις πελατης ειμαι και ο πιο συχνος μαλιστα.
-Ναι σιγουρα. Εχεις να πατησεις μια βδομαδα.
-Συγγνωμη που δεν μπορουσα να ερθω.
-Ενω τωρα που ηρθες ειδαμε και τι εκανες.
-Γιατι δεν τα λες μπροστα στον Γιώργο αυτα καλυτερα?
-Εγω δεν κρυβομαι απο καποιον ουτε λεω κακιες οταν δεν ειναι μπροστα.
-Ναι το ειδαμε. Μονο οταν δεν ειναι μπροστα ο Γιώργος τα λες αυτα. Μπροστα του μου εισαι μες τα μελια.
Του μιλουσα αποτομα για να μην φανει η αδυναμια μου.
-Εισαι στο χωρο μου και θα κανεις οτι σου λεω. Ή σκασε ή φυγε.
Σηκωθηκα και εφυγα. Μολις βγηκα απο το μαγαζι αρχισα να κλαιω.
"Μα τι του εχω κανει?" σκεφτομουν.
Μετα απο λιγο ηρθε ο Γιώργος και με ειδε σε ποσο χαλια κατασταση ημουν.
-Τι εγινε ψυχη μου? Ποιος σε πειραξε?
-Ο αδερφος σου με κατηγορει συνεχεια. Δεν μπορω αλλο ΦΤΑΝΕΙ.
Εξηγησα τι συνεβη.
-Μην ανησυχεις ψυχη μου θα τον κανονισω εγω. Πηγαινε σπιτι και ηρεμισε. Αυτο που θελω μονο ειναι οταν σε παρω τηλεφωνο να εισαι καλα.
Με αγκαλιασε και πηγε μεσα.
Οταν πηγα σπιτι σκεφτομουν μονο οτι τον στεναχωρεσα που με ειδε χαλια και ημουν απαραδεκτη.
Οταν μου τηλεφωνησε:
-Πως εισαι?
-Πιο καλα.
-Μην ανησυχεις ο Παντελης δεν θα σου ξαναμιλησει ετσι. Μολις ξαναρθεις θα σου ζητησει Συγγνωμη.
-Εγω Συγγνωμη ειμαι απαραδεκτη που αφησα να με δεις ετσι. Καθε φορα που μου μιλουσε ασχημα και στεναχωριομουν δεν το εδειχνα. Μετα αρχιζε να μαλωνει μαζι σου και σε εκανε χαλια. Προσπαθουσα να φαινομαι οτι ειμαι καλα για να σου φτιαχνω εσενα τη διαθεση.Ηξερα οτι καποια στιγμη θα εκραγω αλλα δεν ηθελα να ησουν μπροστα οταν ερθει εκεινη η στιγμη για να μην στεναχωρεθεις.
-Αχ τι χαζουλα! Επρεπε να μου μιλησεις απο την αρχη. Ηξερα οτι δεν σε συμπαθουσε με αυτα που μου ελεγες αλλα εγω νομιζα οτι δεν σε ενοιαζε για αυτο δεν εδινα σημασια.
Ο Παντελης τελικα καταλαβε οτι οτιδηποτε και να μου κανει εγω θα ειμαι διπλα στον Γιώργο και το μονο που θα καταφερει ειναι να στεναχωρει τον αδερφο του. Τελικα ηρεμισε, μου συμπεριφερονταν καλα και ολοι ειμασταν χαρουμενοι.

"Ηρθε η στιγμη που ο Γιώργος και η Σοφια θα μας αποχαιρετησουν σιγα σιγα. Λογικα το επομενο κεφαλαιο θα ειναι το τελευταιο. Σας ευχαριστω που εχετε φτασει μεχρι εδω. Πως θελετε να τελειωσει η ιστορια? Σχολιακι και Αστερακι😉"

Αναρχικος ΕρωταςWhere stories live. Discover now