Ειχα αρχισει να γνωριζω διαφορους φιλους του απο το "μαυρο κυκλο" του. Ολοι χαιροντουσαν οταν μαθαιναν απο τον ιδιο οτι ειμαστε μαζι γιατι ηξεραν τον αδερφο μου. Ο ενας μαλιστα ηθελε να γινει και κουμπαρος μας. Εφτασε η προηγουμενη της Παραμονης Πρωτοχρονιας, πριν 3μερες ειχε πεθανει ο τραγουδιστης του αγαπημενου τους ροκ συγκροτηματος. Ειμασταν μονο οι 3μας, εγω, ο Γιώργος και ο Αστερης. Αρχισαν να πινουν ενω εγω καθομουν σε ενα αλλο τραπεζι με το laptop για να μην τους ενοχλω. Με φωναξαν για να τους δωσω το laptop για να βαλουν τραγουδια απο το συγκροτημα. Αρχισα να πινω σφηνακια και μπυρες μαζι τους ενω χωρις να το καταλαβω κατεληξα να φασωνομαι μαζι με τον Γιώργο πισω απο το μπαρ. Ηταν αργα και επρεπε να παω το pc σπιτι. Οταν γυρισα βοηθησα να κλεισουμε το μαγαζι και αρχισα εγω με τον κουμπαρο να πηγαινουμε στο σπιτι του Γιωργου γιατι ηταν αρκετα χαλια. Ο Γιώργος ειχε παει με το μηχανακι. Οταν φτασαμε εκατσα διπλα του. Αρχισαμε να φασωνομαστε μπροστα στον Αστερη. Οταν ησυχασαμε για λιγο και ο Αστερης ζητησε λιγο "μαυρο" απο τον Γιώργο εφτιαξε το τσιγαρο και του το εδωσε. Ο "κουμπαρος" με ρωτησε αν εχω καπνισει και εγω, του απαντησα πως οχι. Ο Γιώργος με κοιταξε και μου ειπε οτι δεν πειραζει οτι ειναι "δικος μας" γιατι μου ειχε πει να μην το πω πουθενα. Πηρα το τσιγαρο και αρχισα να καπνιζω και εγω απο το "μαυρο" μαζι τους. Ειχαν αναψει τα αιματα ο Αστερης εφυγε για να μας αφησει μονους μας. Μολις εκλεισε η πορτα ορμιξα κατευθειαν πανω του σφηγκωντας τα ποδια γυρω απο την μεση του και με μια κινηση με πεταξε στον καναπε. Σε κλασματα δευτερολεπτου ειχαμε μεινει χωρις ρουχα ηταν απο πανω μου και αρχισε να αφηνει μονοπατι πανω στο σωμα μου με φιλια και την γλωσσα του. Απο το λαιμο στο στηθος και στην κοιλια μου, μεσα στα μπουτια μου μεχρι να φτασει στο "επιμαχο" σημειο. Ημουν σιγουρη οτι εκεινο το βραδυ θα προχωρουσαμε τη σχεση στο επομενο σταδιο αλλα δυστυχως βγηκα λαθος. Αν και μεθυσμενος συγκρατηθηκε. Εκεινο το βραδυ ομως μπορω να πω οτι ηταν το καλυτερο μεχρι εκεινη τη στιγμη τουλαχιστον. Του ειχα αφεθει απολυτα. Αρχισα ξανα να τρεμω ομως παραλιγο να λιποθυμισω. Αυτος γελουσε γιατι ηξερε οτι με ευχαριστουσε αυτο που εκανε και οτι μου αρεσε. Επισης του αρεσε που του ειχα αφεθει ολοκληρωτικα και δεν εφερνα αντιρρηση οτι και να εκανε.