Darren çabuk buraya gel !
Kime diyorum bir şeyleri kırmadan önce dur gerizekali çocuk.
Darren:Hahahaha hiçbiriniz beni durduracak kadar güçlü değilsiniz unutun bunu.
Eğer hemen gelmezsen sana yemek vermeyeceğiz seni budala eve de gelemezsin.
Darren:Hahahahah sizin pis evinize kalmadim zaten yemegimi de kendim bulurum.
Darren'in üvey annesi çok yorulmustu artik.
Pekala kurda kuşa yem ol da görelim o zaman.
Ben kolay yem olacak birisi değilim anne bunu aklindan çıkarma.
Darren'in annesi eve geldiginde babasi konuşmaya başladi.
Bu çocuktan adam olmaz bırakalım kendi başının çaresine baksın zaten yetenekli çocuk.Iki gün sonra burnu sürter eve gelir zaten.
Ahhhhh.Senin için söylemesi kolay tabi annesi onu bana emanet etti.
Darren o gün eve gelmedi.Denize açılmayı düşündü ama hava firtinaliydi.Sahilden oltayla tuttuğu bir kaç balığı yedi ve o günlük idare etti.
Balikcilik kampi yilda iki kere macera arayan balikcilarin birbiriyle tanismasi,birbirine yardimlasmasi için kurulur ama balikcilar Darren'dan hoşlanmazlar.
Darren'in yeteneği vardi ama kimse bunun nasil bir şey oldugunu bilmiyordu.Darren sadece balığa gidiyor geldiginde yaklasik 200 balikla dönüyordu.Balikcilar denizi sömürdüğü için onu sevmiyorlardi ama ne yeteneği olduğunu da merak ediyorlardi.
Darren ise bilincinin yerinde olmadığını söyleyip hiç bir şey hatırlamıyorum diyordu.
Bütün bu olanlari haylazlığa vuruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fishing Camp
AdventureKampta dışlanan bir çocuğun kamp maceraları. Başta sıkılırsanız merak etmeyin sezon 2 ye kadar devam edin ^^