1.sezon Part 5

650 15 1
                                    

Darren:Neden bunu bana söylemedin Suzan ? 

Suzan:Darren.Üzgünüm.Bunu sana söyleyecek cesaretim olmadi ama ben Efsanevi Yedi Kılıç Ustalarından Hokkabaz Tom'un Jinchuurikisiyim. 

Darren:Tom...Iskambil kâğıtlarını kılıç gibi kullanabilen ve ülkemize ihanet eden kaçak bir paralı asker.

Darren'in vücudu tekrar kristale dönüşüyordu. 

Birden farkli bir ses duyuldu. 

Darren'in bijuu'su konuşuyordu.Sesi kalın ve ürkütücüydü.  

-Hokkabaz Tom !!!! Ezeli düşmanım seni öldürdüğümü saniyordum ! 

Demek seni bu kıza mühürlemişler. 

Hokkabaz Tom'un sesi duyuldu. Suzan ve Darren bilincini tamamen kaybettiler. 

Hokkabaz Tom'un sesi ince ve rahatsız ediciydi ve oldukça gürültücü bir tipti. 

-Kapa çeneni be ! Ezik Sony ! Hem en sonunda 100'lü kart saldırısıyla işini bitirmiştim.Hmpfh ! 

-Yeteeeer ! Bu kristal saldirisi işini bitirir ! 

Kristal Sony oldukça sinirliydi. 

Yarı kristal insan formundan çıkıp gerçek formuna dönüştü. Kristal madeni gibiydi.Korkutucuydu. 

Hokkabaz Tom ise palyaçoya benziyordu.Elinde ucunda kuru kafa olan bir sopa vardi.Keskin dişleri ve sıska vücuduyla gizemli görünüyordu. 

Ama tam bir kaçık olduğu yüz ifadesinden belliydi.  

-Hey Tom ! Şu haydutlar çok sinir bozucu.Önce şunları halledelim.  

-Offf yaaa.Bu ezik haydutlar canımı sıkıyor Hmpfh ! 

-Sızlanmayı kes ! Sağdakiler ellerinden öper.

Sony yukarıya ince ve keskin kristaller yolladı.Kristaller dokunduğu kişileri felç bıraktı. Sony felç kalan kişileri kristal kılıcıyla öldürdü.  

Tom ise elindeki sopanin etrafında iskambil kağıtlarını döndürerek tek bir hamlede hepsini haydutlara fırlattı.  

Yaklaşık 15 saniyede 40 adam etkisiz hale getirildi.Tom 15 saniyede yarısını öldürdü ancak Sony hızlı öldürme konusunda iyi değildi ve onun hepsini tek tek öldürmesi neredeyse 3 dakika sürdü ! 

Tom:Heeey Sony ! Vücudun biraz hantallamış gibi.Hala çok eziksin Hmpfh ! 

Sony:Ben karşımdaki acı çektire çektire öldürürüm.Tıpkı seni öldürdüğüm gibi Tom :) 

Tom:Sırıtmayı kes be ! Jack bana ihanet etmese görürdün gününü ! Hmpfh ! 

Gerçi bir önemi yok.Tek seferde işini bitirdim salağın. 

Sony:Evet... 

Sony ve Tom birden durdular.Etraftaki cesetlere baktılar.  

Sony:Aslında Tom...Savaşırsak bu çocuklar birbirlerine düşecekler. 

Bizim devrimiz kapandı. Bizler artik insan değil bijuu'yuz. 

Tom:Haklisin Sony.Jinchuurikilerimizi korumaya çalışıyoruz.Savaşırsak iki Jinchuuriki de üzülecek. 

Sony:Bana müsade. 

Tom:Benim de dinlenme vaktim geldi. 

Tom ve Sony kayboldular ve Suzan'la Darren tekrar ortaya çıktı.  

Darren:Demek iskambil kağıtlarını bu yüzden almıştın Suzan. 

Suzan:Ehhh...Çok kızmadın umarım Darren ? 

Fishing CampHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin