30 gün sonra...
Danny'nin mezarı Mayoshi'ye taşındı.
Darren Mayoshi'nin Yöneticisi ünvanına layık görüldü ve yönetici oldu.
Tom 30 gün içerisinde köydeki bütün doktorların yardımıyla tedavi edildi.
Suzan köyün en popüler genci oldu.(Özellikle erkeklerin çok dikkatini çekti)
Sony ise askeri birliği başına geçti ve askerleri eğitti.
Louis'in öldüğünü duyanlar Mayoshi Köyü'ne yaklaşamadı.
Su Ülkesi Yöneticisi Bay S Darren'ın istediği En İyi Kombo'ya Sahip Jinchuuriki ve Bijuu ödülünü verdi.
Ama Darren'a değil Suzan ve Tom'a :)
Darren istediği saygınlığı buldu.
Denizcilikte en başarılı köy oldu ve Fishing Camp'i satın aldı.
Fishing Camp'teki bütün balıkçılar Darren için çalıştı.Darren her gün zarara uğrasa da onların bu hallerini görmek ona zevk veriyordu Hah !
Mayoshi,Darren sayesinde iyi bir ekonomiye,
Sony sayesinde iyi bir askeriyeye,
Tom ve Suzan sayesinde de iyi bir üne sahip oldu.
Jinchuurikiler'in ve Bijuular'ın hayatları bu köyde tehlikede olmadığı için Darren Sony'den ve Suzan Tom'dan ayrıldı ama hala iyi bir ikililer özellikle Sony ve Darren.
Darren ve Suzan köyde sonsuza dek mutlu yaşadılar.
-Hey Sony senin bu ezikliğin başa bela doğrusu.
-Tom ! Artık o kulak tırmalayan sesini duymak zorunda değilim.
Ama Sony ve Tom hala anlaşamıyorlar ! :)
SON.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fishing Camp
AdventureKampta dışlanan bir çocuğun kamp maceraları. Başta sıkılırsanız merak etmeyin sezon 2 ye kadar devam edin ^^