Herkes uyuduğunda,gecenin karanlığında Brave,parlak mavi gözlerini açtı.Yavaşça yorganını üstünden attı.Hareketleri o kadar yavaştı ki kasılmaktan kemikleri kırılacaktı.
Darren'a baktı.Çok derin uyuyordu.Suzan'dan da ses yoktu.Şimdi harekete geçmeliydi.Arkasını döndü ve yere yığıldı.Karşısında gördüğü iki kırmızı göz Danny'e aitti.+Ne yapıyorsun ?
-Asıl sen ne yapıyorsun burada ? Çekil önümden !
+Hayır çekilmiyorum.
-Yeter ! Gece vakti seninle uğraşmayacağım Danny.Hızlı adımlarla uzaklaşmaya çalışırken Danny'nin elini omzunda hissetti.
+Dur ! Ne yapmayı planlıyorsun ?
-İki eski dostumu bulmaya gidiyorum.Birlikte hareket edebileceğim bir kaç kişiye ihtiyacım var.
+Bu tehlikeli değil mi ?
-Ama mecburum.Danny bir an duraksadı.Önce aşağı baktı sonra kafasını kaldırdı ve iç geçirerek "Üç gün sonra günbatımından önce tekrar gel." dedi."Balamiri alt etmek için herkese ihtiyacımız var."
Brave sessizdi.Çünkü bütün bunlar ona bir çocuğun yatağının altındaki canavarı yenmek için hazırlanması kadar saçma geliyordu.Balamir neredeyse tanrıydı.Danny onu çok küçümsüyordu.
+Bir şey daha Brave...(sert bir sesle devam etti.)Ailemden birine bile zarar verecek olursan seni gözümü kırpmadan öldürürüm.
Brave gözlerini çevirdi ve soluk suratını düşürdü.
-Aramızda güven sorunu var galiba.
+Benden senin gibi duygusuz bir köpeğe güvenmemi bekleme.Ne kadar ağır bir söz olsa da Brave bunlara aldırmazdı.Bu kadar küçük işlerle "değerli" vaktini harcayamazdı.Danny'nin stratejisinin yanlış olduğunu anladığında bir şeyler yapması gerektiğini anladı.Bu bir oyundu ve oyuna nerede katılacağı belliydi.
Kendini olabildiğince hızlı şekilde ormana attı.Gecenin sessizliğinde ağaçların arasında kayboldu.Sabah olduğunda Darren yeni uyanmıştı.Gözünü tam olarak açamadan erzağa bakmaya gitti.Kurt gibi acıkmıştı.Çantayı araladığında bomboştu.Hızlıca çantayı karıştırdı ancak hiçbir şey bulamadı.Biraz sonra Suzan'ın bağırdığını duydu.
+Darren uyandın mı ?
-Eee.Evet.Ağaçların arkasına doğru ilerlediğinde birileri çoktan ateş yakmıştı.Suzan bütün erzağı kullanarak leziz yemekler yapmıştı.Danny ise bir barbar gibi yiyordu.Etrafa baktı ama biri eksikti."Brave nerede ?" diye sordu.Danny yemeğini bırakıp lokmasını yutmaya çalışırken Suzan atıldı."Bir süreliğine grubumuzdan ayrıldı"dedi.Darren gerginliği sezebiliyordu.Ortada ölümden dönmüş bir ağabey,çok güçlü bir düşman ve öleceğini önceden sezip uzaklaşmış duygusuz bir manyak vardı.Sadece Suzan'dan zarar gelmezdi.
Danny:Galaboru kullanmayacağız.
Herkes biraz şaşırmıştı.
Darren:Nasıl yani ?
Danny:Balamiri tek başıma yenebilirim.Galabora filan gerek yok.
Suzan:Delirdin mi sen ? O vampir on kaplan gücünde.
Danny:Ama bir ergenden ruhunu çalacak kadar da zavallı.
Bir süreliğine sessizlik oldu.Danny konuşmasına devam etti.
Danny:Bir vampir olabilir.Ancak ben de normal bir insan değilim.
Tom:Pekala kesinlikle delirmiş.
Danny:Gelmek ya da gelmemek sizin elinizde.Ama onu tek başıma yenebileceğimin garantisini veriyorum.Daha ne kadar bekleyeceğiz Darren ? Geçen her gün alehimize işliyor ve Balamir daha da güçleniyor.Balamirle karşılaştığımda kullanacağım teknik ömrümde bir kez kullanabileceğim bir teknik.Ve onu senin davan için kullanmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fishing Camp
PertualanganKampta dışlanan bir çocuğun kamp maceraları. Başta sıkılırsanız merak etmeyin sezon 2 ye kadar devam edin ^^