1.sezon Part 8

417 16 2
                                    

-Doldurmalık Bölüm-

-Su ülkesine nasıl gideceğiz Sony?

-Ormanı geçtikten sonra sahile gideceğiz orada bir kayık kiralayıp Su Ülkesine ayak basmış olacağız.

Bu konuşmalar geçerken Kristal Hapishane sallanıyordu.Bunu en erken Sony farketti.

Tom:Uffff Ben Su Ülkesi'ni hiç sevmiyorum yaaa.Hmpfh!

Suzan:Sorun nedir Tom ?

Darren:Su iskambil kağıtlarını ıslatıyor ve iskambil kağıtlarını kullanamıyor musun yoksa ? Ha ha ha !

Tom:......

Sony:.....

Darren: E Hadi ama bu kadar basit bir sebepten düşmanlık duymuyorsun Su Ülkesi'ne değil mi ?

Sony:Aslında Darren Tom Su Ülkesinden hiç kimseyi yenememiştir.Basit haydutları katmıyorum tabii ki.Kağıt suya karşı güçsüzdür.

Darren:Peki kristal ? Kristalin güçsüz yanı yok mu ?

Sony:Kristal çok fazla enerji harcar.Kristalleri şekillendirirken Vücut enerjim çok düşüyor.Ama daha sonra yeni geliştirdiğim kristal vücut tekniğimle bu sorunu da çözdüm.Vücudumdaki kristalleri şekillendirmenin daha kolay yolunu buldum ve artık kristallerimin bir tanesine ışınlanabildiğim gibi kristallerim eskisi kadar zor şekil değiştirmiyor.

Darren:Harika !

Tom:İskambil kağıdının su ve ateş karşısında hiç şansı yok.Yıllarca güçlendirmeyi denedimse de yapamadım.Ama kağıtlar küçümsenmemeli.Benim elimdeki bir kağıt jiletten daha keskindir.Hmpfh !

Bu sırada Danny kristal hapishaneyi kırdı ve kaçtı.

Darren:Bu da ne ?

Suzan:Sony çabuk...Sony ? Nerde ?

Sony Danny'i sırtından tutup havaya kaldırmış sırıtıyordu.Danny ise çocuk gibi ayaklarını sallıyor kaçmaya çalışıyordu.

Suzan:Ama sen...Ne zaman ?

Sony:Kristallerimden bir tanesine ışınlanabildiğimi söylemiştim.Duvarlar kırılınca küçük kristal tanelerinden birisine ışınlanıp Danny'i tuttum.

Tom:Hmpfh ! Gösteriş budalası.

Sony:Ehehehe acaba firari Danny'mizin aklından ne geçiyordu ?

Bir çocuk koşarak Darren'a yaklaştı.Sony telaşlanıp Darren'ın önüne duvar yaptı.

Çocuk:Ahhh ! Neler oluyor ? Bu duvar nerden çıktı ?

Sony çocuğu kristal kafese aldı ve Danny'i de hapishaneye tekrar koyup duvarlarını tekrar onardı.

Darren:Tamam Sony benim duvarı indirebilirsin.

Sony Darren'ın önündeki duvarı indirdi.

Çocuk:Bana neden saldırıyorsunuz ? Neden ki ?

Darren:Asıl bunu benim sana sormam lazım.

Çocuk:Özür dilerim efendim sizi korkutmak istemedim ama bizim köyümüze birisi saldırıyor.

Darren:Kim ? Kaç kişiler ve ne kadar güçlüler.

Çocuk:1 kişi efendim Sadece 1 Kişi 

Darren:1 kişi mi ? Koca köy 1 kişiyi alt edemiyor musunuz ?

Çocuk:Efendim normal bir insan olsa elbette tırpanlarımızı elimize almıştık ama bu bir insan değil insanüstü bir yaratık.

Darren:Nasıl bir yaratık ? Neler yapabiliyor gördünüz mü ?

Fishing CampHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin