Ancak ondan nefret etmeyen bir kız vardı.Ve bu kız ona haksızlık yapıldığını düşünüyordu.
Ona zor zamanlarında yardım ediyor denizden balık tutamadan gelince ona yemek veriyordu.Bu kızın adı Suzan'dı ve Darren'ı kabullenen ilk kişiydi.
Darren çok sevinçliydi.Annesinin ve babasının aksine ona değer veren birisi vardı.
Suzan Darren'ın neler yaptığını o kadar merak ediyordu ki bir gün Darren'ın yanında denize açılmak istedi.Darren bunu reddedemedi.
Hava çok soğuktu.Darren bilincini kaybediyordu.Darren'ın parmaklarının ucunda pembe renkli taşlar damar gibi oluşuyordu.
Suzan çok şaşırdı.Çünkü bunlar kristaldi.
Darren gittikçe kristale dönüşüyordu.Suzan onu durdurmak istedi küçük kristallere oltayla vurdu.Kristaller ince olduğundan hemen kırıldı.Ama daha çok kristal oluşuyordu 10 parmağında da küçük kristaller oluşuyordu.
Suzan:Darren ! Darren kendine gel.
Suzan:Neler oluyor Darren ! Kes şunu ! Kendine gel.
Suzan kristalleri kırıyordu ama yetişemiyordu Darren ise korkuyordu.
Darren'ın elleri tamamen kristal olmuştu ve gözleri de sanki boş bakıyordu.
Gözbebeği kayboldu ve gözü tamamen pembe oldu.
Suzan çok korkuyordu ama ne yapacağını bilmiyordu.
Darren bilincini tamamen yitirmişti.
Suzan ne yapacağını bilmiyordu.Darren'a kendine gelmesi için bağırdı.
Darren öfkeyle Suzan'a vurdu ve Suzan denize düştü.Suzan yüzme bilmiyordu.Boğulacaktı.
Suzan denizin derinliklerine doğru gidiyordu ve hiçbir şey göremiyordu.
Nefesini tutuyordu.Sınırına ulaştığını biliyordu öleceğini de biliyordu ama ağzını açmadı.
Boğulacağını bildiği için nefesini tutabildikçe tuttu.
Denizde bir hareketlilik oldu.Sanki denize biri girmişti.
Biri geliyordu ama kimdi ? Bir canavar ? Bir köylü ? Bir kampçı ?
Hayır.Bu Darren'dı.
Darren Suzan'ı kıyıya kadar götürdü.Suzan boğulmaktan kurtulmuştu.
Suzan tekneye baktığında gördüklerine inanamadı.Tekne 200 kadar balıkla dolmuştu.
Darren'la birlikte pazara gittiler ve bütün balıkları sattılar.
Suzan:Darren balıkları çok ucuza satıyorsun ve bu kadar parayı da ne yapıyorsun anlamıyorum.
Darren:Biriktiriyorum.Çok param olunca ev alacağım.Sen onu bunu bırak ta söylesene ben bilincimi kaybettiğimde neler oldu ve sen ne zaman denize düştün ?
Suzan:Hiiiiiiiç.Şey sadece bütün balıklar yakınlara geldi sen de ağ attın ve hepsini yakaladın.Oldukça şanslısın.
Darren:Emin misin ? Başka bir şey olmadı mı yani ? Peki sen nasıl düştün tekneden ?
Suzan:Immmm şeyyyy.
Aniden bir adam geldi ve elindeki balığı Darren'ın kafasına fırlattı.
Darren:Ahhh.Noluyor be ?
Adam:Ne olacağını söyleyeyim balıktan kristal çıktı ! senin yüzünden dişimi kırdım pislik.Ne tür bir eşşek şakası bu ha söyle bana.Kampta yaptıkların yetmezmiş gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fishing Camp
PertualanganKampta dışlanan bir çocuğun kamp maceraları. Başta sıkılırsanız merak etmeyin sezon 2 ye kadar devam edin ^^