Danny,Sony,Suzan ve Darren'a karşı bıçağını çıkardı.
Suzan kollarını tamamen bıraktı ve kolları Tom'un kollarına benziyordu ancak Sony ortalıkta olmasına rağmen Darren ortada yoktu.
Danny saldırıyı bekliyordu.
Sony koşmaya başladı ve kılıcını çıkardı.
Suzan beşerli kağıt saldırısı yaptı.
Danny saldırıdan kaçarken Sony kılıcını savurdu.
Bu Tom'un tuzak saldırısıydı.
beşerli iskambil kağıtları Danny'e yapıştı . Kağıtlar Danny'nin hareketini yavaşlattı.Bunlar zehirli kağıtlardı.
Şaşkınlıkla kaçmaya çalışan Danny önceden kurulan kristal kapana ayağını kaptırdı.
Sona gelindi.Danny artık kaçamazdı.
Sony kılıcını çıkardı.Danny'nin kafasini tek hamlede kesti.
Ama...
POF !
Bu bir gölge klonuydu.
Sony:Gölge klonu mu ? Bu tür bir numarayı nasıl yapmış olabilir ki ?
Az sonra Danny ağacın arkasından belirdi.
- Bu benim gölge klonumdu.Benim kopyam olan bir yansıma.Şimdi bütün numaralarınızı gördüğüme göre daha dikkatli olacağım.
Danny içinden şöyle dedi.
#Bunlarin kombo saldırıları çok ustaca.Sanirim uzun zamandır beraberler.#
Danny ani bir hareketle Sony'e saldırdı. Sony'nin hareketleri oldukça yavaştı Danny'nin bir sonraki hareketini savuşturamayacaktı.
Suzan Danny'nin arkasına geçti ama bir şey yapmadı çünkü Sony için basit bir kılıç saldırısı zararsizdi.Kristal kalkanı onu korurdu.
Ama bu bir kılıç saldırısı değildi.
Danny bağırdı:
-Çağırma Tekniği !
Bu bir çağırma tekniğiydi. Danny'nin yanına bir yılan geldi.Yılan Sony'e saldırdı ve Sony'nin kalkanını tamamen parçaladı.
Sony:Bu nasıl güçlü bir çağırma Tekniği böyle ?
Danny elindeki bıçağı fırlattı ve Sony'nin miğferini kırdı.
Takım elbiseli adam:
-Sanırım Danny öldürmeye başladı ha ?
Sony yavaş hareketlerinden dolayı bir şey yapamadı ama bir rakip karşısında nadir olarak kalkanı üstüne üstlük miğferi bile zor kırılırdı.
Ama kimdi bu ? Hem bu kadar güçlü bir çağırma Tekniğine sahip hem de gölge klonları kullanabilen birisi kimdi ?
Sony kudretli ve asil bir şövalyeydi.
Bu numaralar ona işlemezdi.Kristallerini topladı. Ellerini kocaman yaptı. Yılan bir yandan Danny bir yandan saldırıyordu.Yılan Sony'nin omzunu ısırdı ve Sony'nin omzundan kanlar saçıldı. Sony'nin bütün savunması kırılmıştı.Ama ne yapacaktı ? Danny son hızla gelirken omzunda bir yılanla ne yapabilirdi ?
Sony yılanı tüm kuvvetiyle tuttu ve fırlattı.Yılan havada uçarken Sony yukardaki yılana kristal saldırısı yaptı. Acılar içinde kıvranan yılan yere düştü ve felç geçirdi ama Sony hızla yaklaşan Danny'i unutmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fishing Camp
AdventureKampta dışlanan bir çocuğun kamp maceraları. Başta sıkılırsanız merak etmeyin sezon 2 ye kadar devam edin ^^