+Sen...Danny misin ?
-Evet kardeşim.Üstelik bu bir ilizyon değil.
Darren'ın şaşkınlıktan ağzı açık kalmıştı.Bu nasıl olabilirdi ? Danny'nin mezarını kendi elleriyle Mayoshi'ye taşımıştı ama Danny nasıl hala hayattaydı ?
-Sen sormayacaksan ben söyleyeyim.Ölmeden önce Brave'e ölmemi engelleyecek bir teknik kullanmasını istedim.Buz damar tekniği.
+Na-Nasıl-Yani ? Brave buz mu kullanıyor
Bu sırada Brave elindeki buz parçasından bir ısırık daha aldı.
-Brave buz elementini kullanabilen tek kişidir.Yani iyi bir yardımcı.
+Ama Louis ? Seni ? Öldürdüğünü söylemişti.
-Louis mi ? Aaaaah.
+Noldu ? Abi.Lütfen anlat bana.Zaten yaşadığına inanamıyorum.Günlerce ağladım.Nolur bu da oyun olmasın.
-Brave ? Vaktimiz var mı ?
Brave:Tamam Danny.Ama fazla uzun olmasın.Marquis her an kaçabilir.
-Tamam.Burda bir gün dinlenelim.
Bu sırada Suzan bağırıyordu :
Suzan:Darren ! Bi bakar mısın sanırım erzaklardan bazıları yok olmuş
Darren:Na-Nasıl olabilir bu ? Emin misin?
Suzan:Evet.Acilen gelmelisin.
Darren,Suzan'ın yanına gittiğinde Suzan pek de erzaklara bakıyor gibi değildi.
Darren:Noldu ? Bulabildin mi ?
Suzan:Darren senle bir şey konuşmak istiyorum.
Darren hafif şaşırmış şekilde karşılık verdi.Suzan onla ne konuşabilirdi ki ?
Suzan:Kamp mı kuracağız Darren ?
Darren:Evet Suzan.Sorun olur mu ki ? Hem abim hayattaymış onunla konuşmak çok istiyorum.
Suzan:Darren.O çocuk sence de fazla tehlikeli değil mi ? Sonnyle bile başa çıkabiliyordu biz onun için kekliğiz.
Darren:Ama o benim abim ! Bana her şeyi anlatacak.
Suzan:Hiç sanmıyorum.Yanındaki çocuk belli ki psikopat.Şu sakin bakışlara bak.
Darren bu sözden sonra hafifçe Brave'e baktı.Gerçektende aşırı tuhaftı.Sürekli buz yiyordu ve gözleri sanki boş bakıyordu.Sanki uyuşturucu bağımlısı gibi.
Suzan:Sana diyorum Darren.Onları bir şekilde atlatmalıyız.Dünyanın tek buz kullanıcısıyla bizim ne işimiz olur ki ? Böyle güçlü birisi ve geçmişte bize saldırmış olan Danny'e mi güveneceğiz ?
Darren:KES SESİNİ ! BENİ HİÇ ANLAMIYORSUN
Suzan:Bağırma Darren ! Duyacaklar.
Danny,Darren'ı duymuştu.Suzan'ın kendisine güvenmediğini biliyordu ama ölümden dönmüş birisi olarak böyle güvensizlik sorunlarıyla uğraşamazdı.
Suzan ve Darren akşama kadar gizli gizli tartıştılar.Darren sürekli tartışmaktan bıkmıştı.Danny onları izlemekle uğraşmazdı ama bir süreden sonra o da onları izlemeye başladı.Zaten Brave hariç herkes onları duyuyordu.Bir gizliliği kalmamıştı.
Akşam olduğunda herkes toplanmıştı.Danny ve Brave ateş yakmıştı ama bu ateş çok farklıydı.Bu maviydi.Herkes toplanmışken ortada nasıl oluştuğu belirsiz mavi bir ateş vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fishing Camp
AventuraKampta dışlanan bir çocuğun kamp maceraları. Başta sıkılırsanız merak etmeyin sezon 2 ye kadar devam edin ^^