Převrat

315 18 1
                                    

Emily stále poskakovalo srdce, když si asi po páté četla zprávu.Zároveň se ale hněvala, že  si Erikova sestra myslí o křesťanství, že je hloupé.Když Erikův e-mail četla po desáté, zazvonil telefon v kuchyni.Emily si myslela, že volá maminka aby zkontrolovala, že je vše v pořádku a, že Emily našla krmení pro Jidáška.Emily byla překvapená, kdyý se z druhé strany ozval Erik.

,,Ahoj, nevolám nevhod do modlitby nebo tak?" zeptal se Erik.

,,Ahoj, nevoláš.S rodiči jsme se rozhodli, že se budeme modlit přes pracovní dny pouze u večeře.V  Neděli se samozřejmě modlíme i při obědě."

,,Aha.Hele chtěl jsem se tě zeptat.Naši tento víkend odjíždí za strýcem do Francie a mě se nechce doma být sám.Nechtěla bys u nás přespat?Samozřejmě pokud se ti u nás nebude líbit, budeš moci odejít."

,,Eriku, no já nevím.Známe se teprve dva týdny a nebude tam tvoje sestra?"

,,Jenny pojede s nimi.Stejně by tu zacláněla.Od té doby co se pokusila přetáhnout k satanismu jednu holku ze školy a vyhodili jí z ní, nemá co dělat a pořád zhasíná a rozsvěcuje svíčky.Mojí tarantuli to už leze na nervy a zatarasila si výhled z terária pavučinou."

,,No, když je to pouze jedna noc.Ale budu se muset zeptat maminky.Pak ti dám vědět ano?"

,,Jasně....hele co kdybych se stavil?Pak bys mi nemusela volat.Stejně mají dnes rodiče seanci a budou se  chtít spojit se strýčkem z tátovy strany, který je v Japonsku a studuje jejich strašidla."

,,Tak dobře.Budu se těšit."

,,Uvidíme se." řekl Erik a zavěsil.

Emily začalo srdce bušit více než si myslela, že jde.Pohlédla na hodiny, bylo 18:26.Babička chodila vždy spát úderem sedmé.Roztřesenýma rukama vytočila  číslo maminčina mobilu.Nebrala ho pouze hlasová schránka.Emily nechala mamince vzkaz, že z Neděle na Pondělí přespí u kamarádky.Teprve až, když zavěsila, stáhl se jí žaludek.To bylo poprvé co zalhala.Emily vlastně věděla, proč to udělala.Její rodiče by jí nikdy nedovolili přespat u kluka, který je satanista.Pak ale Emily začala na všechny momenty, kdy jí rodiče řekli ne, začala nahlížet z jiného úhlu.Konečně se jí otevřely oči.Konečně viděla, o kolik šancí na dobrodružství a zábavu, ji rodiče připravili.Teprve teď si uvědomila, jak byla naivní a hloupá ovce.Když jí řekli, že pes mňouká, věřila tomu.

Ale teď tu byla nová Emily.

Emily se najednou změnilo myšlení.Začala vše vidět nanovo a jinak.Začalo jí záležet, na tom jak vypadá.Konečně viděla periferně(do stran - pro pomalejší).

Emily pocítila nutkání podívat se na sebe v zrcadle.Když se na sebe podívala v zrcadle, zalapala po dechu.Na novou Emily se ze zrcadla díval vzhled staré Emily.Nová Emily přeci potřebuje nový vzhled.Emily přemýšlela, jak změnit tuhle divnou puťku v normální holku.Rozhodla se na to trochu opláchnout.Stará Emily si vždy napustila vanu, ale Nová Emily si pustila sprchu.Po osušení se na sebe bez oblečení podívala v zrcadle.Všimla si, že má docela velká prsa, stejně jako mají dívky v jejím věku.Stará Emily na ně nikdy moc neupozorňovala, protože nestála o pohledy oplzlých spolužáků a o narážky dvojitě.Nová Emily byla celkově spokojená s tělem Staré Emily.

Pak se ale zahleděla na své oblečení.Fádní bílé šaty a bílé nadkolenky.Emily se zabalila do ručníku a šla si najít v šatníku aspoň jedny kalhoty.Nikde žádné. Stará Emily musela být hodně nudná pomyslela se Emily a vyndala ze šatníku šaty, které ušly. Potřebuju hned nový. Hned jak dorazí Erik, přemluvím ho aby se mnou šel na nákupy. řekla si Emily a začala ve svém batohu hledat peněženku.V ní našla pár bankovek, které by jistě stačily na obměnu šatníku, ale nestačily na nápoj po splněné misi. Zašla proto do ložnice rodičů a z jejich tajné schránky, kam dávali peníze, si vyndala pár bankovek a mincí.Při otevírání schránky, skoro zakřičela:,,Mami jdu si koupit něco na sebe.Vezmu si pár peněz!"Když odcházela z ložnice vzpoměla si, že porušila další přikázání, ale jen potřásla hlavou a hodila to za hlavu.


Satanovi se směj do tvářeKde žijí příběhy. Začni objevovat