,,Slyšel jsem, že sis pouštěla SlipKnoT.Líbili se ti?" zeptal se Erik.
,,Jo, je to super muzika."
,,To by se ti moh líbit Marilyn Manson."řekl Erik a pustil ho Emily z YouTube.
Když dohrálo mOBSCENE, podíval se na Emily zvídavým pohledem.Ta se tvářila, že by každou chvíli mohla začít zvracet duhu.
Emily vůbec nevěděla, že taková hudba může být nádherná.Další věc o kterou ji rodiče ochuzovali.
,,Jsi mu trochu podobnej." usmála se Emily.
Erik naprosto zrudnul a do vyhledávání v YouTube zadal : ,, My Digital Escape "
,,Víš...je to můj...no...tenhle...strejda z máminy strany." vysypal ze sebe.
,,Vážně?Ty máš takový štěstí!Z naší rodiny je aspoň trošičku známá jenom babička, protože je nejstarší v tý vesnici kde žije." rozzářila se Emily.
,,No, ale dost už o naší rodině.Rád bych ti ukázal bandu lidí, který maj boží videa a je to vtipný." ukončil rozhovor o své rodině Erik.
Erik chvíli projížděl videa až Emily nakonec pustil: ,, Welcome to My Digital Escape "(nahoře)
Emily se ve videu zalíbil jeden kluk jménem Jordan, jak stačila pochytit.
Když video skončilo, začala Emily vyzvídat, kdo se Erikovi líbí.Řekl že Alex.
Pak se spolu dívali na skoro všechny Bryanovy rozhovory a Emily si našla nový styl hudby, který se jí začal líbit.Tedy přesně dva.Metal a Elektro.
Když se dodívali na poslední rozhovor z Bryanovy sbírky, byl už čas na večeři.
K večeři si ohřáli zbytek špaget od oběda.
Před spaním si ještě pustili pár videí z Bryanovy a Johnnieho sbírky.Svůj videový večer započali videem What animal are we in bed .Další následovala Sex Education v jejich podání.
Pak se Erik rozhodl ukázat Emily YouTubera GogoManaTV.Emily si sama vybrala, kterou jeho herní sérii shlédnou.Do oka jí padla Hororová hra Outlast.
Když základní hra skončila, rozhodli se jít spát.
ČTEŠ
Satanovi se směj do tváře
ParanormalEmily pochází ze zbožné rodiny.Bohužel její rodina nemá na placení školného na křesťanské škole.Emily musí chodit do normální školy, kde ji šikanují, protože její rodina je zbožná.Do školy jednoho dne přijde nový kluk Erik a Emily se do něj zamiluje...