Next Nightmare...

190 14 3
                                    

Em byla v hlubokém lese, na zemi se válela mlha a v dálce vyl vlk.Na obloze byl úplněk z části schovaný za mraky.
Emily si všimla, že se po celém lese válí mrtvoly v kalužích krve.
Em se rozhlédla kolem sebe. Stála v kruhu lesů, na kterých byly jelení lebky s krvavými očními důlky.
Vlčí vytí se přibližovalo víc a víc. Emily kvůli mlze neviděla původce.
Vytí zticho pár metrů od kruhu ze stromů, kde stála Emily.
Za Emily se najednou začal ozývat šepot:

Jedna dvě, on už jde.
Tři čtyři, k tobě míří.
Pět šest, ruku dej v pěst.
Sedm osm, ztrácíš rozum.
Devět deset, STÁT!
Běž navždy spat!!!

Emily se ohlédla směrem, odkud šepot přicházel.Nic ani nikdo tam nebyl. Otočila se zpátky.
Stál před ní o pár let starší kluk s krvavě rudými vlasy přehozené na jednu stranu.Měl na sobě jen černé kalhoty a vojenské boty.Byl od krve.
,, Ahojky krásko!"Usmál se ten kluk
,,Kdo jsi a co chceš?!" zeptala se Emily
,, Nathan..."napil se ten kluk z číše plné krve, kterou někde vyčaroval.
,, Co?" zeptala se Emily sledujíc krvavou číši.
,, Jsem Nathan...." usmál se a zamával Emily, která začala padat.
Dlouho padala, než dopadla na něco příjemně měkkého.Byla tma a Emily se začalo špatně dýchat. Když Emilyiny oči přivykly na tmu, s hrůzou zjistila, že leží v rakvi.Snažila se bušit na víko, ale jejich zvuk říkal, že Emily je už několik metrů pod povrchem. Emily začala brečet dost nahlas.Najednou někdo začal páčit víko.Když se víko konečně otevřelo, Emily uviděla Nathana, jak se psychopaticky usmívá.

Satanovi se směj do tvářeKde žijí příběhy. Začni objevovat