Erik si myslel, že je to jen sen.Emily byla tak nádherná, když byla v Gothic stylu.Pomalu se mu začalo dělat v kalhotách těsno.Aby nedošlo k nehodě, začal myslet na svou tetu Eleanor, která měla ve zvyku oblékat se do oblečení, které nosilo její - již - mrtvé služebnictvo.Z toho se mu pro změnu začal zvedat žaludek(A komu ne, když si představíte postarší paní, které už všechno visí, a je v tílku s výstřihem a šortkách).Obě myšlenky zahodil za hlavu potřesením hlavy.Když se konečně zbavil myšlenek na tetu Eleanor, Emily už byla u dveří.
Emily se do školy vůbec nechtělo, protože ten den psaly 4 písemky a Emily se tak trochu pozapomněla učit.Pocítila velkou změnu, když najednou stáli před školou a ani si nevšímala vedlejší školy.
Šli jen tak tak na zvonění.
Emily se necítila být ve své kůži, protože na ni ostatní upírali pohledy.Sice byla Emily zvyklá na pohledy ostatních, ale ne na takovéhle.Předtím se na ni dívali jako na něco odporného, teď se na ni dívali se zájmem.Emily jen klopila oči a šla po boku Erika.Až u skříněk vzhlédla a rozhlédla se kolem.Všichni ji pozorovali.Dokonce i ti, kteří si jí doposud nevšímali.
Emily si povzdechla a otevřela skříňku.Zavalil ji provinilý pocit.Ve skříňce vyzdobené obrázky, které jí rodiče dovezli z dálky, byla přímo ve výšce očí vylepená fotka celé její rodiny.Třesoucíma se rukama strhala všechny obrázky křížů, Bohů, Marií a Ježíšů.Nechala si tam jen rodinnou fotku, kde ještě byla babička Pakittová.
Emily cestou do třídy vyhodila všechny strhané obrázky do koše.
Ve třídě si nikoho a ničeho nevšímala a sedla si do své lavice.Cítila na sobě chtivé pohledy kluků a závistivé pohledy holek.Vytáhla mobil a najednou jí přišla zpráva od Erika.Trochu se pousmála, ale pak zase spadla do své dosavadní nálady.
Emily se objevil v mysli obrázek, který chtěl ven.Proto si vyndala ještě nepopsaný nelinkovaný sešit a vytrhla prostřední dvě strany.Cítila se trochu nejistě, protože naposledy kreslila obrázek v 5. třídě.Chvilku si jen tak čmárala čáry, aby si trochu povolila ruku.Pak se soustředila na samotný obrázek.(A ano, je to ten co mám na profilu)
Z malování ji vyrušil příchod vyučujícího s nějakými kluky a dívkou.Po chvilce poznala, že ta dívka je Jenny.Ti kluci byli zřejmě její kamarádi. ,,Co TA tu chce?" řekla si pro sebe.
Všichni čtyři si posedali do volných lavic okolo Emily.
V polovině hodiny se k ní naklonila Jenny:
,,Nazdar, tak mě tu máš.Nevěřilas mi a to byla CHYBA!"
,,No a?Prostě se s Erikem máme rádi a ty tomu nezabráníš!" zasyčela Em.
,,No u tebe to není pochyb, ale u Erika bych pochybovala." zasmála se Jenny.
,,Jako proč?"
,,No...je tak trochu děvkař."
,,Nesmysl, chceš abych ho nechala jen protože mě nemáš ráda."
,,Zlato, tohle ti neříkám jako sokyně.Tohle ti říkám jako kamarádka i když to tak nevidíš.Pusť ho k vodě."
,,Nemám k tomu důvod.Když mi jich dáš padesát, pustím ho k vodě."
,,Sice jich není padesát, ale bude to muset postačit."povzdechla si Jenny a podala Emily mobil s fotkou, kde se Erik líbal s jinou dívkou.
Emily to nadobro zlomilo srdce.Do očí se jí začaly drát slzy, které se jí podařilo držet od rána.
Už jí bylo všechno jedno a vyběhla ze třídy jak jen nejrychleji mohla.Když byla za dveřmi třídy, ozval se ze třídy hromový smích, protože se učitel právě ptal na to, jak se asi budou chovat v práci.Pohledem někoho, kdo nevěděl o co šlo, to mohlo vypadat komicky, ale Emily to komicky nepřipadalo.Přišla si zneužitá a podvedená.
Emily se rozhodla utéct domů.U vedlejší školy se dala do normální chůze.Po chvíli si Emily všimla, že ji následuje Jenny.
,,Teda ty válíš.Asi máš slušnou kondičku!" papadala Jenny dech, když ji doběhla.
,,DEJ MI POKOJ!!!" zakřičela na ni Emily tak silně, že v každém okně viděla nejméně 1 jeptišku.
,,Myslíš, že jsem to tak chtěla?!"rozbrečela se Jenny.
,,N-ne?"
,,Ne, j-já jsem vlastně chtěla něco jinýho.."přiblížila se Jenny k taky brečící Emily.
Emily chtěla ještě něco říct, ale stačila jen otevřít pusu.
Jenny ji políbila...
ČTEŠ
Satanovi se směj do tváře
FantastiqueEmily pochází ze zbožné rodiny.Bohužel její rodina nemá na placení školného na křesťanské škole.Emily musí chodit do normální školy, kde ji šikanují, protože její rodina je zbožná.Do školy jednoho dne přijde nový kluk Erik a Emily se do něj zamiluje...