Telefonát

296 20 3
                                    

Emily vstala a šla do koupelny. Vyzvracela se a vlezla do sprchy.Najednou uslyšela Erikovo převalování.Zakašlal a vstal.Chvíli ho  neslyšela, ale pak ji zezadu objal.Začali se líbat.Líbali se asi pět minut.Pak se odtrhli, usušili a oblékli.Erik do jeho oblečení, ve kterém včera příšel a Emily do oblečení, které včera nakoupili v obchodech.Pak zazvonil telefon.Emily k němu seběhla a vzala ho:

,,Ano?"

,,Je tam můj brácha?"

,,Jo je, potřebuješ něco?"

,,Něco jsem ti říkala.Nebo si zase byla myšlenkama v tý podělaný škole?"

,,Tehdá možná, ale teď už je mi u víš čeho."

,,Pokoušíš se mi zalíbit, tím, že se budeš chovat normálně?Fakt ubohý!"

Zde se do toho vložil Erik:

,,Jenn, jestli Em nenecháš bejt, řeknu našim o tom, že chodíš svádět kluky z klučičího internátu!"

,,Tak ty se najednou začneš zastávat tý ubohý krávy, která se musí zeptat rodičů dokonce i když chce mrknout?"

,,Nejni kráva, a změnila se.A abys věděla, už jsem sfouk její svíčku."

Téhle větě Emily nerozuměla, ale nechala to plavat.

,,Tak už jste oba bez plamínku jo?No co budete dělat?"řekla Jenny s komickým tónem.

Erik to už nevydržel a zavěsil.Provinile se podíval na Em.Ta se dívala na zem a nervózně si pohrávala si vlasy.

,,Ze ségry si nic nedělej."řekl Erik a objal Em kolem ramen.Pak pokračoval:,,Teď si dovybal věci a já něco ukuchtím."

Emily mu dala pusu a šla si do pokoje vybalit.Byla ráda, že jí někdo udělá snídani.Sama se nenaučil vařit, protože se rodiče báli o její bezpečí.Jakmile byla příliš blízko rozpálenému vařiči nebo ostrému noži, báli se o ni jako o kuřátko.

Každou chvíli slyšela cinkání a třískání z kuchyně, ale věděla, že Erik ví co dělá.Emily vylekalo, až zazvonění, Erik příchozí telefonát přijal.Po chvíli přišel za Emily do pokoje.Z jeho výrazu poznala, kdo volá.

,,Ano mami?"řekla co nejmileji to šlo.

,,Co to bylo za hocha Emily?"

,,Kamarád, stavil se a už bylo moc pozdě tak jsem mu nabídla přespání."

,,Emilko, nejsi na tyto věci až příliš  mladá?"

,,Je mi 16.Už nejsem malá"zavrčela.

,,Neodmlouvej, nebo ti nepřivezeme žádné Svaté obrázky."

,,Já žádný svatý komiksy nechci"

,,Emily, jak to mluvíš?Co by na to řekl náš jediný Bůh?"

,,Mami, vždyť ten chlap ani neexistuje."

,,Emily, ty se rouháš?"zalapala její matka po dechu.

,,Ne, už jsem s tím pablbstvím skončila!" zařvala Emily a ukončila hovor.

Ani si nevšimla, že Erik ještě neodešel z pokoje, takže celý rozhovor.Sledoval ji s vytřeštěnýma očima.

,,Ehm...jo...už je hotová snídaně.Snad máš ráda palačinky."oznámil tiše.

,,On tebe vždy."Odpověděla Em a políbila Erika na čelo

Satanovi se směj do tvářeKde žijí příběhy. Začni objevovat