Leavin' He?! (END)

203 11 0
                                    

Emily se probudila. Nad ní se skláněl Bryan a třásl s ní.

,,EM! Musíte odsud pryč!" řekl s panikou v hlase.

,,Nathan je tady?! zeptala se vyděšeně Em.

,,Kdo?" ozvala se Amy balící Emilyiny věci.

,,Jeden kluk...Zdálo se mi o něm...Pak tam byla ta říkanka z Nightmare on Elm Street...Jen slova byly jinak...A...a...Pak jsem byla v rakvi..o-on...vypáčil víko...a..pak jste mě vzbudili.."

,,To je zlý.." řekl Bryan víc pro sebe, než ostatním.

,,Bryane, odnes prosím ty věci...já si promluvím s Em" požádála ho Amy.

,,Okej madam!" zasalutoval Bryan.

,,Em, Jess někdy mívala věštecký sny..a tohle mi zní jako jeden z nich..Jen doufejme, že nás tam nenajde..." povzdechla si Amy

,,KDE?"zeptala se Em.

,,Daleko.."

,,Jak daleko?!"

,,Moc..."

,,T-takže...t-to znamená, že...."

,,...Musíš opustit Erika."

,,A-le proč?"

,,Bude to pro vás oba tak lepší."

,,Dámy, auto je připravené!" vmísil se  Bryan.

,,Máme problém, Em se nechce hnout..." vstala Amy.

,,Mám řešení!" řekl zamyšleně Bryan a vzal si Em na rameno. Em začala protestovat, ale i tak ji nesl chodbami a pokoji dál a dál. Amy šla těsně za nimi.

Před domem ji sundal a pomohl jí nastoupit. Trochu se bránila, ale protože byla rozespalá, nedalo moc práce připoutat ji.

Bryan s Amy nastoupili do předních sedadel a auto se rozjelo.

Emily se začala utápět v řekách slz, protože opouštěla jediného člověka, kterého milovala. 

Satanovi se směj do tvářeKde žijí příběhy. Začni objevovat