Erik se vrátil po několika minutách s čajem a obvazem, protože se Emily podařilo žiletkou poškrábat a na několika místech jí vystoupla krev, ale nekrvácela.
Emily se Erika strašně bála aby jí nedal další facku.Měla z něho smíšené pocity.Jednou jí zachránil život, ale dal jí facku.
,,Co blbneš?!" zeptal se rázně Erik a položil čaj na stolek vedle postele.
Emily se jen od něho odvrátila.Nechtěla se s ním bavit.Ne po tom co jí udělal.
,,Tak jinak...Co blbněš?!!"zeptal se Erik, když otočil Emily na záda a sedl jí na břicho.Chtěl se sehnout pro polibek, ale Emily ho odstrčila a otočila hlavu na stranu.Erik jí, ale otočil hlavu zpět.Emily byla nucena dívat se na někoho kdo jí ublížil a využil.
,,Ta ti nic nepoví." ozvala se Jenny od dveří.
,,Tebe se nikdo NEPTAL Jen!!!"zavrčel na ni Erik.
,,A proč by nic neměla říkat paní vševidoucí?!"dodal po chvíli ticha plného strachu.
,,Protože tohle..." řekla Jenny, zamávala mobilem s fotkou a strčila mu ji pod nos.Erikův výraz se změnil z kamenného na zuřivý.
,,To se člověk jednou opije a budou mu to pořád lidi otloukat o hlavu!"zavrčel na směrem k Jenny.
,,Tak dost mládeži!Přestaňte tu na sebe štěkat a běžte domů.Emily si musí odpočinout od toho každodenního stresu." přerušil Emilyin otec rozhovor, který by se i klidně mohl rozrůst do rvačky.
Emilyin otec nebyl jako její matka.Snažil se vyjít své dceři vstříc přestože už nevěřila v boha.Emilyin otec byl totiž rád, že nějakou dceru má, protože Emilyina matka měla velice malou šanci k otěhotnění.Bral ji tedy jako Boží zázrak.Proto se obrátili na víru.
Emily bal ráda, že ji její otec vysvobodil na pár hodin od Erika a Jenny.Když už se chystala, že usne tak jak je, přišla jí SMS od Erika:
Ahoj Honey,
Můžeš mi to prosím odpustit?Vlastně se to ani stalo, než jsem tě poznal.Moc toho lituju, protože to Jenny vždy vytáhne, když se s nějakou holkou jen potkám.Je vážně vidět, že ses jí líbila, protože by ti jinak poslala tu fotku dřív.
BTW. Zítra se u tebe stavím a donesu ti ty věci.
-Erik<3
Emily, začal brečet a přát si umřít nanovo.Ne kvůli tomu, že ji Erik podvedl.Kvůli tomu, že uvěřila jeho lstivé sestře.
Napila se čaje a pořádně se zachumlala do peřin.Bylo 14:24 a Emily se už chtělo spát.Chvíli ještě přemýšlela o Erikovi až nakonec usnula.
(A já jdu taky spát...)
ČTEŠ
Satanovi se směj do tváře
ParanormalEmily pochází ze zbožné rodiny.Bohužel její rodina nemá na placení školného na křesťanské škole.Emily musí chodit do normální školy, kde ji šikanují, protože její rodina je zbožná.Do školy jednoho dne přijde nový kluk Erik a Emily se do něj zamiluje...