11

5K 134 12
                                    

p.o.v Bente

Ik lag in mijn bed. Wacht... What the hell?! Niall Horan, Die ene waar ik verliefd op was Niall Horan, de grote ster Niall Horan, Niall Horan van One Direction, zat gewoon op mijn fucking bank! En ik weet heel veel van hem en hij van mij... O MIJN GOD.... Kalm blijven! Als hij zou weten dat ik nu aan het fangirlen ben dan praat hij nooit meer met me. Het gekste van alles vond ik eigenlijk nog wel dat ik dus vroeger helemaal tot over mijn oren verliefd was en nu niet meer. Hij is net zo lief als ik altijd dacht maar toch, ik voel nu geen liefde. Owja... Wat ik ook nog bijna was vergeten was dat DE Liam Payne mij vandaag op mijn lippen zoende en ik duwde hem weg. Had ik dat al 14 jarig meisje gedaan? Nee! Over Liam gesproken, ik moet met hem praten. Hij heeft een vriendin en hij kuste me zomaar. Vind hij me dan echt leuk? Dat kan toch niet.... Ik ben super lelijk. Ik pakte mijn telefoon en Googelde Grace. Holy fuck! Wat was zij prachtig. Ze leek sneeuwwitje wel, nou eigenlijk was ze nog mooier dan sneeuwwitje! Ze had lange zwarte haren en prachtig licht blauwen ogen. Haar tanden waren ook heel erg wit en ze lachte zo mooi! Na Grace bewondert te hebben klikte ik op nieuws. Er was heel veel nieuws over haar. En het waren geen goede dingen.

'Liam Payne is cheating on Grace Smith.'

'Liam Payne broke Grace Smith her heart.'

En ga zo maar door. Ik had het gevoel dat het niet helemaal klopte. Aan de andere kant, Liam kuste mij ook. Dus het zou ook waar kunnen zijn. Ik dacht altijd dat Liam verstandig was. Misschien had iedereen het wel mis en is hij een sukkel, net zoals Elize zei.

Toen bedacht ik me weer het volgende. God, ik wil gewoon slapen! Stop met denken Bente! Stop! dat werkt natuurlijk niet. Ik dacht eraan dat ik Niall vertelde dat Zayn is verrandert en dat hij dus niet boos moest worden. Maar eigenlijk deed ik het zelfde bij Amber. Nouja... Amber heeft MIJ gepest. En Zayn heeft Niall niet gepest, maar toch. Ik wilde totaal geen vrienden met Amber worden maar misschien moest ik haar een kans geven om het een beetje goed te maken. Mensen verranderen...

p.o.v Niall

Het was al in de middag en we waren onderweg naar de plek waar we vanavond een concert hadden. Het was maar twee uur rijden maar door wat er gisteren gebeurd was voelde ik me niet zo lekker in de bus.

'Niall? Gaat het wel goed? Je ziet een beetje bleek.' Zei Lou onze haarstylist. 'Uh.. Ik voel me gewoon een beetje... Uh.. Een beetje misselijk.' Zei ik kokhalsend. 'Heb je iets verkeerd gegeten?' Vroeg ze. 'Nee... Ik zat gisteren opgesloten in de bus. En nu voel ik me er nog al ziek bij dat ik weer in deze bus zit.' Ze gaf me een verwarde blik. 'Vraag maar aan Louis. Ik ben te misselijk om te praten.' Zei ik zacht. Ik leunde met mijn hoofd naar achteren en probeerde te kalmeren.'Vertel het maar een andere keer.' Zei ze lief. Ze kwam naast me zitten en aaide over mijn rug. 'Je ziet er ook best moe uit... Moet je niet even slapen?' Vroeg ze. 'Misschien wel ja... Ik sliep pas om 4 uur ofzo.' Zei ik. Ik liep naar mijn bed en ging er op liggen. Ik deed het gordijn niet dicht want anders werd ik gek.

p.o.v Louis

Ik keek even snel bij Niall om het hoekje om te kijken of hij sliep. Ja, hij sliep maar hij zag er vreselijk uit. Lijk bleek en helemaal bezweet. Hij lag ook heen en weer te woelen. Hij had zeker een nachtmerrie. Was dit allemaal van gisteren? Het moet vast een vreselijke ervaring voor hem zijn geweest. Als je claustrofobisch bent en je zit bijna drie uur vast in een bus zonder licht, dat moet echt heel erg zijn geweest. Zelfs ik zou het vreselijk vinden als je zolang niks kon zien en dan moest je dus bedenken dat het 20 keer erger was voor Niall. Ik besloot hem maar wakker te maken. Zo kreeg hij toch geen rust. Ik liep naar hem toe en schudde zachtjes aan hem. 'Niall, word wakker. Het is maar een droom.' Zei ik zachtjes. Hij kneep zijn ogen dicht en begon sneller te bewegen. 'Niall!' Riep ik nu. 'Nee! Laat me er uit! Plet me niet asjeblieft!' Riep hij nog steeds met zijn ogen dicht. De andere jongens kwamen ook bij Niall kijken. Er kwamen nog wat mensen van de crew maar die stuurde we maar even weg. 'Niall. Word wakker!' Riep ik terwijl ik nu hard met hem schudde. Volgens mij dacht hij dat dit bij zijn droom hoorde. 'NIALL!' Riep ik nu heel hard. 'STOP!' Riep hij voor dat hij wakker werd. Toen hij zijn ogen open deed begong hij te hijgen. Ik gaf de jongens een knikje en ze liepen weg. 'Het was maar een droom.' Zei ik. 'Ik heb nog nooit zo'n enge droom gehad.' Zei hij. 'Waar ging het over?' Vroeg ik. 'Ik zat net als gisteren opgesloten in de bus. En wat ik me verbeelde dat er gisteren gebeurde, gebeurde in mijn droom dus echt.' Zei hij nog steeds buiten adem. 'Wat gebeurde er dan?' Vroeg ik. 'De muren kwamen op me af en ik ik werd bijna geplet!' Riep hij. 'Eigenlijk weet ik het wel. Je riep namelijk plet me niet.' Ik glimlachte naar hem. 'Ow...' Zei hij beschaamd. Hij ging recht op zitten. 'Louis... Ik voel me heel misselijk.' Zei hij. 'Probeer rustig te blijven Niall. Het duurt niet la-' Voor dat ik mijn zin kon af maken stapte Niall snel zijn bed uit en rende naar de wc. Toen hij daar was hoorde ik een brakend geluid.Ik hoop echt dat zodra we uit de bus komen, Niall niet meer misselijk is.

The same pain // Niall Horan ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu