38

3.2K 107 25
                                    

p.o.v Niall

Ik werd wakker. Gelukkig... Geen nachtmerrie meer gehad vannacht. Misschien is het omdat ik me nu een beetje veiliger voel... Ik pakte mijn mobiel en keek eerst naar de tijd. 1 uur in de middag! Hoe kan ik zolang slapen? Ik zag dat ik een nieuw berichtje had.

You don't really think you're save right now? -Rick

Nee... Alsjeblieft niet! Ik legde mijn telefoon naast me en ging op de rand van mijn bed zitten. Ik keek naar beneden en haalde mijn handen door mijn haar. 'Doe dit alsjeblieft niet...' Zei ik in mezelf. Moet ik iets terug reageren? Nee, ik ga het eerst tegen Liam en Bente vertellen. Ik pakte mijn telefoon en rende naar beneden. 'Bente!' Riep ik toen ik niemand in de huiskamer zag. Geen antwoord. 'Liam?!' Riep ik daarna. Ook geen antwoord. Hoe kunnen ze me nou alleen laten?! Shit.. Wat als Rick nu komt?! Hij vermoord me gelijk! Oke... Rustig blijven Niall... Blijf rustig. Hoe meer ik dat dacht, hoe onrustiger ik werd. Ik liep maar een beetje nerveus door het huis. Hij kan zo weten waar ik woon! Mijn adres staat openbaar op internet... Ik ga maar Bente bellen.

Piep... Piep*

Ik hoorde de telefoon boven afgaan... Shit! Heeft ze haar telefoon niet bij... Dan maar Liam.

Liam: Hallo?

Niall: Met Niall!

Liam: Oh, Hoi! Lekker geslapen?

Niall: Ja! Waar ben je?!

Liam: We zijn even boodschappen doen. We wilde wat lekkere broodjes halen voor de lunch, we zijn zo weer terug hoor...

Niall: Kan je dan voortaan niet alleen gaan? Jullie zouden bij me blijven!

Liam: We dachten dat je zou blijven slapen...

Niall: Ja, en wat gebeurde er de vorige keer toen ik gewoon sliep?!

Liam: Man! Doe rustig! We zijn in Engeland en hij is hier heus niet...

Niall: Laat maar! IK HEB VERDOMME OOK NIKS AAN JOU!

Ik hing op en ging op de bank zitten. Maar na een paar seconden stond ik weer op en liep naar de deur. Ik keek even of die op slot zat en toen ik het zeker wist liep ik naar de achterdeur. Die zat niet opslot dus ik pakte de sleutel uit het bakje in de kast en draaide hem snel opslot. Daarna ging ik weer even op de bank zitten. Ik kreeg weer een berichtje.

I'm almost in England! :) -Rick

Ik ben zo bang! Maar aan de andere kant... Hoe dom is hij? Nu kan ik me er op voorbereiden. Ik hoorde de deur open gaan en ik pakte snel de afstandbediening van de tafel en sprong achter de bank. Ik deed mijn ogen automatisch dicht.

p.o.v Liam

Ik en liep de kamer in. Ik legde de boodschappentassen op tafel en keek de kamer rond. Ik zag Niall's blonde haar boven de bank uitsteken. Wat the hell... Bente kwam de kamer binnen lopen en ik gebaarde dat ze stil moest zijn. Ze keek me verward aan maar deed wel wat ik zei. Ik liep naar de bank en ging er met mijn knieën op zitten. Ik leunde naar voren. Ik zag dat Niall zijn ogen gesloten had. Hij hoorde dat ik daar zat en strekte een afstandbediening naar me toe. 'Uhm... Maat... Wat ben je aan het doen?' Vroeg ik op een sarcastiche toon. Hij opende een oog en toen hij zag dat ik het was opende hij ook de andere. Hij hield wel nog steeds de afstandbediening in mijn richting. Bente kwam ook die kant op lopen en leunde over de bank. 'Liam het is niet grappig...' Zei ze. Maar ik zag dat ze ook bijna haar lach niet kon in houden. Toen Niall Bente zag legde hij de afstandbediening langzaam op de grond. 'Wat is er gebeurd?' Vroeg ik terwijl ik mijn hand naar hem uitstak. Hij zuchtte en pakte toen mijn hand. Ik trok hem omhoog en hielp hem over de bank. Hij ging er op zitten en zuchtte nog een keer. Hij pakte zijn telefoon van de tafel en zocht wat op. Hij draaide zijn telefoon in mijn richting en ik pakte hem. Ik las de berichtjes en was best geschokt... Ik had niet verwacht dat hij zo snel hier heen zo komen. Ik gaf hem aan Bente en toen ze het had gelezen keek ze bezorgd naar Niall. 'Ik snap niet waarom de politie je niet meer gaat beschermen!' Bente keek boos naar Niall zijn telefoon. 'Ik wel..' Mompelde Niall. Ik keek hem verward aan. 'Ze geloven natuurlijk geen bal van dit verhaal!' Riep hij. 'Nou... dat lieten ze anders niet merken.' Probeerde ik rustig te zeggen. 'Kom op! Het is toch vreemd! Ik word in elkaar geslagen, geen sporen. Ik krijg rare berichtjes, ze kunnen niet vinden van welk nummer ze komen. Ik word midden in de nacht ontvoerd, geen sporen.' Ik keek Niall met grote ogen aan. Hij had gewoon gelijk... 'En... Is Amber nou al opgepakt?' Vroeg ik aan Bente. 'Nee...' Zei ze zacht. 'Zelfs daar geloven ze niks van!' Riep Niall. 'Ik denk dat je gelijk hebt Niall...' Zei Bente. Niall keek naar beneden. Er viel een traan op zijn broek. 'Niet huilen nu Niall... Het komt goed. We gaan aan de politie bewijzen dat het waar is. En ook blijven Bente en ik bij je vanaf nu.. Het spijt me...' Zei ik zacht tegen Niall. Hij keek niet op en sloot zijn ogen. Ik dacht dat dat betekende dat hij me niet vergaf, maar hij kwam wat dichterbij zitten en omhelsde me. Ik sloeg snel mijn armen om hem een en keek van over zijn nek naar Bente. Ze glimlachte naar me. Niall liet me los. 'Het spijt mij ook... Ik zei dat ik niks aan je had, maar ik kan helemaal niet zonder je. Je bent al 8 jaar de beste grote broer die ik me maar kan wensen en ik doe zo tegen je.' (kom op! Even een awwwww momentje!) Ik glimlachte naar hem. 'Het is goed... Je had er alle redenen voor op dat moment.' Zei ik met nog steeds een grote glimlach op mijn gezicht. Het betekende echt heel veel voor me wat Niall zei. Al mijn hele leven wilde ik een klein broertje en nu eindelijk heb ik er twee! En ook nog twee oudere broers! Dat is echt geweldig! Maar.. Daarom doet het me ook zo'n pijn om Niall zo te zien. Ik zou willen dat ik er iets aan kon doen...

p.o.v Niall

Oke, de politie gelooft het verhaal dus niet waarschijnlijk... Waarom hebben ze dan niks gezegd? Denken ze dat iemand anders het heeft gedaan? Op dat moment ging de deurbel. 'Ik ga wel.' Zei Bente. Ik veegde snel mijn tranen van mijn gezicht.

p.o.v Bente

Ik opende de deur en zag een politie agent staan. 'Hallo, kan ik u misschien helpen?' Vroeg ik vriendelijk. 'Is de heer Liam Payne thuis?' Vroeg hij streng. 'Uh, ja...' Mompelde ik. 'We komen even binnen.' Hij liep gewoon de kame in en keek even rond. Een andere agent volgde hem naar binnen en ik liep er snel achteraan. De ene agent wees naar Liam en de ander liep naar hem toe. Hij trok hem omhoog van de bank en kruisde zijn armen op zijn rug. 'Wat is dit?!' Riep Liam. Niall keek geschokt naar wat er allemaal gebeurde. De agent pakte handboeien uit zijn zak en deed ze snel bij Liam om. 'Liam Payn, u bent gearresteerd wegens verdachting van stalking en poging tot doodslag.'

Hadden jullie dit verwacht? Wat denken jullie dat er nu gaat gebeuren? Laat het achter in de comments! En ohja, de gene met de leukste, liefste, grappigste comment krijgt een dedicatie! Dat ga ik van af het volgende hoofdstuk elke keer doen!!! :) xxx je weet wel...

The same pain // Niall Horan ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu