p.o.v Bente
Ik werd de volgende ochtend wakker van het geluid van mijn wekker. 'What the hell?! Het is zondag!' Riep Liam. 'Ssst. Niet iedereen wakker maken. Ik wil bij Niall zijn als hij wakker word.' Mompelde ik. Ik ging half slapend uit bed en trok een wijde trui aan en een jogging broek. 'Weetje... Niall is echt niet voor 10 uur wakker.' Zei Liam slaperig. 'Ja, maar voor het geval dat...' Ik gaf Liam een kus op zijn mond en liep naar beneden. Ik opende zachtjes de deur van de woonkamer en keek naar Niall. Die sliep nog als een roos. Ik liep naar de keuken en bakte alvast pannenkoeken voor als iedereen wakker was. 'Hey.' Ik schrok me rot en de kom met beslag viel over het aanrecht. Ik draaide me om en zag Niall staan. 'God... Niall! Je liet me schrikken.' Lachte ik. 'Ik werd wakker door de geur van pannenkoeken. Maar waarom bak je pannenkoeken om half 8 in de ochtend?' Vroeg hij met een glimlach. 'Nou... Ik had een gevoel van... Laat ik pannenkoeken gaan bakken om 8 uur in de ochtend!' Loog ik. Ik ging hem niet vertellen dat ik hier was om hem in de gaten te houden. 'Oke... Je bent een beetje vreemd soms.' Lachte hij. 'Je voelt je zo te zien stukken beter!' Zei ik om het onderwerp te veranderen. 'Ja, klopt. Omdat ik goed geslapen heb maar vooral omdat je gisteren zo lief voor me was.' Zei hij blozend. 'Als je maar weet dat ik elk woord meende.' Zei ik lief. 'Dankje. Maar... Nu het beslag over de aanrecht ligt... Betekent dat dat je geen pannenkoeken meer gaat bakken?' Vroeg hij. 'Ik maak wel nieuwe hoor!' Lachte ik.
....
Om een uur of half 11 zaten we met zijn allen aan de tafel pannenkoeken te eten. Elize en Sofie zaten de hele tijd naar Niall te kijken. 'H-hoe voel je je, Niall?' Vroeg Elize. 'Het gaat wel.' Zei hij kortaf. 'Ze wil het alleen maar weten, he...' Zei ik tegen Niall. 'Sorry... Ik voel me gewoon zo stom dat ik het gisteren hard op heb geschreeuwd.' Zei Niall zacht. 'Dat hoeft helemaal niet, Niall! Ik schrok er wel erg van... Maar het is misschien beter dat we het weten. We willen je allemaal helpen.' Zei Sofie lief. Elize knikte. 'Dat is heel lief, maar ik heb geen hulp nodig.' Mompelde Niall. 'Wat? Niall, dat heb je wel! Je word gestalkt door een of andere gek en je voelt jezelf er zo rot door dat je een mes in je pols hebt gestoken!' Riep Harry naar Niall. 'Ik ga mezelf niet meer snijden!' Riep Niall terug. 'Ja dat zei je 4 jaar geleden ook. Of niet soms?' Ik keek Harry boos aan. 'Bedankt man.' Niall stond op en liep naar de gang. 'Niall, Harry bedoelt het niet zo.' Zei Sofie voor hij weg was. Harry stond op en liep achter hem aan.
p.o.v Harry
Ik stond op en liep snel achter Niall aan. Waarom zei ik dat nou? Niall ging op de trap zitten. 'Niall... Het spijt me echt.' Zei ik. 'Ga weg.' Zei hij kortaf. 'Nee. Ik bedoelde het niet zo.' Zei ik. 'Waarom zei je het dan? Echt bedankt voor het vertrouwen.' Hij stond op en liep naar de huiskamer. Ik liep achter hem aan. 'Vergeef me nou gewoon... Ik maak me gewoon zorgen, oke.' Zei ik zacht. 'Harry, ik heb er geen zin in.' Zei Niall. Hij ging op de bank zitten en pakte zijn telefoon. 'Heb... Je nog berichtjes van Rick?' Vroeg ik. 'Praat gewoon even niet tegen me.' Bente kwam aanlopen en keek ons verward aan. 'Hij wil me niet vergeven en niet eens met me praten.' Zei ik triest tegen Bente. 'Dat snap ik wel van Niall.' Mompelde ze. Ze kwam dichterbij me staan. 'Het komt wel goed.' Fluisterde ze snel in mijn oor. We liepen allebei terug naar de keuken en ik begon met opruimen. 'Harry, ik denk dat Niall een beetje overdrijft, maar laat hem maar even. Misschien kan je vandaag even met Sofie weg ofzo?' Vroeg Bente aan me. 'Ja, misschien wel. Pas je goed op Niall?' Ze knikte en ik liep naar Sofie. 'Zullen we even weg gaan?' Vroeg ik aan haar. 'Waar heen dan?' Glimlachte ze. 'Geen idee... Gewoon even weg.' Ik gaf haar een kus op haar wang en ging nog even verder helpen opruimen. Toen we klaar waren gingen Sofie en ik weg.
Sorry, kort hoofdstuk en alles... Maar jaaaaaaaaaaa. Thanks voor 3600 reads!!!! :) Oh, and btw, ik ben zo aan het freakennnnnnnnnnnnn! 1d komt dus gewoon terug naar nl!!!!!! hawehnwrjeotregjgjgjggggtgrtgjrtg! Ik moet en zal kaartjes hebben! Aangezien ik niet naar het vorige concert ben geweest vind ik dat ik ze wel verdien. ;) Eigenlijk elke echte directioner verdient ze!!!! xxx FreakingNadia
JE LEEST
The same pain // Niall Horan ✔️
Fanfictionx. Don't let the past destroy your future .x © ImNadiaEngels Juni 2013