22

3.7K 117 4
                                    

p.o.v Niall

Ik werd wakker. Ohja.. Ik was in het ziekenhuis. Ik had vreselijke hoofdpijn en ik kon me werkelijk niks meer herinneren van wat er gisteren was gebeurd. Het laatste wat ik weet is dat ik Harry belde om te zeggen dat iemand me stalkte. Gelukkig heeft Rick niets gedaan met me. Als ik van de trap ben gevallen ben ik dus thuis gebleven gisteren. Misschien hadden Bente en Liam toch gelijk. Ik stelde me aan, en het was gewoon iemand die me bang maakte. 'Goede morgen Niall.' Hoorde ik Bente zeggen. Ik keek naar haar, maar ik kon haar niet goed zien, mijn zicht was erg vaag. Op dat moment ging de deur van mijn kamer open. Er kwam een vrouw in een witte jas binnen lopen, dat was vast de dokter. 'Goede morgen. Hoe voel je je?' Vroeg ze. Ik maakte een gebaar met mijn hand dat het matig ging. 'Denk je dat je je goed genoeg voelt om het politie verhoor te doen?' Vroeg ze. 'P-politie?' Wat? Waarom politie? ik ben van te trap gevallen. Toch? Ik keek naar Bente maar ik kon haar gezichtsuitdrukking niet goed zien. 'Ja.. We moeten onde-' Bente liep naar haar toe en fluisterde volgens mij iets tegen de dokter. Maar alles wat ik zag was vaag en de geluiden die ik hoorde waren dof. Ik zag dat de dokter weg liep en Bente ging naast me op bed zitten. 'Niall.. Het-' Ik hoorde het laatste deel van de zin niet. 'Hoor je me?' Vroeg ze terwijl ze over mijn arm wreef. 'Nee...' Zei ik zacht. 'Ik zei dat het me spijt.' Oke dan... 'Voor wat?' Vroeg ik. 'Niall, ik heb tegen je gelogen... Je bent gisteren in elkaar geslagen.' Wacht... hoorde ik het nu goed? Ja ik denk het wel. 'W-waarom loog je?' Vroeg ik teleurgesteld. 'Ik wilde niet dat je je druk ging maken... En omdat ik het wist voelde ik me nogal schuldig.' 'Was het R-rick?' Vroeg ik bang. Ik zag haar knikken.

p.o.v Bente

'Was her R-rick?' Vroeg Niall bang. Ik knikte. Hij keek zo bang toen ik het vertelde. Ik ben echt een idioot. Waarom geloofde ik hem nou niet gewoon?! 'Niall... Ik had je gelijk moeten geloven. Maar Liam zei dat je vaker zo deed en dan bleek het niks te zijn... Ik probeer nu echt niet Liam de schuld te geven maar-' Niall ondebrak me. 'Het is goed. Voel je alsjeblieft niet schuldig. Ik snap wel dat je me niet geloofde...' Mompelde Niall. 'Nee! Je hoeft me niet te begrijpen. En ik beloof dat ik je van af nu in de gaten hou!' Riep ik een beetje te hard. Hij keek me pijnlijk aan. 'Een beetje zachter praten alsjeblieft. Mijn hoofd doet erg pijn.' Zei hij zacht. 'Sorry..' Fluisterde ik. 'Kom hier.' Niall stak zijn arm uit. Ik ging op zijn borst liggen en hij sloeg zijn arm om me heen.

p.o.v Harry

Wat een loser! Echt, van Bente kan ik nog een beetje begrijpen dat ze Niall niet geloofde. Ze kent hem korter en waarschijnlijk heeft Liam op haar in gepraat. Maar hoe kan Liam Niall nou niet geloven?! Hij was vast te veel bezig met Bente... Het was al 12 uur hier maar Sofie en ik waren nog wakker. 'Wat was er nou?' Vroeg Sofie. Ik ging naast haar zitten. 'We moeten naar Nederland.' Zei ik zeker. 'Wat? Waarom?' Vroeg ze een beetje geschokt. 'Niall ligt in het ziekenhuis! Hij is in elkaar geslagen!' Riep ik. 'Wat?!' Vroeg Sofie geschrokken. 'En die sukkel van een Liam wist dat iemand achter hem aan zat!' Riep ik weer boos. 'Rustig aan Harry. Ga jij maar... Ik bel mijn moeder wel, die kan helpen met Darcy.' Zei Sofie. 'Nee, jullie gaan gewoon mee. Ik kan nog niet zonder jullie...' Zei ik zacht. 'Harry... Dat gaat toch helemaal niet.' Zei ze lief. 'We nemen ons prive vliegtuig!' Zei ik hopend. Ik zag haar twijfelen. 'Goed dan.' Zei ze uiteindelijk. Ik gaf haar een kus op haar mond. 'We gaan morgen. Laten we nu naar bed gaan.' Zei ze terwijl ze al opstond. We liepen naar boven en ik ging nog even bij Darcy kijken. Ze was zonder twijfel de mooiste baby die ik ooit had gezien.

p.o.v Bente

Ik lag al een paar minuten op Niall zijn borst. Ik voelde dat zijn ademhaling rustiger werd, dus ik keek naar hem. Hij was weer in slaap gevallen. Zijn gezicht was nu meer blauw en minder rood geworden. Ik haat het om hem zo te zien. Wacht... Zou de pers het eigenlijk al weten? Ik keek op mijn telefoon die ik nieuw had gekocht omdat ik mijn andere echt niet meer kon vinden. Ik keek op Google bij het nieuws en gelijk zag ik een bericht.

Niall Horan is in hospital?!

As we all know, Niall Horan was with his bandmate Liam Payne in Rotterdam. They where spotted with two unknown girls. There are rumours that Liam is dating one of the girls. Yesterday the four of them where spotted at a restaurant somewhere in Rotterdam. No one saw them leaving but an hour later Niall was seen in hospital! In a critical condition. He was rushed in with a stretcher and no one saw him moving. The girl who's problably dating Liam was with him. A few people said that Liam and the other girl came to the hospital later. Nobody knows what happend to Niall.

Mooi... Niemand weet wat er is gebeurd. Ik hoop dat wat Niall tegen de politie verteld niet naar buiten komt. Niemand mag weten dat Niall in elkaar is geslagen.

p.o.v Niall

Ik werd wakker. Ik weet niet hoelang ik heb geslapen maar toen ik mijn ogen open deed zag ik Liam ook voor me zitten. 'NIALL, HOE VOEL JE JE?' Riep hij. Ik pakte mijn hoofd vast van de pijn. 'N-niet zo hard praten. Alsjeblieft.' Zei ik zacht. 'IK SCHREEUW NIET.' Riep hij weer. Ik begon te schreeuwen van de pijn in mijn hoofd. 'NIALL, WAT IS ER? IK HAAL EEN DOKTER!' Waarom praatte iedereen zo hard. Wisten ze dan niet dat ze e vreselijk pijn deden. Bente rende de kamer uit. Ik hield nog steeds mijn hoofd vast. De pijn was ondragelijk. 'NIALL, BLIJF KALM.' Riep Liam met een bang gezicht. Ik hoorde nu ook een harde piep in mijn oren. 'Stop! Stop! Stop!' Schreeuwde ik. Ik zag uit mijn ooghoek dat er een dokter binnen kwam. 'RUSTIG AAN JONGEN. ALLES KOMT GOED. WAT IS ER AAN DE HAND?' Screeuwde de dokter naar me. 'Stop met schreeuwen!' Huilde ik.

p.o.v Bente

Wow, wat is er aan de hand met Niall? Hij word helemaal gek en hij zegt steeds dat we hard praten maar dat doen we helemaal niet. 'De klap die hij tegen zijn hoofd heeft gehad is zo hard dat zijn gehoor een beetje is beschadigt. En het is niet zo dat hij slecht hoord maar alles klinkt als krijsen voor hem.' Zei de dokter. 'Hoor je ook een piep in je oren?' Vroeg de dokter rustig aan Niall. Niall knikte hevig. 'Maar het gaat toch wel weer over?' Vroeg Liam. 'Ja, dit duurt maar een paar minuten waarschijnlijk, maar het komt nog wel een paar keer terug. Maar over een paar dagen is het wel helemaal weg.' Ik knikte. 'Jullie moeten nu even stil zijn. Ga maar even de kamer uit, dan word hij wel weer rustig.' Zei de dokter ernstig. Liam knikte. 'Maar-maar we kunnen hem toch niet zo achter laten?' Vroeg ik. 'Het moet maar even. Dat is echt beter.' De dokter liep met ons mee de deur uit. Ik hoorde Niall nog schreeuwen. 'Nee! Waar gaan jullie heen? Help! Laat me niet alleen!' Ik vond het vreselijk om hem zo achter te laten...

Hoooooooooooooooooooooi! Doeiiiiiiiiiiiii! I love you guyssssssssssssssssssssss! Please Vote and Commenttttt! xxx Nadia

The same pain // Niall Horan ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu