43

2.9K 92 16
                                    

Haaai! Ik weet dat er normaal een hele rechtzaak en alles komt, maar daar heb ik niet zo'n zin in en ik weet ook niet echt hoe dat werkt, dus dat doe ik niet. xxx Enjoyyyy

p.o.v Bente

'WAT?!' Riep ik woedend naar de agent. 'Het is niet anders. We gaan Niall nog verhoren, maar dat is meer een formalieteit, het kan bijna niet anders dan dat hij het heeft gedaan. U mag nu wel gelijk naar hem toe en morgen mag je hem ook nog zien om kleren te komen brengen natuurlijk.' Zei hij zonder emotie. Ik ging onrustiger ademen en voelde tranen in mijn ogen prikken, maar ik wist ze toch binnen te houden. 'M-moet hij dan naar een echte gevangenis?' Vroeg ik bang. De agent knikte alleen maar. 'Weet hij dit al?' Vroeg ik toen. 'Nee, je mag het hem zelf vertellen als je wilt.' Antwoorde hij. Ik knikte langzaam. 'Ik loop met je mee naar Liam.' Zei de agent en hij stond op. Ik stond ook op en we liepen de kamer uit. Hij liep erg snel en ik kon hem met moeite bijhouden, we liepen een trap op en daarna een gang in met veel deuren. We liepen naar een van de deuren. De agent stopte een sleutel in het sleutelgat en opende de deur. Liam lag op bed met zijn hoofd naar de muur gedraait, ik wist niet of hij sliep of dat hij gewoon niet wilde reageren. Ik liep de kamer in. 'Jullie krijgen 15 minuten.' De agent sloot de deur en gelijk draaide Liam zich om. 'Bente!' Riep hij. Hij stond gelijk op van het bed en liep naar me toe. Hij omhelsde me gelijk en ik sloeg mijn armen om hem heen. Ik kon mijn tranen niet meer stoppen en begon hard te huilen. 'Bente liefje... Niet huilen alsjeblieft. Ik kom hier echt wel weer uit.' Fluisterde hij in mijn oor. Ik rukte me van hem los en schudden mijn hoofd. 'Wat?' Vroeg hij zacht. 'Liam, je komt hier niet meer uit! Ze denken dat je schuldig bent Liam!' Huilde ik. Zijn gezicht betrok. Hij wilde zijn mond open doen om wat te zeggen maar deed hem gelijk weer dicht. Hij deed een stap in mijn richting en legde zijn hand in mijn nek. Hij had tranen in zijn ogen maar glimlachte toch naar me. Hij kwam nog wat dichterbij en drukte toen zijn lippen op de mijnen. Hij duwde zijn tong naar binnen en begon me hevig te zoenen. Ik weet niet of dit echt het goede moment was, maar ik had het gemist. Na een tijdje trok hij weer terug en staarde me aan. 'Je bent mooi, vergeet dat nooit.' Fluisterde hij. Ik glimlachte verlegen naar beneden maar hij liet me gelijk weer naar hem kijken met zijn vinger. Hij haalde een plukje haar uit mijn gezicht en veegde mijn tranen weg. Ik gaf hem weer een knuffel. 'Dankje Liam, je bent zo lief. En ik beloof je, het komt allemaal goed.' Zei ik zacht. Ik liet hem los. 'Wanneer weten ze het zeker?' Vroeg hij toen. 'Na dat ze Niall hebben verhoord.' Antwoorde ik triest. 'En... Kan ik de jongens en mijn familie nog zien?' Vroeg hij hopend. 'Ja, ik denk het... Morgen mochten ik en Niall je kleren komen brengen maar ik vraag ook wel of Zayn en Louis komen, en je familie mag je denk ik zelf wel bellen.' Zei ik met een licht glimlachje. Hij keek me gelijk verward aan. 'Waarom Harry niet?' Vroeg hij. 'Nou... Je.... Zit hier zegmaar door hem.' Antwoorde ik ongemakkelijk. 'Wat? Hoe bedoel je?!' Riep hij in de war. 'Harry vertelde aan de politie dat jij hem eerst niet geloofde, maar nu ik er zo over denk hadden ze daarvoor ookal vermoedens.' Ik snapte er zelf niet meer zo veel van... 'Maar... dit legt de politie je allemaal uit. Ik vind het nog al moeilijk.' Zei ik toen. 'Wat een idioot...' Mompelde Liam. 'Ja, daarom wilde ik hem dus niet laten komen.' Zei ik zacht. 'Wacht, dat hij dat heeft gezegd is niet perse de reden dat ik hier zit dus ik wil hem wel zien morgen, hij blijft een van mijn beste vrienden.' Mompelde Liam. 'Wat? Nee, Liam! Niall en ik hebben hem uit ons leven verbannen om deze reden.' Dat hij dit zegt verbaast me niet, hij is zo lief! En hij heeft misschien achter af wel gelijk... Ze zitten in een boyband samen dus ze kunnen nooit voor eeuwig ruzie houden. 'Ik vind het lief dat je dat voor me doet, maar het gaat wel een beetje ver... Het is echt niet alleen Harry's schuld en wees niet bang, ik praat er heus wel met hem over.' Zei hij terwijl hij over mijn haar aaide. 'En trouwens Niall heeft hem ook nodig, hij houd dit geen twee dagen vol, geloof me.' Zei Liam met een glimlachje. 'Hoe komt het dat je zo lief bent?' Zei ik met een glimlach. 'Nou... Mijn vader en moeder-' Ik onderbrak hem lachend. 'Genoeg info!' We lachte allebei even maar stopte al snel toen de harde waarheid weer boven tafel kwam. De deur ging weer open en een politie agent kwam binnen. 'Tijd is over.' Zei hij. Liam knikte een beetje verdrietig. Hij gaf me snel een kus en ik liep de kamer uit. Ik zwaaide nog even naar hem zonder wat te zeggen en toen deed de agent de deur weer dicht.

p.o.v Niall

Ik zat bij Zayn thuis samen met Justin te spelen. Zayn ging even douchen en Perrie is nu wel op tour. Mijn telefoon ging en ik nam gelijk op zonder te kijken wie het was.

Rick: Hello, hello.

Niall: Hello?

Rick: It's Rick, did you miss me already?

Niall: A lot.

Rick: Don't act like you aren't scared... I know I scare the shit out of you.

Niall: JUST LEAVE ME ALONE! YES, YOU SCARE THE SHIT OUT OF ME! AND I DON'T EVEN KNOW WHY! WHAT HAVE I EVER DONE TO YOU?!

Ik zag wel dat Justin begon te huilen maar ik kon mezelf echt niet kalm houden, ik wilde hem kapot slaan. Gelukkig kwam op dat moment Zayn geschrokken naar beneden rennen en hij pakte Justin op en liep snel naar boven.

Rick: Is little Nialler still having tantrums?

Ja, ik had vroeger wel eens woeden aanvallen, en nu heel soms nog maar dan moet je me wel erg boos maken.

Niall: YOU FUCKING HURT ME! YOU KNOW THAT?! YOU ARE HURTING LIAM TOO! HE IS IN PRISON BECAUSE OF YOU!

Rick: Prison? Tell, me more...

Niall: THEY THINK HE HAS DONE WHAT YOU'VE DONE TO ME!

Rick: Nice... really nice!

Niall: FUCK OF! PLEASE STOP!

Rick: No, you're so ugly and stupid, you deserve this shit, and I like to hurt you.

Niall: STOP  HURTING ME!

Rick: But, what I wanted to tell you... Never mind. Liam is in prison so, it's all good. But never forget... I will kill you, and nobody will really care.

Niall: I FUCKING HATE YOU! I AM-

Ik werd onderbroken door Zayn die mijn telefoon uit mijn handen trok en hem op de bank gooide. Hij pakte me van achteren beet en hield mijn armen vast. 'LAAT ME LOS!' Ik voelde nu pas dat er tranen over mijn wangen stroomden. 'Word rustig... Alsjeblieft Niall. Dit heeft geen zin.' Zei Zayn rustig. Ik liet mezelf huilend op de bank zakken. Wat ben ik zwak, hij weet dat hij me zo kan hebben en ik geef er nog aan toe ook. Zayn ging naast me zitten en aaide over mijn rug. 'Rick?' Vroeg hij zacht. Ik knikte. 'Zei hij dat hij komt?' Vroeg hij toen. 'Nee... niet nu. Maar hij komt een keer en hij zegt dat hij me gaat vermoorden.' Huilde ik. 'Dat gaat echt niet gebeuren. We houden je echt wel veilig.' Zei Zayn zacht. Ik kan dat gewoon niet meer geloven... hij weet me toch wel te pakken. En de politie houdt me nu ook niet meer veel in de gaten om dat ze denken dat Liam het heeft gedaan. Dit word echt mijn dood...

Heey, ik heb best wel een tijd niet ge-update... sorry daar voor! Ik wilde vandaag eigenlijk ook niet updaten want ik ben ziek. Maar ik heb het toch maar gedaan omdat ik het anders te lang vond duren. :p Ik vond het moeilijk om een dedicatie te kiezen want ik las een paar erge verhalen... Ik vind het echt echt echt heel erg! Ik ben zelf gelukkig nooit echt erg gepest en ik weet dus ook niet hoe het voelt. Maar ik vind het lief dat mensen zeggen dat ik het goed kan omschrijven, ik denk dat het komt omdat ik een jongen ken die erg is gepest en die vertelde me altijd alles. Daardoor kan ik me wel een beetje inleven in dat soort vreselijke dingen. Als je word gepest en je voelt je daardoor soms te min, vergeet dan nooit dat er redenen zijn om voor te leven! Bijvoorbeeld 5 geweldige jongens die van je houden ondanks wat dan ook. Ze weten misschien je naam niet en ze kunnen je dan misschien nooit een knuffel geven en zeggen dat ze om je geven, maar geloof me, ze doen het echt! Ook beloof ik dat als je dan zo gepest word, het leven echt wel weer beter word! Het heeft alleen tijd nodig... Er zijn altijd mensen die van je houden en alsjeblieft waag het nooit om je zelf pijn te doen! Iedereen is mooi en bijzonder op zijn eigen mannier, en ik hou van bijzonder! Gewoon, is zo saai... Als je je problemen een keer kwijt wilt aan iemand, zal ik er altijd voor je proberen te zijn, gewoon even een berichtje sturen! Ik ken je dan wel niet, en ik kan je waarschijnlijk niet echt helpen maar je hart luchten kan soms wel eens fijn zijn, toch? Nou... De dedicatie is dan voor mirtee, maar dan vooral voor haar nichtje! Stay strong everyone! Love you lots xxx Nadia

The same pain // Niall Horan ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu