3.bölüm. Cayır Cayır yanan intikam

103 16 0
                                    

Vay! Kısa bi duş almak gayet iyi geldi. Yaş saclarımı havluya sardim. Ve üstüme rahat eşofmanları giyip, saçlarimı topuz yaptım. Misafirler gidince annem yanıma gelip aşağı inmem için rica etti onu mu kırcam hemen indim. Babam annemle özlem giderirken bi yandan gidecegim okulu düşünüyoduk. Gökalp in hala bizim eski okulda olduğnu bildiğim için
"Buradaki liseme devam etmek istiyorum"
diye atıldım babam ilk şasırsada kabul etti. Sonra annem ve beni başbaşa bıraktı. Annem ve ben hem konuşup hemde yemek yaparken telefonum titreşti. Normalde bana msj gelmezz sjsjs. Telefona baktim. Ki neyseki gereksizdi. Annemle yemegi hazirladiktan sonra yedik ve ben odama çekildim.
Masamın önüne geçip 3 yıl önce okuduğum kitaplara baktım. Onları boşaltıp kargoyla getirdiğim bütün kitapları yerleştirdim. Sonra çekmecemi açtım bütün herşeyi boşaltıp yeni getirdiklerimi koydum. Ve son olarak bir defter 15yaşımdan beri tuttuğum kalın telli bi defterdi. Ve bu yaşıma kadar aksatmadan saati saatine herşeyi yazmıştim. Bütün herşeyi yeniledikten sonra eskileri kucagma alıp aşagı indirdim
"anneee şunları alır mısinnn?"
"Alirim annecim"
dedi bende bırakıp yukarı çıktım. Dolabımı açtım. Tek bir elbise vardı ve doğum günümde giydiğim elbiseydi. Onuda alıp bi poşete bastım. Ve kıyafetleri yerleştirdikten sonra poseti de dolabın bi köşesine attım. Heryeri hallettikten sonra masamın başına geçip. Yazmaya başladim...
01.01.2016
Ve herşeye bugün yeniden bi imza attım. Yeni bi sayfa açtım tıpkı şimdi olduğu gibi. Herneyese Gökalp i gördüm bugün bizim evdeydi. Cesaret edemediğim İzmirdeyim! Ve vazgeçmeye niyetim yok! Herşeyi güzellik ile çözme tarafındayım. Evet. Güzellikle çözcem.
Neyse boşver.
Ah intikam çok soguk olacak! Şaka ya ben onun altını ateşe verdim. İntikam cayır cayır yanacak ısıcacık olucak ve yavaş yavaş unutacağım.
Gökalp te o 3 yılı bir ayda yaşıyacak veya daha uzun bi süreçte. Ama yıl olmasın onunki çok acır. Herneyse 15 yaşımdaki ettigim yemini tekrarlıyorum.
YEMİN EDERİM Kİ ONA TÜM YAŞATTIKLARINI TEKER TEKER YAŞATACAĞIM! HER ZERRESİNDE ACIYI HİSSEDECEK! VE BEN BUNU İZLERKEN EĞLENİCEM!
Ve yeminler yeminlerr. Herneyse aynı okulda onun dibinde olucam yeterince boşluk bırakıp onu o boşluktan itecegim. Gözlerindeki o duygusuzluk yerini koca bi acıya bırakacak! Ve o zaman Gökalp pişman olucak!
01.01.2016
Defteri kapatıp yatağma uzandım. Ve ben ve intikamlarım.. Hemde cayır cayır yanan intikam.!

UNUTMAK İSTİYORUM..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin