Sabah sabah ayrı bi duygu yaşıyordum iyice tuaflastim ben hergün farklı bir duygu yaşıyorum hergün farklı bir şey düşünüyorum.
Dün dusunduklerimden mi bilmiyorum ama ağır bi vicdan azabı vardı üzerimde. Vicdan azabı değil Sol yanın ağrıyor senin. Diye Bir tepki geldi iç sesimden iç sese falan inanmıyorum ben ne iç sesi bilhassa kendimden geldi o tepki. Bilhassa kendim tepki verdim. Kendimi suçluyorum kafamda sürekli deniz olduğu için kendimden nefret ediyorum onu üzdugum için sevgisini bir gül misali soldurdugum için ölsem de az artık bana. Keşke bir kez daha karşıma geçse senden nefret ediyorum dese defalarca intikam alasa ama benden benim yanımdan hiç gitmese ama hep yanımda ağlasa hep yanımda gülse sinirlense heyecanlansa korksa sasirsa hep benimle olsa. Ama dönmez işte dönmeyecek asla gelmeyecek ismimi Son bir kez onun sesinden duymayacagim ne ismimi ne de sesini duracağim bundan sonra belkide benden kilometrelerce uzakta. Belki dünyanın diğer ucunda. Ama o hep kalbimde Sol yanımda.
Düşüncelerime ara versem çok iyi olacak çünkü geç kalacağım toplantıya. Yataktan kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkarken aynada Denizin yansımasını görür gibi oldum ahh! İyice kafayı siyirdim ben. Öf.
Takım elbisesi giyip saçlarımı düzelttim. Parfüm ile işimi sonlandırip odadan telefonumu alıp çıktım. Bişi atıştırmak vaktim yok o yüzden hızla evden çıktım ve arabaya binip hızla şirkete doğru yol aldım içimden bi ses hızlı olmamı istiyordu. Şirkete geldiğimde içimde geç kalmışlık hissi vardı neye geç kaldım ki? Danışman kız öylece sirketin ortasında siritiyor ve etrafına bakıyordu ne oluyor bu şirkette ya? Danışman kıza selam verip müdürünün odasını sordum. Oda gösterdi işinin adı ne sen sor o göstersin.
Kısa toplantı dediğim 3 saat sürmüştü ve ben bunalmistim. Odadan çıkınca derin bi nefes verdim saçmalama yın o adamdan korkmadim sadece gergindim. O kadar yani adam babama telefon açıp bu şirketin başına benim geçmemi istediğini istemişti. Babamda vazgeciremeyince kabul etmişti. Bu koca sirketin basında ben olacaktım o adamda bizim İzmir deki şirkete gidecekti babamın yanına. Babam benim bursada kalmamı destekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTMAK İSTİYORUM..
Chick-LitBana yaşattıklarını ona yaşatmıştim ve sıra son hatıramı canlandırmaktaydı! Ve değisen tek bir sey daha vardı o benim siyah dizimdeki Acınası Kahramandı! Gökalp Kılıç 3 yıl sonra onu karşımda görmeye hazırlıklıydım. İçimdeki intikam yemini sürekli...