11. Bölüm Haber

38 9 0
                                    

       Gökalp gerçekten benimle oynamıştı ve hakkımda olur olmadık şeyler yapmıştı. Peki ya Kerim onun benimle derdi neydi? Beni sevmesi kesinlikle inandırıcı gelmiyordu. Neden benimle uğraşmışlardı. Benim geçmişimdeki  kızdan neden bu kadar nefret etmişlerdi? Ben napmıştım onlara? Düşüncelerimle başbaşa kalmıştım ve karşımda Göksel hıçkırarak pişman olduğnu söylüyordu. Peki ya ona ne cevap vercektim affedecektim ama doğru muydu? Kendimi çıkmaza sürüklüyordum sanki herkes benden intikamını alıyordu. Yaralanıyordum. Geçmişim büyük bir çıkmazdı. Hergün kendi çıkmazımda kayboluyordum duvarlar sürekli önümü kesip ilermemi istemiyordu. Şimdi intikamıma giden yolda bi duvarın ilk katı örülmüştü önüme ama asla pes etmeyeceğim!
      
      Kaskatı kesilmiş buz parçası gibi donuk gözlerle Göksel e bakıyordum. Nolacaktı şimdi? Elimi omzuna koydum. Ve derin bi nefes aldım.
"Sadece biraz düşünmeme izin ver"
dedim ve hızla okulun arka tarafından çıktım. Sınıfa doğru ilerlerken telefonum titremeye başladı. Annem arıyordu telefona bakmaya hiç niyetimde yok. Oyüzden mesaj yazdım.
Şuan dersteyim sonra ararım. Yazarak  telefonu kapattım zaten diğer sınıflar dersteydi. Boş koridorda ilerlerken canım bi anda kütüphaneye gidip kitaplara bakmak istedi. Ve kütüphaneye doğru yürüdüm.
    
        Ve bi masaya oturup elime aldığım kitaba baktım Lavanta kokulu sevgim  aslında böyle kitapları 3 sene önce çoğunlukla okurdum ama şuan hiç ilgimi çekmez! Ama yinede okumaya başlayacaktım ki....!
"Haberi gördün mü!"
diyen bi ses duydum ne habermiş arakadaş! Ben bile bıktım..
"Evettt! "
Dayanamayıp ayağa kalktım ve sesin geldiği yöne gittim. İki kız camın önünde konuşurken telefonlarına bakıyodu. Kıza yaklaşıp
"Ne haberiymiş?"
diye sordum kız bi anda sıçrayarak bana baktı ve yutkundu
"Şe.. Şey o..ookul grubundaki...sitede.."
dedi ve telaşla yanımdan ayrıldı. Tellam ya!
Okulun sitesine girip açtım. Deniz Gökalpi elinden kaçırınca Kerim e yaklaşarak ona yakın oluyor. O kadar paranın içinde bide zengin koca avcılığı ile okulumuzdaki 1 numaralı sürtüktür.  Çoğu söylentiye göre Kerim ve Deniz sevgili üstelik yatmış olabilecekleri de duyduklarımızın arasında.....     
      Bu haberi kim yaptı lan! Telefonu hızla kapatıp sınıftan çantamı alarak kantinde oturan Göksel i kolundan tutup kaldırdım bana şok olmuş bi şekilde bakarken
"Çantanı al ve gel hızlı"
dedim Göksel korkuyla kafasını sallayıp koşarak kantinden çıktı. Bende o ara kantinde oturan Gökalp in ve Kerim in grubuna bakıyodum! İğrençler! Göksel i kapıda görmemle hızla yanına gittim ve okuldan çıktık sonuçta Göksel uzun zamandır bu okuldaydı. Ve haberi yapanı beraber bulabilirdik. Bankın birine oturduk ve Göksel e elimdeki telefondan haberi gösterdim. Göksel şok olmuş bi şekilde okuduktan sonra
"Bu haberi yapsa yapsa ya Kerim in grubu yada Gökalp in grubu yapar çünkü okulun sosyal paylaşım sitelerinde onlar paylaşım yapıyolar. "
diyince
"Ama hangisi yaptı."
diye düşünürken Göksel elimden tutup
"Gel benle"
dedi şaşkın şaşkın ilerlemeye başladım. Dar sokaklardan geçip değişik depo gibi bi yere geldik vay anasını ya burada böyle yerler var mıydı? Deponun kapısı yavaşça açılırken kapıda uzun boylu kaslı dövmesi olan degişik biri açtı Göksel i görünce gülümseyip
"Hayırdır gız niye geldin bakalım gene hangi sorun var telefonunu gene mi bozdun abicim?"
diyince Göksel gülümsedi ve
"Hayır benim bozuk birşeyim yokta onun bi sorunu var"
dedi beni göstererek adam bana bakıp iyice süzdükten sonra "Selda misafirlerimiz var!"
diye içeriye seslendi ve bizi içeri aldı. Göksel daha önce gelmiş olacak ki içeri rahatça girdi. Bende ardından yavaşca etrafı inceleyerek girdim. Dışardan bakıldığı gibi degildi ve bildiğniz ailelerin yaşadığı bi evdi gibiydi.
"Hoşgeldiniz kızlar gız Göksel Allah seni napmasın imi niye epeydir yoksun"
dedi sevecenlikle Göksel e sarılarak. Göksel gülümseyip
"Okul felan işte tanıştırıyım Deniz bu Selda yenge kapıda gördüğün Haluk amcanın karısı bu da ufacık bi adet Alicikk"
dedi gülümseyerek tanıştıktan sonra Haluk abi bize sorunu sordu bizde söyledik. Bi yandan da Selda ablanın sorduğu soruları cevaplıyoduk.
 

 
       Haluk abi son bi kaç bişi yaptıktan sonra
"Kızlar haber ne Gökalp nede Kerim adlı bir paylaşımcıdan yapılmış paylaşımcının adı yok"
diyince Göksel hemen
"Haluk abi bu hesabı bulman gerekiyo çok önemli takibe felan al ha? Belki bulursun lütfennn"
dedi Haluk abi tekrar ne sorunumuz olduğnu sordu ama biz gene aynı cevapları verdik. Haluk abi bulacağnı söyleyince Göksel ile herşeye teşekkür edip oradan ayrıldık.

UNUTMAK İSTİYORUM..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin