-Ne Alicia negali.-Atsakė Zayn.
-Bet kodėl juk jis irgi toks pats didelis ,kaip tu.-Ji vis nepasidavė.
********Niall pozicija*********
Išgirdau eidamas koridoriu ,kad Alicia kalba apie kažkokį žaidimą ir klausia ar aš galiu pažaist.
-Koks žaidimas?.-Priėjęs su šypsena paklausiau.
-Tėtis sakė ,kad jį gali žaisti tik tokie dideli ,kaip jis.-Iš kart paskundė Zayn jinai.
-Tikrai ,o kaip jį reikia žaisti?.-Pritūpęs prie jos paklausiau.
-Jį reikia žaist su mamyte.Ji dabar kambarį viena žaidžia eik ir tu pažaisk ,nes tėtis neina.-Ji stumtelėjo mane link kambario.Ir tada man tobtelėjo mintis koks tai žaidimas vien iš Zayn minos ,kai norėjau atidaryt kambario duris.
-Okey ar aš galvoju ką ir tu?.-Paklausiau Zayn ,nes dabar galvoju ,kad jie užlupo Chloe rengiantis arba kažką kito darant.
-Tikriausiai todėl net negalvok atidaryt tų durų.-Perspėjo jis.
-Gerai jau gerai Alicia einam blynų kept?.-Paklausiau jos ,kol ji užhipnotizuota žiūrėjo į kambario duris.
-Ar mamytei skaudą per tą žaidimą?.-Netikėtai paklausė ji.
-Ne žinomą kodėl turėtų juk tai tik žaidimas ,kuris teikia daug džiaugsmo.-Dieve ,kaip sunku su tais mažais vaikais.Kodėl jie turi tiek daug klausimų?Tiesiog užčiauptų tą savo burnytę ir viskas.
-Gera..tėti eik pas mamyte pažaist ,o mes kepsim blynus.-Iškėlus rankas suriko ji ir pabėgo koridoriu link virtuvės.
-Daugiau jos neskatink tokių kalbų.-Perspėjo Zayn.
-Nieko aš neskatinau.-Atsikirtau.
-Tiesiog užsičiaupk Niall žinau ką tu bandai.
-Ir ką aš bandau?Atimti Chloe ,kaip ir visas likęs pasaulis?Labai apsirikai ,nes man nereikia jos iš tavęs atimti aš net nenoriu juk tu mano vienas iš geriausiu draugų.Dieve iš kur pas tave tokios mintys.-Papurtęs galvą norėjau praeit pro jį ,bet jis pagavo mane už alkūnės.
-Atleisk aš tiesiog per daug saugantis tai kas mano.-Zayn Malik manęs atsiprašė wow.
-Viskas gerai juk žinau tave ,bet tiesiog neįsigalvok tokių nesąmonių ji man ,kaip sesuo.-Ištraukiau savo ranką ir nusekiau į virtuvę paskui Alicia.
-Kas pasiruošęs kept blynus??.-Sušaukiau per visus namus.
-Mes.-Atšaukė Alicia.
************Chloe pozicija*********
Girdėjau jų visą pokalbį už durų ir man nepatinka ,kad Zayn kabinėjasi prie Niall juk jis jo geriausias draugas ir tiek metų jau greta mūsų.Atidariau duris ir susidūriau su Zayn.Iš kart nužvelgiau jį piktu žvilgsniu.
-Kas?.-Paklausė jis.
-Nesikalbinėk prie Niall supratai?.-Perspėjau jį ir jo veidas pasikeitė į nežinomą emociją.
-Tai dabar tu jo pusėj?.-Paklausė jis sarkastiškai.
-Aš niekeno pusėj ,bet kai kabinėjas prie svetimų nieko nesakau ,bet jei kabinėsis prie savų žinok ,kad aš stosiu už juos aišku?.-Perspėjau jį labai rimtu tonu.
-Man patinka ,kai tu pikta tai sexualu.-Nusišypsojo jis.
-Aš rimtai Zayn.-Jis čiupo mane už liemens ir prisitraukė prie savęs.
-Aš irgi.-Sušnabždėjo man į lūpas ir akimirksniu sujungė.Atsakydama į bučinį apsikabinau rankomis aplink jo kaklą ir prisitraukiau arčiau.Jis stipriau suspaudė mano liemenį ir iš mano lūpų pasigirdo skausmo dejonė,nes ant klubų ryškėja mėlynės.
-Kas yra?.-Paklausė jis ir pradėjo kelt mano tai yra Niall marškinėlius į viršų.
-Zayn nereik...-Nespėjau pabaigt ,kai jis per prievartą pakėlė marškinėlius aukštyn ir pamatė didžiules mėlynes.
-Tai jis taip padarė?.-Pakėlęs akis paklausė jis.
-Taip ,bet nesvarbu.-Bandžiau šyptelėt.
-Kalės vaikas.-Nusikeikė jis ir ištraukus marškinėlius iš jo gniaužtų uždengiau mėlynes.
-Einam pažiūrėt ką veikia Alicia.-Nusišypsojau ir praeidama pro jį paėmiau jo ranką ir vedžiausi paskui save į virtuvę.Čia jau miltuoti abudu buvo Niall su Alicia ir jie kaip mačiau ne blynus kepė ,o žaidė miltų karą.Alicia garsiai juokėsi ,kai Niall bandė išsipurtyt miltus iš plauku ,kol ji toliau mėtė juos.
-Alicia ką darai?.-Nusijuokus paklausiau ir jie abudu sustingo.
-Mes tik kepam blynus.-Nusišypsojo nekaltai ji.
-Aha matau tik įdomu ar užteks jums miltų.-Nusijuokus nuėjau pas juos ,kad padėčiau kol Zayn sėdėjo prie stalo ir stebėjo mus.
-Niall ačiū ,kad mus priimėj.-Šiandien pirmą kartą jam padėkojau.
-Viskas gerai draugai padeda draugams.-Nusišypsojo jis.Perėmiau blynų kepimo darbą iš jų abiejų kol Niall nuėjo į dušą ,o Zayn nuvedė Alicia į vonia ,bet ilgai netrukus pradėjo šaukt mane.Žinomą Alicia nesimaudo prie Zayn ,nes sakė ,kad tėtis berniukas.Keista ,kaip tokia mažytė ji tiek daug supranta.Atėjus ją radau su apatiniais ir Zayn sukryževęs rankas.
-Tėti eik iš čia.-Paliepė ji.
-Gerai jau gerai.-Iškėlęs rankas ,kaip pasidavimą išėjo pro duris ir paliko mus vienas.Galiausiai ji nusirengė ir įlipo į vonia ,kur pridaryta jau daug putų.
-Dabar aš einu kept blynų ,o tu išsimuiluok pati gerai?.-Paklausiau jos.
-Gerai.-Nusišypsojo ji ir išėjus perdaviau putų skystį Zayn.
-Pirmyn prižiūrėk ,bet neleisk ,kad putos baigtųsi nes ji tave išvarys.-Priminiau jam.Grįžau į virtuvę ,kur grindis jau šlavė Niall.
-Hey netvarkyk aš tai sutvarkysiu.-Atėmiau iš jo šluotą.
-Aš įdėjau savo rūbus jau į skalbimo mašiną tai galit ir savo sudėt.-Priminė jis man.
-Oh taip žinomą einam tik aš greit paimsiu rūbus.-Nubėgau į mūsų kambarį ir surinkau murzinus mūsų rūbus tik Zayn marškinėlių neėmiau ,nes jie jau išmesti ,per daug skylių turėjo.Atėjau į vonia ,kur prie skalbimo mašinos stovėjo Niall.Sukišau visus rūbus ir jis uždaręs nustatė temperatūrą ir pripylė miltelių.Neįtikėtina ,kad jis pats skalbiasi savo rūbus ,bet kas belieka juk jis vienas gyvena.
-Ar tai Dan darbas?.-Paklausė jis ir tik tada pamačiau ,kad marškinėliai pasikėlę ir matosi mėlynė.
-Hm..taip ,bet nėra taip blogai ,kaip atrodo.-Nenorėjau ,kad ir jis jaudintųsi.
-Manau ,kad yra tikriausiai turėčiau ir aš atsiprašyt ,kad nežinojau apie gaisrą man paskambino tik po jo.-Prisipažino jis.
-Viskas gerai mūsų taip lengvai nepaimsi.-Nusijuokiau.
-Dar kartą ačiū ,kad mus priimėj.-Negalėjau jam pilnai atsidėkot todėl priėjus tiesiog apsikabinau.Jo plaukai vis dar buvo šlapi nuo dušo ir jis taip maloniai kvepėjo.Tikriausiai iš visų vaikinų jis būtų pats kvapniausias.
-Juk sakiau ,kad viskas gerai.-Gyliai atsiduso jis ir atsitraukiau.
-O tu moki blynus kept?.-Paklausiau jo ,nes turiu pabaigt maudyt Alicia.
-Taip ,o ką?.-Kilstelėjo antakį jis.
-Nes dabar tai tavo darbas aš einu Alicia išmaudyt.Ji matai mergaitė ,o tėtis berniukas todėl nenori ,kad ją pamatytų.-Nusijuokiau ir jis su manim.
-Užaugus ji bus sensacija.-Juokdamasis jis ėjo link virtuvės ,o aš į vonią mūsų kambaryje.Išmaudžius Alicia visi nuėjom valgyt Niall keptų blynų ,nes aš maišiau tik tešlą.Pavalgius Alicia buvo paguldyta ant sofos ir palikom įjungtą televizorių dėl šviesos ,nes tamsoj ji vis dar nemiega ir nuėjom miegot.Atsiguliau į lovą tik su Niall apatiniais ,kuriuos jis davė ir marškinėliais.Zayn matai nepatiko mintis ,kad jo rūbai kvepia juo ,bet kaip aš sakiau negaliu nieko pakeist.Aišku aš nesiskundžiu nes Niall rūbai kvepia labai skaniai.Atsigulęs Zayn užgulė mane savo kūnų ir sujungė mūsų lūpas žinomą ,juk sakė ,kad užbaigsim tai ką pradėjom duše.Daug vienas kito nesierzinom ,nes abudu buvom pakankamai nusikalę.Jis nurengė marškinėlius man per galvą ir greit nusmaukė apatinius.Tą pati padariau su jo apatiniais ir jam pradėjus bučiuot kaklą išleidau garsią aimaną.Žinau ,kad turiu tyliai nes esam Niall namuose ir nenorėčiau ,kad jis tai išgirstų.Zayn lyg skaitydamas mano mintis sujungė mūsų lūpas ir įėjimo į mane visu ilgiu.Garsi aimana norėjo išsprūsti tačiau negalėjo per bučinį.Zayn lėtai pradėjo judėt ir ir bučiuot man kaklą ,kai aš įsikibus į jo nugara nagai sukandau jo petį.Malonumas vis kilo ir dejonės vis norėjo pabėgt ,bei užpildyt kambarį tačiau neleidau .Stengiausi susikaupt ir sukandau stipriau Zayn patį.
-Aušh mažute tu tokia įsitempus.-Sušnabždėjo jis ir atleidau savo nagus ,kurie buvo susmigę jam į nugarą ,tačiau jam įėjus vėl visu ilgiu jie susmigo atgal.Nieko negalėjau padaryt tiesiog laikiau kiek galėjau dejones.Jo rankos perbraukė per mano klubus ir aukštyn iki krūtinės.Tamsoj vėl suradau jo lūpas ir sujungiau ilgesniam bučiniui kol jis toliau judėjo nesustodamas ir jaučiau ,kaip arti galo mes esam.Tylios dejonės vis vien sugebėjo išsprūsti ir jis nestipriai įkando man į kaklą išprašydamas jo vardo.Nuleidau rankas jo nugara žemyn iki jo užpakaliuko ir suspaudus savo rankose užverčiau galvą iš malonumo ir tiek užteko ,kad su paskutiniu jo įėjimu abudu pasiektume orgazmo viršūnę.Zayn kūnas sumigo ant manęs ir abudu atsipalaidavę kvėpavom sunkiau nei po ilgo bėgimo.Laikytis dejones yra tikrai nelengvas darbas ,bet kai nori tai gali ir sulaikyt.
-Oh dieve ,kaip aš tave myliu.-Sušnabždėjo Zayn man prie kaklo ir po kelių sekundžių pakėlė galvą.Nors tamsoj nieko nemačiau tačiau galiu duot šimtą procentų ,kad jis šypsosi ir kokios jo gražios šokoladinės akys.
-Aš irgi tave myliu tiesiog dievinu tavo kvapą,odą ir viską ,kas supa aplink tave.-Prisipažinau jam ir sujungė mūsų lūpas trumpam bučiniui.Atsitraukęs pabučiavo vėl mano kaklą ir jaučiau ,kad jis šypsosi.
-Man labai pasisekė.-Nusijuokė jis ir apvertė mus ,kad bučiau ant ,kas privertė mane sukikent.
-Žinau ,kad man patinka ant tavo kūno labiausiai?.-Paklausė jis ir net klausimas vertė mane šypsotis.
-Pirmyn rėžk.-Nusijuokiau ir apsiverčiau ant savo lovos pusės.Jis atsigulė ant šono ,kad matytų mane nors tamsoj matėsi tik vos vos tamsūs siluetai.
-Tavo krūtinė ji tokia nuostabi.-Nusijuokė jis ir jaučiau jo rankas sau ant krūtų.
-Iškrypėlis.-Sukikenau ir jis vėl užgulė mane surasdamas mano lūpas ir sujungdamas su savosiomis.
-Juokauju juk pati žinai ,kad visas tavo kūnas tobulas ir myliu kiekvieną jo centimetrą ,net ir tavo penkis kojos pirštus.-Nusijuokė jis prie lūpų.
-Hey aš neturiu penkių kojos pirštų.-Pastūmiau jį nuo savęs ir dabar aš atsiguliau ant jo apžergdama jo liemenį kojomis.
-Chloe ką dabar pasakysiu yra labai rimtą ir tai sakysiu ne dėl sexo ,kurį ką tik patyriau ir jokių įsiterpimų ir sakymų ne nenoriu.-Perspėjo jis ir atrodė ,kad tai rimtą.Pasiėmiau virš jo alkūnėmis ir jaučiau jo kvėpavimą tiesiai sau į lūpas.
-Kadangi jau pasipiršau noriu ,kad įvyktų ir vestuvės.Žinau ,kad tu jų nori ,bet man nesakai meluodama ,kad tau ir taip gerai ,nes ne taip negerai.Mes turim dukrą ir laikas tau ,kaip tikrai mamai ir jai ,kaip tikrai dukrai turėt mano pavardę.Žinau ,kad tai gal ir nedaug reiškia tačiau aš to noriu ir nusprendžiau ,kad rytoj ,kai važiuosim žiūrėt kito namo ieškosiu ir vestuvių planuotojos.Noriu iškelti šventę kuo greičiau ir noriu ,kad tu turėtum tą svarbią dieną apie kurią svajoja visos merginos.-Norėjau jį pertraukt daug kartų kol jis kalbėjo ,bet susilaikiau ir išklausiau.
-Ar aš kada sakiau ,kad tave myliu?.-Paklausiau jo.
-Nepakankamai dažnai.-Nusijuokė jis.
-Nors tai ir nebūtina ir...-Jis mane nutraukė.
-Taip tai būtina todėl manau paliksiu geriau tau darbą susiplanuot vestuves gerai?.-Paklausė jis ir vis dar buvau likus be žado.
-Mmmhh.-Linktelėjau nors ir žinau ,kad jis manęs nemato tačiau mano šypsena iki ausų.
-Gerai ryte reikės paskambint mano meilužei ir pasakyt ,kas jos nekviečiam į vestuves.-Prabilo jis ir mano šypsena dingo.
YOU ARE READING
Find someone else to play 3 (LT fanfiction)
Fanfiction****** -Ar tu žinojai ,kad jis taip gali pasielgt?.-Ramiau paklausiau ,kai jis tiesiog žiūrėjo į mane. -Aš nesitikėjau to.-Taip pat ramiai atsakė. -Juk tu nužudei jo brolį.-Priminiau jam. -Žinau nebūtina to primint.Niall ką nors rast jis visada ką n...