***Chloe pozicija***
Su Alicia apsipirkom gražių apatinių ir net nenutuokiu ,kam jai jų reikia.Tiesiog nusipirkau sau ir laukiau ,kada grįš Zayn tačiau girdėjau tik durų trenksmą.Užsirišau chalatą ir laukiau kol jis pagaliau įėjo piktas ,kaip velnias į kambarį.
-Zayn kur buvai?Kas atsitiko?.-Paklausiau ,kai jis pirmiau puolė į sienine spintą ir ištraukė iš stalčiaus maišą ,kuriame pinigai ir ginklai.
-Neklausinėk tiek daug aš susimoviau ir tu niekur neini iš namų kol grįšiu.-Suurzgė ,o taip piktasis Zayn grįžo.
-Ką tu darysi?.-Paklausiau jo nors ir žinojau ,kad jis man nieko neatsakys išsamiai ,kaip aš noriu.
-Zack...tau jį reikėjo pribaigt ,o dabar atšok jei nenori sulaukt bausmės-Suurzgė jis susidėdamas kulkas į ginklą.Pala aš nenoriu ,kad jis išeitų taip vėlai žudyt Zack į nežinia kur.Atsisėdau ant lovos ir įsitaisiau kuo sexualesnėj pozoj atrišdama ir nusiimdama chalatą.Likau tik sexualiais nėriniuotais apatiniais ,kurie neabejotinai patiks Zayn.Zayn išėjo iš spintos ir net nepažiūrėjo į mane ,kai pradėjo eit link durų ir man sukilo paniką.
-Ar neatsisveikinsi su bučiniu?.-Paklausiau ir pagaliau jo akys nusileido ant manęs.Jo reakcija buvo tokia kokios ir laukiau.Akyse pasirodė geismas ir aistra vienu metu ,kai jis apsilaižė lūpas.Zayn lėtai pagrįžo iki manęs ir atsistojau ,kad galėčiau gaut bučinį.Jis pakštelėjo man į lūpas tačiau apsikabinau jį per kaklą ir pagilinau bučinį.
-Chloe ką darai?.-Suurzgė jis ,kai traukiau jį su savimi į lovą ,nes turiu savų planų šiam vakarui ir ypač bausmė laukia jo už visus pykčio išsiliejimus ant manęs.
-Dar kelias sekundes ir galėsi eit.-Sušnabždėjau jam į lūpas ir vėl sujungiau ilgam bučiniui ,kol jo rankos pradėjo glostyt mano liemenį.Žinojau ,kad jis man neatsispirs ir greit parvertus jį ant lovos užlipau ir apžergus kojomis sukandau jo apatinę lūpą.Kol tryniau savo klubus į jo ir sulaukiau duslios aimanos iš po lovos ištraukiau antrankius ir greit užsegus antrą ranką užsegiau ir kitą prie lovos krašto.Mano šypsena padidėjo veide ir pabučiavus dar kartą nulipau nuo jo.
-Kas per velnias?.-Suurzgė jis ,kai negalėjo nulipt nuo lovos.
-Tu niekur iš čia neišeisi Zayn tik jau ne geruoju.-Prikandus lūpą įspėjau ir užrakinus mūsų kambario duris padėjau ginklą ,kurį jis jau buvo pasiruošęs atgal į stalčių.
Lėtai užlipau ant jo apžergdama liemenį ir ištraukus žirklutes iš stalčiaus prie lovos pradėjau karpyti jo marškinėlius.
-Chloe tuč tuojau mane paleisk.-Paliepė jis tačiau nekreipiau dėmesio.Prakirpus marškinėlius patraukiau nuo jo krūtinės ir pasilenkus palikau kelis šlapius bučinius.
-Mmm mažute tu net neįsivaizduoji kur tu pakliuvai.-Suaimanavau sukasdama jo kaklo odą.Jis laikė savo malonumo dejones ir vaidino piktą tačiau jam tai sunkiai sekėsi.Atsegus jo kelnių diržą nusmaukiau kelnes žemyn kartu su apatiniais ir palikau ji visiškai nuogą vien tik man.Prikandus lūpą pasilenkiau prie jo pilvo preso ir erzindama lūpomis palikinėjau kelis bučinius.
-Chloe geriau paleisk mane ,nes jei ištrūksiu atsiimsi.-Pagrasino jis ir pamiršo ,kad aš jo nebijau.
-Bet Zayn tame ir yra esmė tu neištūksi.-Mirktelėjau jam su šypsena ,kai suėmiau jo draugužį į rankas ir pasilenkus paliečiau lūpomis jo galiuką.Iš jo lūpų pasipylė keiksmai ir jis urzgė kartodamas ,kad paleisčiau jį tačiau aš neklausiau.
-Malonu turėti visą valdžią ant tavęs Zayn.-Sušnabždėjau sukikendama ,kai suėmiau jo visą draugužį į burną.Iš jo lūpų pasigirdo dar didesnė dejonė ir nelaikiau savų ,nes žinau ,kad Alicia išėjo pas Sofi.Zayn negalėjo net sukurti normaliai visų žodžių ,kad prakalbėtų ,kai dejonės veržėsi iš jo putlių lūpų.Pagreitinau tempą liežuviu darbuodamasi greičiau ir perbraukdama visu jo ilgiu pirmyn atgal ir paimdama jį vėl visą į burną.Zayn kilstelėjo klubus aukščiau susitikdamas mano gerklės galą su savo galiuku ir atsitraukiau ,kai jaučiau jog jis jau arti.
-Ką tu darai?.-Suurzgė jis ,kai apsilaižius lūpas pasitraukiau nuo jo.
-Kaip tu mane palikai nebaigus taip ir aš tau.-Priminiau jam ,bet tiesiog negalėjau nepasinaudot tokia proga.Mačiau ,kad Zayn skaudą jo draugužį kuris buvo pasiruošęs užbaigt ir venos iššokusios ant šonų.
Žinau ,kad gailėsius tikriausiai tai ,bet nusirengiau nuogai ir grįžau atgal prie Zayn.Pasilenkus sujungiau mūsų lūpas ir apžergus jo liemenį atsisėsdama leidau jam įeiti visu ilgiu.Iš mūsų abiejų per bučinį pasigirdo garsi dejonės ir mačiau ,kaip jis nori mane paliest tačiau negali.
-Oh dieve Chloe išlaisvink mane ir išdulkinsiu tave ,kaip tik norėsi.-Suaimanavo jis tačiau neklausiau jo ,nes buvau per daug užsiėmus.Kilnojau savo klubus aukštyn ir žemyn nesustodama ant jo draugužio ir nelaikiau garsių dejonių.Pavargus pradėjau sukiot klubus ant jo draugužio į visas puses ir liečiau savo krūtinę ,kurios jis nepaleido savo akimis iš akiračio.Specialiai leidau garsesnes dejones užvertus galvą ,kai mėgaujausi malonumu kurį gavau ir liečiau pati save.
-Ohh...taip Zayn..-Garsiau sudejavau ir to užteko ,kad jis pasiektų aukščiausią viršūnę ,kaip ir aš.Buvau siaubingai pavargus ,kaip ir jis tačiau tai buvo verta.Atsiguliau ant jo krūtinės gyliai kvėpuodama jam į kaklą ,kai mūsų šlapi kūnai bandė atgauti kvapą.
-Ar dabar gali mane atrišt?.-Paklausė jis tyliau ir jaučiau ,kad jis tikrai nusiramino tikriausiai ir pats neturi jėgų.
-Prižadėk ,kad neišeisi niekur.-Paliepiau jam ,kai pasikėliau truputį ,kad matyčiau jo akis.
-Prižadu nagi atrišk Chloe mažute.-Sumurkė jis ir žinau ,kad man šakės bus ,bet juk dabar jis neturi jėgų.Lėtai ištraukiau iš stalčiuko antrankių rakčiuką ir atsegiau vieną ranką ,o paskui kitą.Numetus antrankius ant grindų pasigailėjau ,nes Zayn staigiu judesiu apvertė mus.
-Manei taip lengvai išsisuksi?.-Paklausė jis ir jau geriau būčiau palikus jį prisegtą prie lovos.
-Ar tu dabar išeisi?.-Paklausiau ir jis nusijuokė pasilenkdamas prie mano kaklo.
-Ne aš dabar tave išdulkinsiu ,kad ilgai prisimintum.-Suurzgė jis ir nespėjau nieko atsakyt ,kai jis visu ilgiu įėjo į mane.Gerai šito tikrai nesitikėjau ir dabar net nežinau ar man užteks jėgų.Visiems pilvo raumenims įsitempus įsikibau stipriau į jo kūną ,kai jis pradėjo judėt.
-Negirdžiu savo vardo.-Suurzgė jis judėdamas ,kai dejonų jau nesugebėjau sulaikyt.Po jo žodžių jo judesiai tapo gilesni ir nelaikiau jo vardo vis sklindančio per visą kambarį.Įsikibau nagais stipriau į jo nugarą ir mėgaujausi ne tik jo judesiai ,bet ir bučiniais ant kaklo.Nežinau ,kaip mano raumenys iš vis atlaiko tokį spaudimą tačiau nebegalėjau jau.
-Zayn aš jau nebegaliu.-Sudejavau garsiai ,kai jaučiau ,kad neišlaikysiu.
-Ateik pas mane mažute.-Suurzgė jis ir atleidau viską ,kas buvo susikaupę su garsia aimana.Zayn irgi po dar vieno įėjimo į mane garsiai sudejavo ir jo kūnas sukrito ant manęs.Abudu garsiai kvėpavom ir nieko nesakėm kelias minutes ,kol atsigavau bent šiek tiek.Kai jis nusirideno nuo manęs norėjau pasisukt šonu ,bet nepatikėsit jis tikrai padarė taip ,kad atsiminčiau tai ilgai.Skaudėjo klubus lyg būčiau ką tik praradus nekaltybę.
-Eikš.-Jis pamatęs mano keistą žvilgsnį prisitraukė mane prie savęs ir apsikabino stipriau.
-Pamiegok jei nori ,kad ryte skaudėtų mažiau.-Sušnabždėjo jis pabučiuodamas mano kaklą.Nieko neatsakiau ,nes nežinau ką ir galėčiau pasakyt tik užmerkiau akis paskutinį kartą pažiūrėdama į Zayn tatuiruotą krūtinę.
***Alicijos pozicija***
-Alicia ką čia veiki?Ne laiku atėjai.-Suurzgė Niall ir kaip matau kažkas sugadino jam nuotaiką.Jo klausimas ,kaip visada tas pats ką aš čia veikiu ir negaliu pasakyt ,kad noriu pasirodyt ką nusipirkau todėl melavau.
-Aš...na palikau pas tave telefoną.-Pamelavau ir jis kaip durnius patikėjęs linktelėjo galvą.Praėjau pro jį ir pradėjau lipti į viršų tačiau užlipus jis sekė paskui mane.Atėjus į jo kambarį apsidairiau ,kaip ir jis.
-Tai?.-Paklausė jis.
-Tiesa sakant mano telefonas čia aš tik trumpam.-Iš kart paprašiau ,kai jis atrodė šokiruotas.
-Alicia juk sakiau ,kad aš ne nuotaikoj.-Suurzgė jis ir atrodė tikrai kažkas nutiko.Žinomą nebūčiau Malik dukra jei taip pasiduočiau todėl prikandus lūpą atsegiau savo marškinėlių pirmą sagą.
-Ką darai?.-Jis iš kart sutriko.
-Iš tikro atėjau tau kai ko parodyt ir galėsiu eit tada.-Nusišypsojau ir atsegus dar kelias sagas praskėčiau marškinukus ,kad jis pamatytų mano naujus apatinius.Jo kelnės įsitempė ir mačiau ,kaip jis laikosi kažko nepasakęs.
-Kaip manai man jie tinka?...ah taip ir maniau ,kad ne o kaip jie?.-Paklausiau prasekdama sijono šoną ir parodydama kelnaičių juostelę.
-Žinai tu teisus nieko gero einu namo.-Užsegiau sijoną ir jam nieko nesakant ėjau prie durų ,kai jis mane sustabdė.Jis pastojo man kelią ir pradėjo eit artyn ,kai laikiau kvėpavimą ir sagsčiausi marškinukus.
-Ne.-Paprastai atsakė jis ir patraukė mano rankas nuo marškinukų.Vėl juos atlapojo ir grožėjosi vaizdu kol aš tiesiog alpau ir jaučiau ,kaip drėgstu.
-Tau jie labai tinka.-Jis nenuleido akių nuo mano krūtinės ir žinau ,kad man pavyko.Taip Niall Horan tikrai bus mano ir aš užkariausiu jį po vieną tokį lengvą žingsnelį.
-Bet norėčiau pamatyt daugiau.-Jis pakėlė savo akis ir susitikau jo vandenyno spalvos akis.Nespėjau nieko ištart ,kai jis atseginėjo mano sijoną ir jis nukrito kojomis žemyn.Po sijono ėjo ir mano marškinukai ,kai galiausiai likau tik su apatiniais ir Niall tyrinėjo mane keistu žvilgsniu.Tai keista nes niekada niekas nežiūrėjo į mane taip.Jis apėjo aplinkui ir jaučiau jo akis visur ir tai keista bet jaučiausi jaukiai.Niall apėjo aplinkui kelis kartus ir sustojo už nugaros ,kai pajaučiau jo abidvi rankas ant mano užpakaliuko.
-Jis toks stangrus.-Sušnabždėjo jis man prie ausies ,kai šiurpas perėjo per visą kūną.O mama...jaučiu ,kai mirsiu jam po kojom.
YOU ARE READING
Find someone else to play 3 (LT fanfiction)
Fanfiction****** -Ar tu žinojai ,kad jis taip gali pasielgt?.-Ramiau paklausiau ,kai jis tiesiog žiūrėjo į mane. -Aš nesitikėjau to.-Taip pat ramiai atsakė. -Juk tu nužudei jo brolį.-Priminiau jam. -Žinau nebūtina to primint.Niall ką nors rast jis visada ką n...