22

3.3K 106 0
                                    

****Alicijos pozicija*****


-Tik valandai.-Tėtis priminė išleisdamas prie Niall namų.Nenorėjau ,kad jis eitų su manim kartu ,nes aišku pradės kabinėtis prie Niall ir panašiai.Išlipau iš mašinos palikdama bučinį ant skruosto ir pasukau link namų takučiu.Praėjau pro jo mašiną ir pažiūrėjau ,kad tik antram aukšte degė šviesa jo kambaryje.Įdomu ką jis veikia?Priėjus prie durų lėtai pasituksenau kelis kartus tačiau jis lyg nesureagavo.Nenorėjau šūkaut todėl kelias minutes stovėjau čia ir laukiau ,bet kaip nieko taip nieko.Nors dabar pavasaris ,bet vakarai šalti ir manau reikėjo persirengt iš mokyklinio sijono juk dabar šalta kojom.Kelias minutes palaukiau ,kai stipriau kelis kartus spyriau į jo duris ir kodėl jis neturi skambučio?Kai spyriau stipriau šviesa prie durų pagaliau užsidegė ir girdėjau didelius žingsniu laiptais.Alicia laikykis ,nes Niall ateina su savo viliojančiom akim ir kūnu.Nustok apie tai galvot ir daugiau prisiekiau neskaityt romanų ,nes man jau sukasi galvoj tik ,kaip išbandyt viską su vaikinais.Juk visi orgazmai verčia susijaudint ,net mane skaitytoja tai įdomu koks jausmas iš tikrųjų? Kelias minutes dar palaukiau ,kai durys prasivėrė ir štai stovi gražuolis be marškinėlių tik su miegojimo kelnėm.Nužvelgus prikandau lūpą ,kol pakėliau akis ir susitikau su jo žvilgsniu.Mano paaugliški hormonai tikrai man nepadės šiandien.
-Labas.-Nusišypsojau plačia šypsena ir jis atrodė ,kai iš ateivių orbitos nusileidęs.


****Niall pozicija******


Tas kas daužo duris aš jį patį sudaužysiu.Įjungiau šviesą lauke ir koridoriuj ,kai greit nusileidau nesivarginau užsidėt jokių marškinėlių ,nes tai tikrai arba Zayn arba Harry.Atidariau duris su pykčiu ir pamačiau ko mačiau tikėjausi.Alicia su jos trumpu mokykliniu sijonėliu ir tom ilgom baltom iki kelių kojinėm.Ji akivaizdžiai mane nužvelgė ir prikando lūpą ,kas varo iš proto.Velnias ir kodėl ji čia ir kodėl ji taip sexualiai turi atrodyt.
-Labas.-Nusišypsojo ji ir atrodo ,ką tik mane buvo pagrobę ateivei ir išėmė smegenis.Niall sakyk labas tu asile.
-Labas ką čia veiki?.-Apsidairiau tamsoj aplink ją ar nėra Zayn mašinos ir jos nebuvo.Jis gal kvailas veža savo sexualia jauną dukterį pas mane,pas tą kuris ją mielai užsiverstų ant sofos ir...Niall ramiai kvėpuok.
-Mano projektas pamiršai?Man jo reikia iki rytojaus.-Sukikeno ji ir norėjo praeit pro mane į namus.Negaliu jos įsileist ,nes mano tušti namai ir aš su Alicia nesuderinamas dalykas.Juk tikrai savęs nesuvaldysiu ir ką nors padarysiu.Pastojau jei kelią ir neįleidau į namus ,kai ji norėjo įeit.
-Būtinai rytoj?Manau netinkamas metas taip vėlai daryti ir geriau pas tave namuose su Chloe ir Zayn šalia.-Puikumėlis ką dar pakviesi į susitikimą gal šventą pertrą Niall?Oh užsičiaupk.Nu va puikumėlis aš dar ir ginčijus su savim.
-Ne neišeis rytoj tiesiog įleisk mane ir nesielk ,kaip vaikas juk nieko blogo neatsitiks.-Nusijuokė ji ir nespėjau sureaguot ,kai ji jau praėjo į mano namus.Ėjau paskui ją ,kai ji įėjus nusimovė batus ir su savo baltom kojinytėm nužingsniavo iki laiptų.
-Kur tu eini?.-Paklausiau jos ,kai ji pradėjo lipti laiptais.
-Į tavo kambarį juk projektą ten darysim prie tavo kompiuterio.-Sukikeno ji ir užbėgo laiptais.Užvėriau namų duris ir sekiau lėtai laiptais paskui ją.Niall tu žuvęs.Geriau iš kart kaskis duobę į kurią tave Zayn įkiš ,nes išdulkinai jo dukterį.Dieve kodėl?Kodėl mano kambarys?Kodėl aš iš vis jį turiu su ta patogia dvigule lova?
-Viskas taip pasikeitė ,bet jauku.-Prabilo ji ,kai lėtai įėjau į kambarį.Ji gulėjo jau ant mano lovos visai ,kaip ją įsivaizdavau tik nuoga žinomą.Jaučiausi ,kaip koks ką tik gimęs elniukas bandantis prisitaikyt prie aplinkos.Juk tai mano kambarys ir ji mano lovoj.Tai lyg svajonės pildosi tik liko ją nurengt.Užsidėjau marškinius ir lėtai priėjęs prie lovos ir atsisėdau ,kai ji atsisuko į mane.
-Taigi aš turiu štai šią programą ir man reikia biologijos šitą informaciją perkelt čia.-Ji atidarius savo kompiuterį man viską rodė ,kai aš tuo tarpų bandžiau įsivaizduot ,kaip puikiai jos kūnas tiktu po manuoju.Man reikia nustot tuoj pat ,nes aš suaugęs vyras ir galvoju apie nepilnametę.Po velnių man trisdešimt metų ,o jei septyniolika atrodo nieko tokio ,bet karstas tik dėžė.Zayn tikrai mane į tokį įkištų ,jai priliesčiau ją kaip nors netinkamai.Esu tikras tokia nekalta ir tyra ,kaip ji iš kart pasiskųstu.Pasidėjau savo kompiuterį ant kelių sėdėdamas ant lovos ir ji šalia manęs ,kad jausčiau jos šilumą ir saldžių kvepalų kvapą.Galiausiai susikaupiau ir susiradęs kompiuteryje tokia pačia programą perdariau ką jei reikėjo.Ji visą laiką krykštavo ir klausinėjo ,kaip man tai pavyko ,kai padariau kas jai reikia.Ji surašė savo informacija ,kai padaviau jai savo kompiuterį.Jai atlikus savo darbo dalį perkėliau viską į jos kompiuterį ,kol ji atsistojus nuo lovos vaikščiojo po mano kambarį.Negaliu patikėt ji tikrai čia su manim ir viena.
-Man patinka čia.-Jos balsas nutraukė mano mintis ir užlenkęs kompiuterius patraukiau juos nuo kelių padėdamas šalia savęs ant lovos.
-Na man irgi čia patinka juk čia mano namai.-Šaunuolis Niall labai protingi žodžiai.Paplokime tau tiesiog sušiktas genijus.Ji sukikeno ir pradėjo eiti artyn manęs.
-Kodėl tu toks įsitempęs?.-Nusijuokė ji ,kai jau stovėjo priešais mane ir atrodo oras dingo iš mano plaučių.Įdomu kodėl?Gal dėl to ,kad noriu ja išdulkint?Tikriausiai jai tokį atsakymą negaliu duot.Nieko neatsakiau ir ji pastūmė mane ant lovos.Staigiai nukritau ant minkštų patalų ir išsigandusiom akim pažiūrėjau į ją.Ji užlipo ant manęs apsižergdamas kojomis mano kūną ir atsisėdo man ant liemens.Ką ji daro juk ji tik su sijonu ir ant manęs.
-Bijai kutulio?.-Paklausė ji ir man nieko neatsakius pridėjo savo rankas man prie šonų.Aš nebijau kutenimo ,bet ji tikrai bijo.Ji pradėjus rankomis liesti mano šonus ir kikendama kuteno nors tai iš vis nekuteno.
-Nagi Niall kur tavo šypsena.-Nusijuokė ji ir nesusilaikiau.Greitu judesiu parverčiau ją ant lovos ir dabar aš ant jos visai ,kaip visą laiką svajojau.Rankomis pasirėmiau prie jos galvos ,kad kabėčiau virš jos veido.Ji garsiai sukikeno ,kai viena ranka pasilaikiau ,o su kita ėmiau ją kutent.
-Gerai pasiduodu.-Juokėsi ji toliau ,kol aš jaučiausi ,kaip devintam danguj liesdamas jos švelnia odą.Nežinau ,kaip bet mano ranka atsirado per jos marškinukų plyši prie jos klubų ir toliau kuteno jos pliką odą.
-Užteks užteks ,nes aš mirsiu.-Jos juokas kėlė šypsena ir man.Nustojau ją kutent ir pasilenkiau arčiau jos kaklo įkvėpdamas to gaivaus aromato.Ji vis dar juokėsi ,bet jau mažiau ,kai užsimerkęs gyliai įkvėpiau.Man reikia liautis kol tai neturėjo per toli.
Perbraukiau nosies galiuku per jos kaklo linija ir ji vėl sukikeno garsiau.
-Tai labai kuteno.-Sušnabždėjo ji ir pakilau veidu ,kad būčiau prieš ją.Žiūrėjau tiesiai jai į akis ,kai apsilaižiau lūpas jau žinodamas ko aš noriu.Ji niekur nesitraukė ir žvelgė savo rudom akim tiesiai į manas.Jai prikandus lūpą lėtai pradėjau lenktis iki jos lūpų ,nes miriau viduje ,kaip noriu pajaust jų skonį.Lėtai pasilenkiau dar arčiau ir pagaliau.Taip aš pajaučiau jos putlių lūpų skonį.Laukiau to taip ilgai ,kad dabar atrodo jos dar skanesnės nei įsivaizdavau.Po kelių sekundžių ji atsakė į mano bučinį ir judino savo lūpas su manosiomis ir tai ėjo per toli ,kai ji suaimanavo į bučinį.Aš nesusivaldysiu savo ranku ,jei ji vėl tai padarys.
Skambutis į mano telefoną štai kas mane išgelbėjo nuo tokios didelės klaidos.Jei būčiau ją toliau bučiavęs būčiau sau įsikasęs duobę ir ji išeitų iš mano namų tikriausiai šaukdama ,o gal dabar taip bus.Nulipau nuo jos ir priėjęs prie staliuko pasiėmiau telefoną.Žinoma Zayn.
-Klausau?.-Atsiliepiau ,kai atsisukęs žiūrėjau į Alicia gulinčia mano lovoj vis dar tikriausiai šoke dėl to ko aš ką tik nepadariau.
-Jau baigėt su tuo projektu ,nes sakiau Alicijai valanda ir aš jau laukiu mašinoj prie tavo namų.-Zayn iš kart prabilo.
-Taip taip ji ateina jau tuoj.-Atsakiau.
-Gerai.-Pabaigiau pokalbį su Zayn ir Alicia atsisėdo ant lovos krašto.
-Tavo tėtis atvažiavo tavęs pasiimt.-Pasakiau jai ir ji linktelėjus atsistojo nuo lovos.Ar ji pyksta ant manęs?Pasiėmė savo kompiuterį ir įsidėjo į rankinuką ,kai davė man trumpą žvilgsnį ir pradėjo eit link kambario durų.
-Aš atsiprašau jei kažką ne taip padariau aš nenorėjau..na mano ketinimai buvo tik geri.Tiesiog nežinau kas man pasidarė dar kartą atsiprašau daugiau tai nepasikartos prisiekiu.-Paaiškinau jai ,nes manau aš ją išgąsdinau.Žinomą juk jai tik septyniolika ,o aš čia su savo nešvankiom mintim ir bučiniais.Dieve ką aš sau galvojau bučiuodamas ją.
-Viskas gerai tik aš turiu eit.-Ji šyptelėjo ir žinau ,kad ji išsigandus juk ką tik kažkoks dvigubai beveik vyresnis vyras atėmė iš jos pirmą bučinį.Na tikriausiai pirmą juk ji tokia nekalta ir tyra.Lydėjau ją iki durų ,kai ji užsidėjo batus ir atsisuko į mane.
-Tikriausiai tai kas nutiko ten turėtų likti tik tarp mūsų.-Ji švelniai pasakė ir neabejotinai aš sutikau linkčiodamas galvą.
-Taip žinomą niekas negali apie tai sužinot ypač Zayn.Tai neturėjo įvykt ir atsiprašau dar kartą ,kad išgąsdinau neturėjau iš vis tavęs atsivest į savo kambarį.Kas mano galvoj sukosi.Aš tikrai labai atsiprašau Alicia.-Pradėjau teisintis vėl.
-Tu manęs ne...-Ji nespėjo pasakyt ,ką norėjo ,kai mano namų durys prasivėrė ir įėjo Zayn.
-Kiek tavęs galima laukt.-Suurzgė jis žiūrėdamas į Alicia.Ji tik nuleido galvą ir apsisuko eidama link mašinos.
-Gerai ačiū brolau lieku skoloj ,kad jei padėjai.-Nusišypsojo Zayn ir nuskubėjo iki mašinos paskui ją.Jis net neįsivaizduoja ,ką aš padariau ir dar sako ,kad liko skoloj.Tai aš čia lieku jam skoloj ,nes pabučiavau jo dukrą.Dieve kas man galvoj?Tikriausiai antras galas viską sugalvojo ,nes tai nebuvo mano mintis.Na gal pusiau.Na gerai jau gerai aš troškau ją pabučiuot ir daugiau ,bet to negali būt.


*********Alicia pozicija*****


Sėdėdama mašinoj vis dar jaučiau šlapių Niall lūpų skoni.Nedaug trūko ,kad jis mane pabučiuotu su liežuviu ir nors bučinys buvo labai trumpas nesigailiu nei viena sekunde.Žinau turėčiau pykti ant jo tačiau jis man patinka jis toks vyriškas.Nesulyginsi su mano klasiokais kuriems vėjai galvoj.Nusprendžiau nieko nesakyt apie tai nei vienam ,nes tada tėtis tikrai pasmaugtų Niall ,o aš to nenoriu.Turėčiau prisipažinti ,kad man tai labai patiko ir norėčiau tai pakartot.Oh dieve ką aš padariau?Aš noriu Niall Horan ir negaliu susivaldyt savęs.Vien tik pagalvojus apie visų skaitytų knygų scenas įsivaizduoju Niall ir šiurpas pereina kūnu.
-Tau viskas gerai?.-Paklausė tėtis ir linktelėjau su plačia šypsena.Noriu jį dar kartą pabučiuot tačiau jis to nenori ir aiškiai tai parodė sakydamas ,kad to neturėjo būt.Jis mano ,kad mano pirmas bučinys buvo klaida?Tai taip nemalonu ,bet žinomą ko turėjau tikėtis ,kai jis suaugęs vyras.Jam reikia suaugusios subrendusios merginos ,kuri patenkintu visus jo poreikius.Aš tik mokyklinukė ,kuri vis dar gyvena pas tėvus ir esa priklausoma nuo jų.
Grįžus namo nieko nesakiau niekam ir iš kart užlipau laiptais į savo kambarį.Persirengiau ir užsidėjus naktinius atsiguliau į lovą.Negalėjau ramiai miegot ,kai vis lindo mintys apie Niall todėl įsijungiau stalinę lempą ir išsitraukiau knygą.Penkiasdešimt pilkų atspalvių.Atsiverčiau šimtas šešiasdešimtą puslapį ,kur baigiau vakar skaityt ir toliau tęsiau.
Maždaug po valandos skaitymo supratau ,kad galiu pritaikyt knygą beveik sau.Na aš aišku su niekuo neturėjau lytinių santykių ,ko labai norėčiau ,nes iš aprašymo tai dieviška tačiau ji irgi buvo jaunesnė nei jis.Ji neturėjo tiek kiek jis ir jam tai nebuvo svarbu.Tačiau Niall reikia merginos jo amžiaus ,kuri turi kažką savo ,o ne vis dar darytų namų darbus ir eitų miegot tėvų nurodymu.Apsiverčiau ant kito šono išjungdama šviesą ir bandžiau nuvyti mintis apie tai jei tik tikčiau Niall.


*****Chloe pozicija*****


Alicia grįžus iš kart nieko nesakius nuėjo į savo kambarį.Pala ar kažkas nutiko pas Niall?Ką jis jai padarė?Ar jis išdrįso?Atsisukau klausiamu žvilgsniu į Zayn ,kuris pakilnojo pečiais.
-Ar kažkas atsitiko?.-Paklausiau jo ,kai jis atsisėdo ant sofos šalia manęs.
-Net neįsivaizduoju.Ji jau tokia susimąsčius buvo ,kai paėmiau iš Niall.Paauglystė.-Nusijuokė jis ir atsirėmus į jo krūtinę laukiau kelias minutes ,kad galėčiau susikaupt drąsos pasikalbėt apie jo telefoną.Radau keistų numerių tokių ,kaip miestų pavadinimai ir du skirtingus Harry numerius.
-Zayn aš turiu tau kelis klausimus.-Pakėliau galvą nuo jo krūtinės ,kad matyčiau jo akis.
-Taip mažute?
-Ar tu dulkiniesi su kažkuo kitu?.-Tiesiai šviesiai be jokių saldžių žodelių drėbiau žodžius jam į akis.


Find someone else to play 3 (LT fanfiction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat