****Chloe pozicija****
Atsikėliau ryte anksčiau už Zayn. Lėtai išlipau iš lovos ir nulipau žemyn. Čia jau stovėjo suruoštas Zayn lagaminas ,o ant stalo gulėjo popierius. Tik paėmus ir paskaičius pamačiau jog tai lėktuvo bilietas ,bet tik jam vienam. Jis ketino pabėgt? Na jau ne. Atsisėdau prie kompiuterio išsitraukdama savo kreditines korteles. Susiradau lėktuvo bilietus ir nors bilietas paskutinis buvo ir brangesnis vis vien nusipirkau. Kol Zayn neatsikėlė susidėjau lagaminą ir padarius kavos atėjau į kambarį ,kur jis saldžiai sau miegojo.
Užlipau kuo lėčiau ant lovos palysdama po antklode. Lėtai rankomis kilau per jo nuogas kojas iki jo draugužio. Perbraukiau pirštais per jį ir pasiekiau jo V liniją. Palikau bučinių takelį jo krūtine aukštyn ,kai jis suurzgė ir pakėlus antklode man nuo galvos pamačiau pramerkta jo vieną akį.
-Labas rytas gražuoli.-Prikandau lūpą pasilenkdama ir sujungdama kelioms sekundėm mūsų lūpas.
-Oh fuck.- Nusikeikė jis pašokdama iš lovos ir ,kaip suprantu jis pastebėjo ,kad atsikėliau pirma. Žinomą planavo ,kad išeis man nieko nesakęs ,o paskui paskambins atsiprašydamas.
-Tai ,kada mūsų bilietai kelionės?.-Paklausiau lyg specialiai nežinodama ,kad jis man jų neužsakė.
-Klausyk Chloe...aš...aš turiu vykti vienas ,nes nenoriu užkraut sunkumų tau ant pečių ypač dabar ,kai tu laukiesi.-Aiškino jis ,kol žiūrėjau į jį. Mano ranka buvo padėta tiesiai ant jo krūtinės ,kur širdis ir jaučiau ,kaip jis greitai plaką. Nieko nesakiau kelias sekundes ir suprantu ,kad nereikia ant jo šaukt. Nieko neduos mano pasiutimas ir susipykimas prieš kelionę ,todėl tiesiog nubraukiau jo susivėlusius plaukus jam nuo kaktos ir pasilenkdama vėl pakštelėjau trumpą bučinį.
-Žinau ,kad neužsakei man bilieto.-Tiesiai šviesiai atsakiau ir jis atsiduso.
-Ir nepyksti? Nesiruoši manęs apšaukt?.-Paklausė jis ir tik dabar supratau ,kaip dažnai ant jo šaukiu ,dėl nesąmonių kurias daro jis vienas. Aš noriu būt įtraukta visur ,kur susyja reikalai su juo ir žinau ,kad jis jaučiasi vyras ,kas ir yra ir nori viską daryt pats.
-Ne ,nes aš važiuoju kartu.-Atsakiau jam ir jis pavartė akis. Žinau ką šis gestas reiškia ,kad jis tuoj pradės aiškint ,kad tai ne kokia mintis ,tačiau tai puiki mintis.
-Kol nepradėjai aiškint ,kad blogai turiu pasakyt atvirkščiai. Zayn mes esam kartu ,o tai reiškias bėdos irgi mūsų abiejų.
-Chloe vaikelis ir...-Jis vėl griebiasi teorijos ,kad aš nėščia. Man tai nepakenks ,juk aš moku išlikt šaltų nervų ypač dabar na tik kartais užplūsta hormonai.
-Zayn prašau aš noriu būt šalia tavęs ir patart tau. Laikyt tavo ranką ir apkabint ,kai nežinosi ko imtis.-Žiūrėjau į ji su vilties pilnomis akimis. Jis daugiau nieko nesakė ,kai tik linktelėjo su šypsniu ir prisitraukęs mane arčiau apvertė ant lovos užlipdamas ant manęs.
-O dabar ,kur mano normalus rytinis bučinys?.-Aš tik sukikenau ,kai jis lenkėsi arčiau ,bet sustabdžiau.
-Aš dar neišsivalius dantų.-Priminiau jam ,o jis tik nusijuokė.
-Man tai neįmotais.-Jis nusijuokė sujungdamas mūsų lūpas. Po kelių paprastų bučinių bučinys tapo ilgesnis ir pasidaviau jam. Jo rankos keliavo mano nuoga koja aukštyn ,kai sustabdžiau jo ranką.
-Mūsų skrydis už kelių valandų.-Priminiau jam ir jis tik suurzgė.
-Dušas mano mažute.-Atsikėlęs nuo lovos atsigėrė jau atšalusios kavos ir dingo už vonios durų. Nusileidau į apačia ir nusiprausiau kitam duše. Susitvarkiau ir pasiruošiau per pusvalandį. Sėdėjau ir laukiau ,kol Zayn nusileis laiptais žemyn ,kai jis pagaliau pasirodė. Teko susilaikyt ir praryt seiles ,kai pamačiau jį su jo brangiausiu juodu kostiumu. Šis kostiumas mane tikrai kažkada nuvarys į kapus. Dievinu ,kai Zayn pasąmonėje įsijungia verslininko gyslelę ir tampa toks...rawr....net nemoku apibūdint koks karštas. Valdingas ,bet karštas ,kaip ugnis.
-Pasiruošus?.-Paklausė jis paimdamas lagaminus į rankas.
-Oh taip mažuti.-Užsidėjau savo kepurę nuo saulės ir sekiau paskui jį. Iki oro uosto kelionė nebuvo ilga ,nes paprašėm ,kad Harry mus susitiktų ir paimtų mūsų mašiną. Su Alicija pakalbėjau telefonu ,kol keliavom iki oro uosto. Ji su Niall planuoja vis dar kokie užkandžiai bus ant stalo ir liepė neužsibūt po saule per ilgai.
Tikriausiai turėčiau dėkoti ir mano mažyliui pilvuke ,kuris neskuba augt ir pilvo dar ,kaip nebūta. Keli mėnesiai ,tačiau jis nesimato ,o mano suknelė priglunda prie kūno tobulai.Išsitraukus veidrodėlį iš rankinuko pasitepiau lūpas lūpdažiu ir pagaliau pasirodė Zayn su Harry.
-Geros kelionės.-Sušuko Harry ,kai Zayn atmetė jam mašinos raktelius. Bagažą paėmė kažkoks vaikinukas ,kuriam liepė Zayn. Priėjau prie Zayn ir suėmiau jam už parankės įeidama į Leed's oro uostą. Visų žmonių reakcija buvo atkreipta į mus ,kai mano aukštakulniai kaukšėjo per visus koridorius mums einant. Visos merginos tiesiog rijo Zayn akimis ,o aš didžiavausi ,kad jis tik mano.
-Dievinu tavo blogo berniuko įvaizdį ,bet šis blogo verslininko dar geresnis.-Sukikenau ,kai jis tik pakėlė vieną lūpų kamputį. Ėjau aukštai iškėlus galvą ,kol priėjom patikrą. Čia patikrino mūsų bilietus ir vėl aišku žmonės mus stebėjo ,kai ėjom koridoriumi ieškodami savų vartų. Keisčiausia tai ,kad mūsų lėktuvas buvo geriausios klasės ,o žmonių tik keletas.
Stiuardesės stebėjo Zayn ir kiekvieną jo judesį ,o vyrai nenuleido akių nuo manęs. Žinomą viską pastebėjau juk buvau su akiniais nuo saulės ,per kuriuos jie nemato ,kur žiūriu tačiau aš viską matau. Atsisėdus į savo vietą nusėmiau akinius ir Zayn atsisėdo šalia manęs.
-Atrodo tu sudarai gera blogos verslininko žmonos įvaizdį.-Nusijuokė jis. Pasiruošus skrydžiui jis paėmė mano ranką ir supynė mūsų pirštus. Niekada nenusibos šis gestas ,nes tai vienas iš mielesnių.
-Po kelių valandų skrydžio lėktuvas pagaliau nusileido. Zayn iš kart įsijungė savo telefoną ir kažkam paskambino ,kai ėjom oro uostu pasiimt savo lagaminų. Juos pasiėmus užsidėjau vėl savo akinius ir skrybėlę ,kai Zayn išsitraukė savus akinukus. Abudu vėl susikibom už rankų eidami link sukamų oro uosto durų. Išėjus pro jas čia jau stovėjo balta mašiną.
-Pone Malik.-Kažkoks vyras atidarė duris ir pirmiausia įsėdau aš. Zayn po manęs ,kol vyrukas sudėjo lagaminus. Jam įsėdus Zayn iš kart nurodė tikslą ,kur važiuot ,o tai yra pagrindinis jo viešbutis. Ten dabar vyksta ,kažkoks akcininkų susirinkimas ir kaip supratau ,be vadovo ,kuris yra Zayn. Nesuprantu ,kaip jie taip gali? Gal tai ir yra aferos dalis ,kad kol Zayn nėra jie gudrauja. Zayn nieko nesakiau kelionės metu ,bet jau planavau ,kaip visus priversiu gailėtis jog Zayn negavo jokio pakvietimo. Niekas neapgaudinės mano vyro ,o ypač neatims jo viešbučių dėl ,kurių jis taip sunkiai dirbo. Žinau visą istoriją ,kaip jis per tuos kelis metus sunkiai investavo ir rizikavo savo visais pinigais. Aišku pasiseka ne visiems ,tačiau jam pasisekė ir štai dabar jam priklauso du didžiausi viešbučiai Ibizoj ir kelių yra didžiausias akcininkas. Verslas plečiasi ,tačiau dabar vyrukai sumąstė pargudraut žinodami ,kad Zayn Anglijoje.
Atvažiavus į vietą Zayn išlipo pirmas ,o aš po jo. Pagal Zayn nurodymus mūsų lagaminus nugabens į mūsų viešbučio kambarį ,o mes iš kart ėjau prie lifto kilt į pasitarymų kambario apartamentus. Lifte mačiau ,kaip Zayn susikaupė žiūrėdamas į veidrodžius supančius mus ir atsisukus atsistojau prieš jį.
-Kas?.-Paklausė jis ,kai pataisiau jo kaklaraištį.
-Mažuti turi parodyt savo Malik veidą. Negali jiems nuolaidžiaut ,nes to jau gana. Jei turi sužinot ,kad su Malik nejuokai.-Priminiau jam ir jo lūpų kampučiai ir vėl pakilo.
-Liūte tu mano leisiu pasireikšt.-Po jo žodžių mano veide atsirado šypsena. Supyniau mūsų rankų pirštus ,kai liftas atsidarė ir perėjus ilgą koridorių gyliai įkvėpiau. Pravėrus duris visų veidai atsisuko į mus ir iš jų veidų buvo galima suprast ,kad jie mūsų tikrai nesitikėjo.
-Atsiprašau ,bet čia vyksta pasitarimas.-Prabilo ,kažkoks vyras atsistodamas iš savo vietos ir pasitaisydamas savo kostiumą. Priėjau prie stalo galo ,kur buvo tuščia pagrindinė kėdė ir ją atstūmus pakėliau akis į Zayn.
-Pasitarimas ,be savininko?.-Paklausiau jų visų ir mano veide atsirado šypsena ,kaip gerai tai nuskambėjo ,kai visi atsisuko į Zayn. Jis tik pasitaisė kostiumą ir praeidamas pro juos iki manęs paėmė iš kažkurio rankų žalia apvalkalą su dokumentais. Norėjau ,kad jis atsisėstų į savo vietą ,tačiau jis liepė man ir ,kol aš sėdėjau jo didelėj patogioj kėdėj jis stovėjo šalia ,o visi sėdėjo akivaizdžiai nustebę.
-Mažute ,kodėl mes čia?.-Paklausė manęs Zayn ir praėjo kelios sekundės kol aš susigaudžiau.
-Kažkas grasina Malik viešbučio atėmimais.-Garsiau ir griežčiau atsakiau ir jis atvėrė aplanką pažiūrėdamas kas ten.
-Būtent ,o iš Malik nieks nieko neatims. Manot manęs nebus ir apgausit? Visas ši informacija tik farsas ,kad viską išviliotumėt ,bet kodėl gi nedarot dabar ,kai aš šalia?.-Paklausė jis ir negalėjau tiesiog tylėt.
-Kas nutiko ar katės liežuvius prarijo?.-Paklausiau ir pagaliau vienas iš jų prabilo.
-Mes nesitikėjom jūsų Malik. Viskas būtų savaime susitvarkę ,bet padėtis tiesiog per sunki.-Aiškino jis ,kai atsirėmiau į kėdės atlašus ir Zayn tik nusijuokė.
-Per sunki ,o aš taip nemanau. Surasiu visus pinigus ,kuriuos išvogėt kol manęs nebuvo ,o jei išvyksit aš jus sumedžiosiu bloguoju. Ne su tuo prasidėjot ,nes aš taip visko nepaliksiu.
-Ar tai grasinimas mums? Jūs mūsų neįbauginsit.-Prašneko kažkuris kitas.
-Įbauginimas? Patikėk tai daug baisiau. Viešbučių akcijų aš tikrai neparduosiu ,o tie du viešbučiai ,kurie oficialiai mano ir liks taip. Jūs nepaliesit daugiau nei cento.-Perspėjo jis.
-Mums tavo sutikimo nebereikia ,nes tu ne didžiausias akcininkas. Susirasime ,kad priklauso didesnė dalis ir jie mums perrašys už puikų pasiūlymą-Prabilo jis ir aš kiek sutrikau. Zayn tik nusijuokė apeidamas aplink stalą ir pasilenkdamas prie jo.
-Pažiūrėk atidžiau ,kam priklauso didžioji dalis ,o tada garsiai kalbėk.-Zayn atrodė toks pasitikintis ,kai aš pradėjau iš tikro nerimaut. Kažkas kitas turi tų keturių viešbučių didžiąją dalį? Tai negerai mums ,nes jie gali pasirašyt už didelę sumą pinigų.
-Ponai prieš jus sėdi didžioji akcininkė Chloe Moretz per brūkšneli Malik.-Paskelbė didžiuodamasis Zayn ir praėjo kelios sekundės ,kol susivokiau ,kad visi žiūri į mane ir sustingau supratus apie ką jis.
YOU ARE READING
Find someone else to play 3 (LT fanfiction)
Fanfiction****** -Ar tu žinojai ,kad jis taip gali pasielgt?.-Ramiau paklausiau ,kai jis tiesiog žiūrėjo į mane. -Aš nesitikėjau to.-Taip pat ramiai atsakė. -Juk tu nužudei jo brolį.-Priminiau jam. -Žinau nebūtina to primint.Niall ką nors rast jis visada ką n...