*****Alicios pirmas gimtadienis, Chloe pozicija****
-Zayn tu turėjai nuvažiuot ir pajimt tortą.-Piktai pasakiau atėjus į virtuvę.Alicia vis dar miega ,o Zayn taip ir nepaėmė torto ,nes matai Harry kažką turi svarbaus daryt ir jam reikia Zayn pagalbos.
-Atleisk ,bet tu nieko nedarai tai gali nuvažiuot ir pajimt.-Suurzgė jis man ,kai praėjau pro jį skubėdama.
-Taip žinomą Harry tau svarbiau už tavo vaiką.-Suburbėjau ir tik tada supratau ,ką pasakiau.
-Atsiprašau aš nenorėjau..ne tai turėjau omeny.-Greit atsiprašiau ,nes žinau ,kaip jis myli Alicia.
-Pasilaikyk tai sau.-Suurzgė jis ir išėjo į vidinį kiemą.Na taip šaunuole Chloe sugebėjai sušikt Zayn nuotaiką nuo pat ryto.Nežinau ,kad pasidarė ,nes per šias kelias dienas mūsų santykiai priėjo kažkokia keistą ribą.Manau dėl to aš kalta ,nes dažnai spaudžiu Zayn dėl menkų dalykų.Visada reikalauju iš jo bene žino ko ir pati nežinau kodėl taip darau.Tiesiog visas tas reikalas su Amira ir Harry mane paveikė.Harry kalbą apie ją atėjęs ir Zayn duoda jam patarimus ,kai aš girdžiu ir atrodo Zayn duoda tokius pačius patarimus ką jis darė su manim.Pradėjo lyst į galvą tokios mintis ,kaip kad Amira patinka Zayn.Jis žiūri keistu žvilgsniu į mane ,kai atrašinėjo Amiros žinutes ir Harry perskaičius jas jis tiesiog atrodo toks nuoširdus.Juk jis net nepažįsta jos tai kodėl jis toks geras.Juk Harry turi ją kabint ,o ne jis ,o per tuos sms gaunasi ,kad jis ją kabiną.Žiūrėjau per langą ,kaip Zayn išpučia cigaretės dūmus ir nesusilaikiau nusekdama paskui jį.Išėjau pro duris ir nieko nesakius priėjau prie jo ir apsikabinau iš nugaros.
-Atsiprašau aš nežinau ,kas man pasidarė.-Sušnabždėjau pasistiebus jam prie kaklo.Jis nieko neatsakė ir lėtai apėjau ,kas atsidūriau priešais jį.Jis išpūtė paskutinį dūmą į šoną ,kad nepūstų man į veidą ir pagaliau pažiūrėjo man į akis.
-Ar tau patinka Harry?.-Staiga paklausė jis.
-Ką?Tu juokauji?Ne žinomą ne na ta prasme jis mūsų draugas ir man ,kaip brolis daugiau nieku ,kaip gali galvot kažką kitą.Iš kur ištraukei tokias mintis.
-Nieko tiesiog paklausiau.-Paprastai atsakė jis ir žiūrėjo tiesiog man akis.Žiauriausia yra tai ,kad jis manęs daugiau nebučiuoja į lūpas tik į skruostą.Jaučiuosi ,kaip gyvendama su kokiu geriausiau draugu ,nes apie palietimą ,net minties neturiu.Miegam toj pačioj lovoj atskirose lovos pusėse ir mane tai gazdina ,nes jaučiu ,kaip jis tolsta nuo nežinau ar jis mane atstūmtų jei bandyčiau pabučiuot ,nors jis ir mano vyras skaityk.
-Kodėl tu manęs nebučiuoji?.-Staigiai paklausiau net nepagalvojus ir jis kilstelėjo antakius lys nustebęs.
-O kodėl tu manęs nebučiuoji?.-Atsakė jis klausimu.
-Negali atsakyt į klausimą klausimu Zayn ,kas mes penkiamečiai?
-Nežinau tu man pasakyk.-Jam atrodė visiškai ką aš kalbu ir galvoju ,nes jis kalbėjo tokiu šaltu tonu.Neturėjau laiko su juo peštis ir ginčiotis ,nes Alicia tuoj atsikels ,o jos tėvai stovi ,kaip durliai lauke ir nieko jai neparuošė.
-Gerai supratau.-Pasakiau ir pasisukau eit link durų ,tačiau jis sustabdė mane sugriebdamas mano riešą.Atsisukau į jį klausiamu žvilgsniu ,bet jis staigiai mane prisitraukė ir sujungė mūsų lūpas.Aš taip buvau pasiilgus jo putlių lūpų ir taip ,kaip jos tinka su manosiomis.Kibirkštėlė viduje vėl užsižiebė ir visos mintys apie rimtą pokalbį ir skirybas dingo.Taip turėjau daug minčių apie tai ,kad gal mums reikia laiko pertraukos ,bet dabar jau suprantu ,kad turiu stengtis ne dėl Harry su Amira ,o dėl mūsų su Zayn.Kaip jis sakė mes esam šioje valtyje todėl turim pasirūpint ,kad ji plauktų teisinga linkme.Apvyniojau savo rankas aplink jo kaklą ir prisitraukiau jį arčiau pagilindama bučinį ,kai jis spustelėjo mano užpakalį išprašydamas dejonę.Pasinaudojęs progą pradėjo kovą su mano liežuviu ir man vis norėjosi daugiau.Atrodo visas tas jo nelietimas manęs perėjo iki dabar ir noriu atsigriebt už viską.Tikriausiai galėčiau nurengt jį dabar pat ir pasimylėt ,kad ir kas matytų.Po kelių minučių jis atsitraukė ir vėl paklštelėjo šlapia bučinį į lūpas ,kai abudu atsimerkėm.
-Aš žinau ,kad tu padedi Amirai su Harriu.-Staiga pasakė jis.
-Iš kur?Tai yra kaip?Aš ne...-Susimoviau išsiduodama.
-Jau žinojau nuo pirmos dienos ,kai tu man skambinai ir buvau elektronikos parduotuvėj Chloe.-Dabar prisiminenu ,kad jis atsakė tą pati ,kaip ir man.Tai jis žinojo ir visą tai darė specialiai ,o aš galvojau ,kad Amira jam patinka.
-Tai Amira tau nepatinka?.-Paklausiau iš smalsumo ir jis nusijuokė.
-Amira ir aš?Tu juokauji Chloe?Juk aš padedu Harry ir žinojau ,kad tu padedi jai.Pala tai tu galvojai ,kad...-Jis nutilo ir smagu ,kad jam tai atrodo juokinga.
-Na tai painu ,bet kodėl tu manei ,kad Harry man patinka?.-Paklausiau ir jis nustojo juoktis.
-Nes tu turi tą žvilgsnį ,kai jį pamatai.Va tokį.-Jis susikaupė ir kelias sekundęs žiūrėjo į mane keistu žvilgsniu ,kurio aš nesupratau.
-Nelabai suprantu apšviesk mane.-Paliepiau jam.
-Gerai tu rašinėji skaityk jam už Amirą ir ,kai jį pamatai turi tą tokį susižavėjimo žvilgsnį.
-Ne neturiu nemeluok tai buvo pasalos žvilgsnis Zayn.-Parodžiau jam susikaupus ,kaip aš žiūrėjau.Taip iš tikrūjų tai buvo žvilgsnis ,kai mintyse aš juokiuosi iš Harry ,kad jis nežinojo ,kas skatina Amira spaust jį.
-Manau turėtume baigt su jais ir tegul jie patys aiškinasi ,nes per juos skęsta mūsų laivas.-Įspėjau Zayn.
-Tu teisi per juos aš nesimylėjau jau dvi dienas.-Nusijuokė jis ir žaismingai trenkiau jam per petį.
-Zayn.-Subariau jį.
-Kas tai tiesa ir nesakyk ,kad ir tu to nepasiilgai.
-Tai tik dvi dienos.-Priminau jam ,kai jis apsikabino mane per liemenį prisitraukdamas arčiau.
-Visai ,kaip amžinybė tikriausiai jau net pamiršau tavo kūno linijas ,o ką jau kalbėt apie meilės įkandimus tikriausiai jau išnyko visi.-Pasiskundė jis ,nes visada jis palieką kelias meilės įkandimus prie krūtinės.
-Nesijaudink dar vienas matosi.-Paguodžiau jį ir jis nusišypsojo pergalinga šypsena.
-Gerai.-Sujungė mūsų lūpas jis vėl ilgesniam bučiniui ,tačiau prisiverčiau atsitraukt.
-Zayn tortas.-Priminiau jam.
-Ahhh gerai aš nuvažiuosiu ,bet prižadėk ,kai ką.
-Ką?.-Nusijuokiau ,kai jo rankos pasiekė suknelęs apačią ir jaučiau jo rankas sau ant šlaunų.
-Kas šiandien būsi mano.-Sušnabždėjo jis prie kaklo.
-Zayn juk būsim pas mano tėvus tai ,kaip tu tai planuoji?.-Priminiau jam ,nes Alicios šventė bus tėčio namuose na jos senelių.Nežinau kodėl ,gal dėl to ,kad ten didesnė svetainė ,o gal dėl to ,kad tėtis taip maldavo su Grace.
-Oh fuck pamiršau...na tai galėtume Alicia palikti seneliams ir grįžti namo ,o tada tirėtume visą namą tik sau.-Sukandęs nestipriai odą ant mano kaklo jis išprašė dejonės.
-Aha.-Atsakiau tik tiek ,nes jis varė mane iš proto.
-Gerai aš suplanuosiu viską.-Atsitraukęs pakštelėjo į lūpas ir mirktelėjęs išėjo.Likau stovėti apakus ir nesupratus ,kas čia ką tik buvo.Ar jis vėl elgiasi ,kaip hormonų užvaldytas paauglys ar man tik pasirodė?Girdėjau ,kaip Zayn išvažiavo ir grįžus į namus paskambinau tėčiui.
-Chloe turim problemą.-Iš kart atsiliepė jis.
-Kas atsitiko?
-Grace nupirko ne tuos balionus.Ant jų užrašytas sveikinimas su aštuonioliktu gimtadieniu.-Nusijuokė jis.
-Okey ir ,kaip ji tai sugebėjo juk ant pakuošiu viskas užrašyta.-Bandžiau laikyti juoką.
-Atsiprašau ,kad aš tokia nerangi senelė ,bet pamiršau savo akinius namuose.-Nusijuok ji fone.
-Viskas gerai Zayn išvažiavo torto ir ,kai atvažiuos pas jus su juo paprašykit ,kad nuvažiuotų balionų arba aš dabar paskambinsiu geriau.
-Gerai laukiam jūsų saulyte.-Tėtis baigė pokalbį ir surinkau Zayn numerį.
-Kažkas atsitiko?.-Atsiliepė jis.
-Grace nupirko ne tuos balionus todėl dabar tai tavo pareiga.-Nusijuokiau.
-Supratau, gerai mane policija stabdo turiu eit.-Pabaigė pokalbį jis aišku juk negalima kalbėt telefonu ,kai vairuoji.Fuck.Užlipau į viršų pas Alicia ,kuri jau atsikėlus sėdėjo lovytėj ir kramtė viską kas papuola.Zayn jai pridėjęs buną iš nakties baronu ,kurias ji kramto.Jis amžiais pasirūpina viskuo ir apsimeta ,kad žino pats ,tačiau žinau ,kad skambina savo mamai ir klausia.Ištraukiau Alicios rūbelius ,kuriuos padovanojo prieš savaitę Zayn mama ir uždėjau.Ružavos kelnytės su balta maikute ir kažkokias mikimauzais.Uždėjau kepuryte nuo saulės ,kuri buvo dovana nuo Grace ir uždėjau batukus ,kuriuos nupirko Niall.Ji uvo apsirengus geriau nei aš ir jaučiausi keistai...pala ar pavydžiu savo dukrai?Ne tik tiek ,kad neturėjau kai buvau mažytė tiek giminių jog visi pirktų brangius ir gražius daiktus man.Uždėjau ant viršaus jos ploną megztuką ,kurį nupirkom mes su Zayn.Nusileidau žemyn ir gavau sms nuo Zayn ,kad jis jau pas mano tėvus ir užrakinus namus lėtai nužingsniavau iki mašinos.Įsodinau Alicia į jos kėdutę ir prisegus diržais pati atsisėdau į varuotojos vietą.Važiavau aplinkiniais kelias ,kad kuo lėčiau atvažiuot ir galiausiai sustojau prie tėčio naujo namo.Taip jis nesenai jį įsigyjo su Zayn pagalba ir net nežinau kokia ta pagalba buvo.Išlipau iš mašinos ir pasiėmus Alicia nuėjau į namus.Įėjus pati įsižiojau ,kiek balionu jie paruošė per tokį trumpą laiką.Žinomą ,kaip tokia manžam vaikui daug nieko nereikėjo tik tiek ,kad giminės renkasi visos.Sophia jau buvo su savo vaikučiu ir visur buvo galimą matyti kažką su kuo vaikai galėtų žaisti.Tai kamuoliuku maniešas tai dar kokie minkšti žaislai.Buvo kelis vaikai ,kurių nepažinojau ir spėju tai kažkokių mano giminių.
-Chloe.-Atsisukau pamačius Zayn ir jis pakštelėjo man į lūpas trumpa bučinį.
-Na ,kaip manai jai patinka?.-Paklausė jis ,kai atsisukus mačiau Alicia prie pliušinė žaislo didelės karvės.
-Tai aišku tu ką juokauji.-Nusijuokiau.Susirinko daugiau svečių ir mačiau ,kad buvo ir iš Zayn pusės.Jo mama nuėjo paskui Garce į virtuvę ,o aš tiesiog stovėjau ir stebėjau aplinką.Pro duris įėjo Niall su šypsena ir su dovanų maišeliu.Jis pamatė mano žvilgsnį ir su plačia šypsena atėjo iki manęs.
-Sveikinus sulaukus jos pirmų metukų.-Apsikabino jis mane.Jis visada buvo tas ,kuris labai myli Alicia ,kaip savo dukrą.Niekada nemačiau ,kad jis nesišypsotų ją pamatęs ir kiekvieną kartą ,kai atvažiuoja vis kažką atsivežą.
-Ačiū Niall.-Pakštelėjau jam į skruostą ir mačiau ,kad jis ne vienas.Tik dabar pastebėjau ,kad šalia jo stovėjo ir jo krikšto sūnus Theo.
-Theo labas.-Atsitūpus šyptelėjau ir žinau ,kad jis labai apsidžiaugs pamatęs Alicia.Spėju tai Horanų šeimos kraujyje ,nes Theo geriausias Alicios draugas.Niall atsiveža dažniausiai jį su savimi ir Aliciai gražiai su juo žaidžia.Nors jis vyresni ,tačiau rūpinasi ja ,kaip savo sesute.
-Manau jis labiau nori pamatyt Alicia.-Nusijuokė Niall ir Theo stovėjo apsikabinęs Niall koją.Jis tiesiog dairėsi po kamabrį kol pamatė Alicia prie žaislų ir pasileido iš kart bėgti pas ją.
-Sakiau.-Nusijuokė Niall.
-Horanai visi tokie patys.-Nusijuokiau.
-Suprantama ,tai nors ir ji maža ir negaliu mokinti jos įsilaužinėt į jokias programas tai bent kitokia dovaną turiu.-Padavė jis dovanų maišelį.
-Ačiū Niall manau jai patiks ,kažkodėl jai patinka tavo stilingos dovanos.-Pažiūrėjus į mašelį atsakiau ir jis susigėdo.Zayn priėjęs jį užkalbino ir jį kažkur įsivedė ,kai padėjau maišelį su dovana ant stalo.Žinomą tai buvo naujį sportbačiai ir spėju vėl balti.Jis dovanoja tokius dalykus Theo ir Aliciai ir visi jie vienodi.Jei visi trys su vienodais vaikšto ir tai taip miela.Praėjus kelioms valandos visi susirinko ir dovanų maišelius padėjo ant stalo.Virtuvėj uždegiau torto žvakutę ,kai visi laukė manęs svetainėj.Tik išėjus į svetainę visi pradėjo dainuot ,kai Zayn laikė Alicia sau ant kelių sėdėdamas prie stalo.Dainavau kartu su jais ir Alicia plojo ,ką ją išmokino Zayn.Priėjus padėjau tortą prieš juos ir visi nutilo.
-Na mažute sugalvok norą.-Sušanbždėjo Zayn taip ,kad visi girdėtų.Žinomą maži vaikai negali sugalvot noro ,tačiau juk tam ir yra gimtadieniai.Alicia tik nusijuokus pasakė kelis žodžius ,kurių niekas aišku nelabai supranta tik aš su Zayn išskyrus viena žodį "Katė".Jis jai buvo vienitelis ,kai ji pamatė ,kad tortas tai didelė katė.Ji norėjo ji paliesti ir prilietus tortą įsitepė pirštus.Zayn užpūtė švakutę ir svetainės šviesa vėl įsijungė.Visi vėl sujudo ir rasidėjo torto pjaustymas tik Alicia gavo išsimozot visa su rankom iki pusės torte ,kur katino galva todėl jai ją visi ir paliko.Visi kalbėjosi ir pasakojo mielas istorijas ir gyrė ,kad ji tokia pat graži ,kaip tėtis ir mama.Prisimenu ,kad ir man buvo tas pats sakoma iš giminių.Mano dėmesį patraukė Harry ,kuris tik dabar atvažiavo ir įėjo pro duris ne vienas ,o su Amira.Jis greit apsidairė ir mačiau ,kad nusivylė jog velavo ,bet manau jis kažką svaraus turėjo su Amira jie jau ji čia.
-Chloe mes labai stipriai veluojam?.-Paklausė jis priėjęs.
-Na ,kaip matai ką tik užpūtėm švakutes.-Buvo skaudu matyt jį nusivylusį ,kad jis nespėjo ant gražiausios dalies ,nes jis taip dievina Alicia.
-Atleisk aš tiesiog..tos parduotuvės ir dovanų rinkimas..-Jis teisino.
-Tiesa sakant aš kaltą atleisk nežinojau kur mes važiuosim ir užgaišinau jį su savo atsikalbinėjimas.Be to malonu ir vėl tave pamatyti ,net nežinojau ,kad jūs pažįstami.-Oh Fuck pamiršau ,kad ji nežino jog aš pažįstu Harry.
ESTÁS LEYENDO
Find someone else to play 3 (LT fanfiction)
Fanfic****** -Ar tu žinojai ,kad jis taip gali pasielgt?.-Ramiau paklausiau ,kai jis tiesiog žiūrėjo į mane. -Aš nesitikėjau to.-Taip pat ramiai atsakė. -Juk tu nužudei jo brolį.-Priminiau jam. -Žinau nebūtina to primint.Niall ką nors rast jis visada ką n...