4

4.4K 121 0
                                    

Prabudau nuo tampomų plaukų skausmo ir atmerkus vieną akį pamačiau Alicia žaidžiant su mano plaukais.
-Mamyte aš tau supyniau kasyte.-Ji patempė manp plaukus ,kad man parodytų ,tačiau tik labiau suvėlė viską.
-Matau matau mažute ,o kur tėtis?.-Paklausiau ,kai pamačiau ,kad Zayn nėro jo pusėj.
-Tėtis sakė turi darbo ir liepė likt su mamyte.-Žinomą paliko man ir išėjo į darbo kambarį dėl savo viešbučių.Pastaruoju metu pastebėjau ,kad labai sunku su tais viešbučiai girdėjau ,kad vyksta kažkas ten ir jo reikia tenais.Bijau ,kad vieną dieną jis ateis ir pasakys ,kad turi išvažiuot į Ispanija dėl savo viešbučių kelioms dienoms ,o jei nusręs nebegrįžt?Nusipurčiau tokių minčių ir nusižiovaujus atsisėdau lovoj ,kol Alicia mane stebėjo.
-Bėk į vonia aš tuoj ateisiu.-Šyptelėjau jai ir jai išbėgus išlupau iš lovos.Užsidėjau chalatą ir nusekiau paskui ją į vonią.Pamačius save veidrodyje net išsigandau ji suvėlė man plaukus ir susuko į vieną vietą.
-Alicia...oh god...nusiprausk ,kol aš susišukuosiu.-Pastačiau kėdutę prie kriauklės ,kad ji pasiektų ir kol ji bandė valytus dantis ir praustis šeip ne taip išsišukavau savo ševeliūrą.Ji sėdėjo ant tuoleto ir supo kojomis ,kol aš valiausi dantis ir nusiprausiau.Jaučiausi daug geriau ,nei prieš penkias minutes todėl atsisukau su šypsena į ja.
-Pasiruošus?.-Paklausiau ir ji pašoko tiesiai man į glėbį.Nors ji jau didelė ir sunki vis vien nunešiau ją jos kambarį.Pasodinau ant lovos ir ištraukiau jos kelnytes ,bei palaidinukę.Galiu nesivargint ,nes ji pati moka apsirengt tik reikiai žiūrėt ,kad būtų teisinga puse apsirengus.Visada suklysta kojines užsidedant ,nes kulnas jai gaunasi ne toj pusėj.Jai apsinregus surišau kasytes ir nusileidus žemyn iš kart įjungiau rytinius filmukus.Kol ji sėdėjo ant sofos paruošiau sausų pusryčių ir atnešus padėjau ant kavos staliuko prie sofos.
-Alicia aš einu apsirengt ,o tu pavalgyk gerai?.-Paklausiau tačiau ji tik pasiėmus dubenėlį ant kelių lėtai valgė žiūrėdama filmukus ir ignoruodama mane.Tai geras reiškinys nes tada galiu ramiai persirengt.Užbėgau į viršų ir iš kart įsisukau į spintą ,kaip viesulas.Užsidėjau savo mėgstamus šviesiai mėlynus džinsus ir raudoną palaidinę ,kuria Zayn man nupirko prieš kelias dienas.Vis dar telpu į savo dydį ,o tai yra S ,nors visi ir sakė ,kad po gimdymo pasikeisiu ir sustorėsiu taip nenutiko.Sportavau padedamas Zayn ir Alicios ir štai mano figūra dar geresnė nei buvo.Pilnai susiruošus užsidėjau ant kaklo Zayn dovanotą grandinėlę auksinė širdutė su išgraviruotu mano ir jo vardu ,o ant kitos pusės data ,kada jis pirmą kartą mane aš to neprisimenu ,o jis kaip matau laai gerą atmintį turi.Išėjus iš kambario užėjau į Zayn darbo kambarį ir radau jį su akiniais prie stalo ,kažką skaitant.
-Hey.-Pasisveikinau prieidama prie jo ir apsikabindama iš nugaros.
-Aš jau važiuoju nuvešiu ją į darželį ir užsuksiu į parduotuvę tu ko nors nori?.-Paklausiau ir jis atsuko savo veidą į mane nusiimdamas akinius.
-To ko aš noriu parduotuvėj nėra.-Nusijuokė jis.
-Kaip gaila.-Sukikenau ir pakštelėjau jam į lūpas.
-Nepersidirbk gerai? tuoj grįšiu ir ką nors sugalvosim.-Dar kartą pakštelėjau į lūpas.
-Nežinau ar čia gali sugalvot jie manęs nesupranta visiškai ir pasamdyti menedžeriai iš vis ne tai daro ką turi.Chloe valdžia slysta man iš rankų.-Jis žiūrėjo tiesi man į akis kalbėdamas.
-Nekalbėk taip viskas susitvarkus pamatysi.-Bandžiau nukreipt jį nuo minties apie ką jis dabar galvoja.
-Chloe jei aš...-Nutraukiau jį ,kol jis dar nesugadino nuotaikos man prieš Alicia.
-Pakalbėsim ,kai grįšiu gerai.-Pasilenkiau ir sujungiau mūsų lūpas daug ilgesniam laikui.Atsitraukiau ir pasilenkus pakštelėjau greit dar viena bučinuką.
-Myliu tave.-Nežinau kodėl tai pasakiau tačiau jo veidas sušvelnėjo akimirksniu.
-Būk atsargi.-Perspėjo jis ,kai išeidinėjau pro duris.
-Visada būnu.-Sušaukiau atgal per koridorių ir nusileidus laiptais radau Alicia vis dar tem pat tik jau su tuščiu dubenėliu ,o šaukštas burnoj ir ji vis dar žiūri tuos filmukus.
-Alicia tavęs darželis laukia.-Pašaukiau ir ji greit pašoko nuo sofos.Nuenšė dubenėli ,kaip Zayn mokino į virtuvę ir padėjus ant stalo atėjo pas mane.Kol dėjau batukus Zayn nusileido laiptais žemyn.
-Mano zuikis norėjo išeit nedavęs tėčiui bučkio.-Jis kalbėjo su Alicia.Ji tik susikeno ,kai jis priėjo prie jos ir paėmęs ant ranku greit pabučiavo.
-Ach mama gelbėt tėtis mane suvalgys.-Spygaujo ir juokėsi ji ,kai Zay ją kuteno ir išbučiavo visą jos veidą.
-Negaliu paskui ir mane suvalgys.-Nusijuokiau pasiimdamas raktus ir atidarius duris buvau sulaikyta stipriu rankų per liemenį.Alicia nubėgo prie mašinos ,kai Zayn prisitraukęs pabučiavo man į kaklą.
-Ah tėtis valgo mamyte.-Išgirdau Alicia ir tai privertė mane sukikent ,kol Zayn lūpos nesurado mano.Aišku jis užsimiršo ,kad mes prie Alicios ir pagilino bučinį su liežuviu.
-Ewww.-Išgirdau Alicia ir tai privertė mane nusijuokt per bučinį.
-Aš ir tave myliu.-Jis gražino ,man tuos pačius žodžius ,kaip ir aš jam pasakiau prieš kelias minutes.Pakštelėjus dar kartą į lūpas galiausiai nuėjau prie mašinos.Alicia įsėdo gale ir iš kart ,kaip liepta prisisegė diržus.
-Pamojuok tėtukui.-Pasakiau užvedus mašiną ir jis pradėjo mojuot tėčiui ,kol greit išleido greit garsi lyg kažko išsigando.
-Mano rankinukas.-Ji greit pašoko ir spėjau sustabdyt mašiną ,kai ji atsisegė diržą ir išlipus iš mašinos nubėgo pas Zayn.Mačiau iš tolo ,kai Zayn išklausė ,ką ji pasakė ir su ja nuėjo į namus.Sėdėjau mašinos išsigandus ir galvojau ,kad būtų buvę jei nespėčiau sustot.Po penkių minučių Zayn atėjo prie mašinos su Alicia ir atidarė jai dureles.
-Mes supratom vienas kitą?.-Paklausė jis ir ,kaip suprantu jie apie kažką kalbėjos.
-Taip tėti.-Nuleidus galvą pasakė ji ir jis užsegė jos saugos diržą.
-Šaunuolė.-Pakštelėjau jis bučinį į jos skruostą ir mirktelėjęs man uždarė dureles.Paspaudžiau pultelį ir atidarius kiemo vartus išvažiavau į gatvę.Alicia dainavo kartu su muzika ,kuri grojo per muzikos grotuvą tai jos kompaktas tų pačių jaunų vaikinų grupės.Ji andė dainuot ir niūniavo ir net aš pasiklausiau jų kažkoių kelių dainų ir man patiko.Sustojau prie darželio ir Alicia iššoko pirma iš mašinos ,o aš paskui.Atvedžiau į jos klasę ir susitikau aišku su jos auklyte.
-Chloe ,kaip malonu tave matyt.-Nusišypsojo ji.
-Jus irgi Diana.-Nusišypsojau jai ,nes ji ta pati sena moterėlė ,kuri mokino ir mane darželyje koks sutapimas taip?Kai aš buvau mažytė ji tokia jauna ,o dabar jau turi ir savo anūkų.Alicia nubėgo su savo rausvu rankinuku prie savo stalo ir aišku išsitraukė visus savo daiktus su tos grupės vaikinų atvaizdais.Visos so grupiokės jai pavydi ,kad ji turi juos aš nesuprantu kodėl jų tėvai jiems neperka to juk tai nėra bangu.Apsisukau išeit ,kai susitikau su mano nekenčiamiausia Alicios geriausios draugės mama Reichel.
-Chloe sveika.-Ji iš kart puolė mane apsikabint ir aš tik šypsausi todėl ,kad jos dukra šalia.
-Tave irgi.Labas Elen.-Nusišysojau jos dukrai ir ji nusijuokus nubėgo prie Alicios.
-Kaip jums sekasi su Zayn?Girdėjau ,kad turi problemų kažkokių dėl to šiandien neatvežė Alicios?.-Paklausė ji ir štai kodėl aš jos nekenčiu.Ji amžiais paskui Zayn.Zayn toks nuostabus vyras ir blah blah blah.Taip ir norisi pasakyt žiūrėkis savo vyro ,bet ne pala jis tave paliko ,nes miegojai su jo bosu.Aišku negaliu ,nes tai būtų nepriimtina ,bet aš mačiau ,kai ji rija akimis Zayn.O kaip ji visada apsikabina jį ir apsidžiaugia jį pamačius.Girdėjau ,kaip ji jam sakė ,koks jis stiprus ir gražus prikandus lūpą.Ji tokio pačio amžiaus ,kaip aš ir kabinėjasi jau prie mano vyro.Na formaliai ne ,bet jis mano ir negaliu žiūrėt ,kaip ji lydosi prie jo.Kiekvienas jos žodelis ir prisilietimas prie jo verčia norėt jai trenkt.
-Oh nieko baisaus nenutiko tiesiog jis negalėjo atvežt Alicios ,nes guli lovoj jaučiasi labai pavagęs jei žinai ką aš turiu omeny.-Nusijuokau ir žinau ją tai erzina.
-Tai žinomą jauna pora aistros neužgesina.-Mačiau ,kaip ji apsimestinai šypsosi.
-Taip tai aš jau bėgsiu ,nes jis manęs laukia.Supranti noriu grįžt ,kuo greičiau į šiltą lovą ir dar pusryčių nevalgius.-Greit pasakiau eidama pro ją link durų.
-Taip žinomą...pranešk jei ko reikės..iki.-Jos nuotaika visiškai subliuško ,o vidinė Chloe trumfuoja ir šaudo fejerverkus bei šampanas liejas iš taurių.Paskutinį kartą atsisukus pamojau ranka Alicijai atsiveikint ir išėjau.Užsukau į parduouvę ir nusipirkau įvairių saldumynų ,bei kitokio maisto.Nupirkau Zayn mėgstamiausiu sausainių ir susimokėjus grįžau namo.Lauke švietė saulė ,nes aišku jau liko kelios dienos iki vasaros oficialios.Tik įėjus pro namų duris pasijaučiau taip gerai ir nusiovus batus sunešiau visus maišus į virtuvę.
-Zayn?.-Pašaukau ir girdėjau viršuj jį vaikštant.Kol dėliojau pirknius girdėjau didelius žilvgnius nulipant laitais ir po kelių minučių pajaučiau didelias rankas sau ant liemens.
-Mmm pasiilgau tavęs.-Sušnabždėjo jis man į kaklą.
-Aš buvau tik porai valandų išvažiavus.-Nusijuokiau.
-Vis tiek pasiilgau.-Atidariau pakuote jo mėgiamų saisainių ir jo akys sužybėjo ,kai suvaidinau ,kad duosiu jam atsikąst tačiau suvalgiau pati.
-Hey.-Pasiskundė jis ir atsikandau dar kartą.
-Mmm su šokolado gabaliukais.-Kuo daugiau erzinau ,nes man irgi šies sausainiai mėgiamiausi.Nespėjau nieko pasakyt ,kai buvau staigiai atsukta į jį ir jis sujungė mūsų lūpas.
-Mmm tikrai skanūs.-Nusijuokę jis ir ,kol jis vėl spėjo mane pabučiuot spėjau greit nuryt sausainį ir jam neliko nieko.Nusijuokiau ,kai atsitraukiau atgal atsilengdama ant spintelės nuo jo.
-Eww Zayn neragauk saisainių iš mano burnos.-Pasakau juokdamasi.
-Tai iš kur man juos ragaut?.-Jis kilstelėjo antakį ir mačiau jo šypsenėlę ,kuri nieko nežada.Jis paėmė sausainį iš pakuotės ir sutrupyno tiesiai man į palaidinės iškyrpte.
-Zayn?.-Aš buvau šoke ,nes jaučiau trupinius su šokolado gabaliukais sau tarp krutų.
-Taip daug geriau.-Jis pasilenkė prie mano kaklo ir šlapiais bučiniais nusileido iki iškirptės pro kurią matosi mano krūtinė.Jaučiau jo lūpas ir liežuvį ,kuri mano krūtinė ir ,kaip jis valgo sausainio trupinius.Visą laiką kikenau ,nes tai labai kuteno ir jis tai žino ,bet specialiai labiau žaidžia su savo liežuviu.Įvėliau savo pirštus į jo plaukus ir manau iš šono atrodytų keistai ,kai jis panardinęs galvą man tarp krūtų ,bet kikenimas po biški dingo ,kol kūną parėmė malonumas.Jis prispaudė labiau mane prie spintelės ir spustelėjo mano užpakaliuką švelniai įkasdamas į vieną krūtį.
-Mmm Zayn...-Turėjau pasakyt ,kad jis sustotų tačiau negalėjau pabaigt nuo aimanos ir prikandau lūpą ,kad susilaikyčiau nuo visų kitų.Jis pagaliau pasitraukė nuo mano krūtinės ir pakėlė akis į mane.
-Turėtume pabaigt ,ką vakar pradėjom.-Sušnabždėjo jis ir sujungė mūsų lūpas.Aš puikiai žinau apie ką jis kalbą ir visiškai nesipriešinau ,kai jis uždarė virtuvės duris ir grįžo prie manęs.
-Nemanau ,kad virtuvė tam netinkama?.-Paklausiau ir jo veide tik pasirodė šypsena.
-Bus ne pirmas kartas.-Priėjęs arčiau sušnabždėjo ir sujungė mūsų lūpas.Nieko nelaukus užkišau savo rankas jam už marškinėlių ir iškėliau aukštyn nuvikldama juos per galvą ,jis tą patį padarė su mano palaidinę.Jo rankos keliavo mano kūrų žemyn ,kol pasiekė mano džinsų sagą.Jis nenutraukė mūsų bučinio ir nutraukęs mano džinsus kojomis žemyn pasodino mane ant spintelės.Apsikabinau jo liemenį kojomis ,kai visiškai atsikračiau džinsų ir sėdėjau tik su apatiniais.Pagilinau bučinį ir tuo tarpų mikliai pirštais atsegiau jo kelnių diržo sagtį ir užtrauktuką nuleisdama kelnias žemyn jo kojomis ir staigiai užkišau savo ranką už jo trumpikių.Iš jo lūpų pasigirdo dejonė ,kai suėmiau jo draugužį ir žaidžiau judindama ranką pirmyn atgal.
-Užteks erzintis.-Suurzgė jis ir kilstelėjo mane numaudamas mano apatinius kojomis žemyn,kaip ir savo trumpikes leisdamas savo draugužiui pasirodyt.Prikandau lūpas ,kai jis vėl atsistojo man tarp kojų ir prisitraukus jį arčiau sujungiau mūsų lūpas.Jis kilstelėjo mano klubus ir lėtai įėjo visu ilgiu.Sudejavau jam į lūpas ir įsikibau rankomis stipriau jam į kaklą ,kai jis pradėjo judėt lėtu ritmu.Garsios dejonės paliko mano lūpas ,kai jo lūpos keliavo mano kaklu žemyn iki krūtinės.
-Oh taip..mmhh Zayn..-Norėjau pasakyt ,bet taip ir negalėjau ,per dejones ir malonumą.Jis toliau judėjo nesustodamas ir įsikibau stipriau į jo kūną ,kai jis nestipriai įkando man į kaklą ,kai sulaikytų dejonęs.
-Aš tave...tave myliu mažuti.. labai..-Vos gaudydama orą pagaliau pasakiau ir jis surėmė mūsų kakltas ,kad pagaliau mačiau jo šokoladines akis.
-Aš vis tiek visada daugiau tave mylėsiu.-Įsišiepęs pasakė jis ir tai sukėlė mano veide šypseną.Sujungiau mūsų lūpas ,kai jis paskutinį kartą įėjo ,kaip tik įmano giliai.Mūsų abiejų kūnai iš kart atsipalaidavo ir paleidau visą malonų ,kaip ir jis su garsia dejone.Jis surėmė mūsų kaktas kelioms sekundėms ir abudu tiesiog bandėm atgaut kvapą ,nes jaučiuosi lyg būčiau bėgus kelis kilometrus nesustodamas.Jis tiesiog žiūrėjo tiesiai man į akis ir po kelių sekundžiu sujungė mūsų lūpas.Bučinys buvo lėtas ir tingus ,nes abudu neturėjo jėgų.
-Tai aš vadinu gera dienos pradžia.-Po bučinio pasakė jis ir abudu nusijuokėm.
-O tu sakei parduotuvėj nebuvo ko tu nori.-Nusijuokiau.Jis dar karta pakštelėjo man į lūpas ir atsitraukė.Nulipau nuo spintelės ir pasiėmus nuo virtuvės grindų savo kelnaites greit užsidėjau.Norėjau pasiimt savo džinusus ,per jis greit pačiupo juos ir nedavė man.
-Zayn man reikia apsirengt.-Suburėjau.
-Nope.Alicios namie nėra ,o aš noriu matyt tave vaikščiojančia taip.-Nužvelgė mano kūnas jis ir žinomą ,juk stoviu tik su apatiniais.
-Tai nejuokinga duok ,bet savo marškinėlius.-Paprašiau ir jis su malonumu ir su plačia šypsena padavė.Užsidėjau jo marškinėlius ,kurie dengė vos mano užpakaliuką ir jis surinkęs mano rūbus padėjo ant kėdės.Susitvarkęs savo kelnias ir plaukus tiesiog žiūrėjo ,kai aš bandžiau susikaupt ir pabaigt dėliot prekes iš maišų.

Find someone else to play 3 (LT fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora