Gyliai įkvėpiau ir tik tada pamačiau ,kad kažkas juda prie durų.Geriau įsižiūrėjus pamačiau ,kad ten kažkoks vyras stovi ir dairosi aplinkui tai tikriausiai koks apsauginis ar panašiai.Kelias minutes sėdėjau tamsoj ir galvojau ,kaip man jį patraukt nuo durų.Galėčiau būt ,kaip Zayn ir tiesiog jį nušaut ,bet tada kaltinčiau save ,nes net nežinau ,kurioje pusėj jis.Aš iš vis nieko nežinau tik tiek ,kad Zayn sėdi su kažkokia kekše ten.Apsidairius po mašiną iš skydelio ištraukiau tėčio ginklą ir užsikišau už džinsų juosmens užmesdama ant viršaus palaidine ,kad nesimatytų.Kaip jau norėjau uždaryt skydelį pamačiau medžioklinį peilį...pala pala kodėl pas mane yra medžioklinis peilis?Ištraukiau pasižiūrėt ir tik tada supratau ,kad jis tikriausiai Zayn ,nes aš tokiais nesinaudoju ,nejau pamažu ,kad aš salotas pjaustyčiau mašinoj.Gyliai įkvėpus padėjau peilį ant savo sėdynės išlipdama iš mašinos ir man trenkus dureles tas vyras prie durų atsisuko.Pradėjau eit artyn ir mąsčiau protingą pasiteisinimą ir sugalvojau ,kai jo akys apšvietime pamatė mano krūtinę.
-Atsiprašau?.-Paklausiau švelniu balseliu prikasdama lūpą.
-Taip gražuole?.-Oh taip šlikštynė.
-Mano padanga sprogo važiuojant pro čia ,gal galėtumėt padėt aš nemoku.-Chloe pasistenk labiau.
-Aš atsilyginsiu ,kaip nors.-Prikandau lūpą ir jis greit apsidairęs pradėjo eit su manim prie mašinos.Atidariau bagažinę ir jis ištraukė padangą su metaliniu stypų ,kad atsukt varžtus.Padėjo padangą ,kur parodžiau ir tik tada pamatė ,kad ji nesprogus.
-Hey ,bet čia nieko...-Nespėjo pabaigt vyruką sakinio ,kaip paėmus iš jo rankų tą strypa greitu judesiu trenkiau per galvą.Jis nukrito ,kaip koks bulvių maišas ant žemės šalia mašinos ir numečiau strypą šalia jo.Aš jį užmušiau?Tikriausiai ne neįmanoma užmušt taip žmogaus.Su koja pajudinau jo koja patikrindama ar jis tikrai be sąmonės ir jis buvo be gyvybės ženklų.
-Okey Chloe tau puikiai sekasi.-Įkvėpiau gyliai save drąsindama ir apieškojus jo kišenes paėmiau jo telefoną ir ginklą ,nes daugiau jis nieko neturėjo.Telefoną nutrenkiau ant žemės ir sutrypiau su koja ,kad sudaužyčiau ,bet tas prakeiktas iphone dar gyvas.
-Kas per?.-Šalia gulėjo akmuo todėl pakėliau ji ir užmečiau tik tada suskilo visiškai ekranas.Nuspyriau jį po mašiną ir pasiėmiau peilį nuo sėdynės ,kurį buvau palikus.Užsikišau už kelnių juosmens kuo atsargiau ,kad šalti ašmenys neįbrėžtų mano klubo.Pasiėmiau ginklą ir kuo tyliai sudarydama kuo mažiau garsu įėjau į vudų.Iš kart išgirdau kažkieno dejones ir ėjau jų link kurios garsėjo ir taip buvo moters balsas.
-Mmmm nesipriešink juk žinai ,kad irgi to nori.-Girdėjau ,kai mergina atsako.
-Tavęs jau senai niekas nebenori.-Išgirdau Zayn balsą ir pliaukštelėjimo garsas nuaidėjo per pastatą.
-Užsičiaupk čia tik aš galiu kalbėt.-Suriko mergino ir vėl įsivyravo tyla.Kelios lempos švietė koridoriu ,kai ėjau link didžiulų geležinių durų su viena puse jau praverta.Sulaikiau kvėpavimą ,kai pagaliau vidurį tamsios salės pamačiau apšviestus vaikinus pririštus prie kėdės ir galiausiai pamačiau Zayn.Jo marškinėliai buvo suplėšyti ir ant jo kelių sėdėjo mergina ryškiai kaštoniniais plaukais.Ji bučiavo jo nuogą kūtinę dejuodama ir tik tada pamačiau ,kad jo ranka užlindus jam už kelnių.Harry ir Liam ,jai nematant krutinos ,kol Zayn susukęs veidą žiūrėjo į tamsą tikriausiai nelabai mėgaujasi ,o gal jam patinka?Staiga mergina nulipo nuo Zayn ir pakėlus suknelę nusimovė savo apatinius kojomis žemyn ir lėtai pradėjo maut Zayn kelnes.Tai reiškė mano momentą pasirodyt ,kai išlindau iš tamsos greitu judesiu ir pridėjau jai ginklą prie galvos priversdama sustot.
-Lėtai pasitraukt nuo jo.-Paliepiau jai ,bet ji nusijuokė ,kai vaikinai su nuostaba pakėlęs akis žiūrėjo į mane.
-Tu net nemoki tikriausiai naudotis juo todėl geriau eik savo keliais mergaitę.-Paliepė ji ir norėjo toliau tęst savo darbą ,kai pasigirdo spragtelėjimas ,o tai reiškia užtaisiau ginklą.
-Galvok iš naujo ,o dabar traukis nuo jo.-Paliepiau.Ji lėtai pasitraukė eidama atbuliniu į mane.
-Klaupkis.-Paliepiau jai ,kai buvom per tris žingsnius nuo surištų vaikinų.
-Ką aš...-Ji pradėjo ginčiotis ,bet pastūmiau ją ,kad nukristų ant žemės.
-Aučh nereikia ,taip grubiai.-Suzyzė ji.
-Užsičiaupk ,nes man labai nepatinka žudyt žmones.-Suurzgiau ir ieškojau akimis su kuo galėčiau ją surišt ar kažkas panašaus.Ant betoninių grindų gulėjo virvė šalia Liam ir priėjus greit ją čiupau.Surišau jai rankas ir kojas greitai ,kaip galėjau ,kad nepabėgtų ir užsikišus ginklą už juosmens išsitraukiau peilį.
-Žinai ,kad...-Ji vėl pradėjo kalbėt ,bet paėmiau nuo grindų jos kelnaites ir sukišau į burną ,kad užsičiaupktų.
-Man neįdomu ,ką turi pasakyt ,nes aš žinau pakankamai.-Suurzgiau ir priėjau su peiliu prie Zayn.
-Malonėsit visi pasiaiškint ,kaip čia atsidūrėt pirmoj vietoj?.-Paklausiau žiūrėdama į visus ,bet daugiausiai į Zayn.
-Labas mažute.-Nusišypsojo Zayn.
-Geriau galvok gerą pasiteisinimą ,kol grįšim namo.-Perspėjau jį pjaudama virves nuo jo ,kol ta mergina zyzė ten gulėdama.Atrišus Zayn atrišau Harry ir vėliau Liam.
-Fuck kodėl atėjai tu ,o ne Niall?.-Paklausė Liam.
-Tu turi kažkokių nusiskundimų ,nes galiu surišt atgal.-Piktai išrėžiau ,nes dar matai pretenzijas reiškia.
-Nesvarbu.-Suurzgė jis ir visi atsisuko į merginą gulinčia ant grindų.Harry priėjęs išėmė kelnaites iš jos burnos.
-Ar turi kažką pasakyt visiems Rebeka?.-Paklausė jis ir pagal vardą atsiminiau ,kad jau girdėjau apie ją iš vaikinų.
-Pala ta pati Rebeka ,kuri visus jus dulkino?.-Paklausiau.
-Ta pati sena gera pasidulkinimo partija.-Nusijuokė Harry.
-Juokinga tai ,kad tu juos gelbėjai net nežinodama kas aš.-Nusijuokė mergina žiūrėdama į mane ir Zayn apkabino mane per liemenį ištraukdama mano ginklą ir kitą iš to vyro prie durų paduodama Liam.Zayn atidaręs apkabą pažiūrėjo kiek kulkų ir pamatė ,kad jos visos todėl nusišypsojo.
-Na man nereikia tavęs pažinot ,kad juos gelbėčiau be to buvo lengva.-Pasakiau ,nors tai nebuvo labai lengva.Zayn prisitraukė mane prie savęs įkvėpdama kvapo nuo mano kaklo ir vėl atsisuko į Rebeka.
-Niekaip neateina mintis ką man su tavim daryt.-Prabilo Zayn.
-Jūs nieko man negalit padaryt ,o be to ateisi pas mane ,kad užbaigčiau ką pradėjau pats.-Nusijuokė jis.
-Būtent ,kad man nepavyktų užbaigt ,nes yra geresniu už tave.-Zayn pabučiavo mano kaklą ir ji visą tiesiog virė iš pykčio.
-Tu nežinai į ką veliesi kvaile..-Nusijuokė ji žiūrėdama į mane.
-Žinai ,kaip surištas žmogus tu per daug drąsiai kalbi.-Priminiau jai ir priėjus vėl įdėjau kelnaites į jos burną.
-Sugalvojot ką nors ką darysim su ja?.-Paklausiau atsisukus į vaikinus.
-Ką darysim mes...tu į tai neįtraukta.-Parodė Zayn pirštu į juos tris ,o manęs neima.
-Oh tai jau išgelbėjau ir nereikalinga.-Piktai išrėžiau.
-Chloe tu negali su mumis niekur važiuot ir kažką jai daryt tai tik mūsų noras.-Perspėjo jis.
-Nuo kada tu man aiškini Zayn?.-Suurzgiau ,kai jis parodė Liam paimt Rebeką ir tas persimetė per petį.
-Nuo tada ,kai tu priklausai man.-Suurzgė jis eidamas paskui vaikinus link metalinių durų.Harry ėjo pirmas ,o Liam su Rebeka paskui ir paskutinis Zayn su manim.
-Tai užknisa.-Suzyziau ,nes amžiais lieku už nugaros ,kai jie veikia kažką įdomaus.
-Važiuok namo Chloe aš greit grįšiu.-Perspėjo jis mane.
-Važiuok namo Chloe blah blah blah...-Pavaidinau ji cypenčių balseliu ir jis sustojo ,kas privertė mane atsitrenkt į jo nugarą.
-Ar tu erzini mane?Nenorėk išvest manęs iš kantrybės mažute.-Perspėjo jis atsisukęs į mane.
-Lyg tavęs kas bijotų.-Išspjoviau specialiai praeidama pro jį tačiau jis čiupo už rankos ir gražino mane prie savęs.
-Prisiekiu dievu Chloe jei nenustosi grįžęs namo išdulkinsiu taip ,kad negalėsi išlipt iš lovos kelias dienas aišku?.-Perspėjo jis ir jau žinau ,kad jis tai padarys ,nes jau turėjau tokį nutikimą ,kai skaudėjo visus kaulus.
-Gerai jau gerai.-Atsidusau.
-Mano mergytė ,bet labiau norėjau ,kad pasirinktum kitą variantą.-Mirktelėjo jis ir ir išėjus į lauką ėjau iki savo mašinos išsitraukdama raktelius.Harry su Liam tiesiog stovėjo vidurį kiemo ir dairėsi ,kai Zayn užsidegė cigaretą stebėdama mane ar klausysiu.Priėjus prie vairuotojo durelių paspyriau iš pykčio tą vyrą ,kad galėčiau įlipt ir klausiamu žvilgsniu pažiūrėjau į Zayn ,kuris pamatė vyruką.
-Chloe kas čia?.-Paklausė jis rodydama į vyrą.
-Nežinau jis tiesiog guli prie mano mašinos.-Pasakiau atrakindama bagažine ir įdėdama atsarginį ratą atgal.
-Tiesiog guli?Nemeluok Chloe.
-Na gerai aš turėjau jį pašalint ,kad ateičiau jūsų.-Atsidusau ir paėmiau tą patį gelžgalį.
-Pašalint?Tu turbūt juokauji jis galėjo tave nuskriaust.
-Bet nieko nenutiko ir jis guli ant žemės ,be sąmonės ne aš.-Suurzgiau burbėdama dar keiksmažodžius po nosei ,kai paėmiau vyrui už rankų ir tempiau iki bagažinės.
-Ką tu manai tu darai čia?.-Paklausė jis.
-Kaip ta ką atsikratysiu kūno.-Pasakiau paruošus bagažinėj vietos.
-Tu ką?Chloe ar tai pirmas kartas ,kai tu tai darai?.-Paklausė Harry.
-Taip ,o be to aš nekvaila ,kad nežinočiau jog reikia atsikratyt įkalčių juk gyvenu su gangsteriu apie dešimt metų.-Priminiau jiems ,kai Liam grįžo iš tamsos prie mūsų.
-Zayn turim problemėlę.-Pasakė jis ir Zayn atsisuko klausiamu žvilgsniu ,kai bandžiau įdėt kūną į bagažinę ,kas blogai sekėsi ,nes jis vis iškrisdavo.
-Kas dar?.-Suurzgė Zayn prieidamas arčiau ir Liam parodė į tuščiau gatvę ,kurioje degė šviesos.
-Kur mano mašina?.-Paklausė jis.
-Pamiršai ,kad čia ne tas rajonas palikt tokias mašinas?.-Paklausė Liam ir Zayn suurzgė paspirdamas akmenuką ,kai man pagaliau pavyko įdėt vyra į bagažinę tačiau jis išleido keista aimanos garsą.Išsigandus suspiegiau ir trenkiau bagažinės duris ,kad ji užsidarytų ir jos trenkėsi jam į galvą ,nes jis pakėlęs ją ieškojo pagalbos tikriausiai.
-Kas buvo?.-Paklausė Harry.
-Jis gyvas.-Atidariau bagažinę ir pamačiau vėl be gyvybės jį.
-Oi jam skaudės ,kai jis atsikels.-Suinkščiau ir galiausiai uždarius bagažinę priėjau prie savo durelių.
-Na tai aš jau važiuoju tada ,nes kažkas nenori manęs su jumis.-Pasakiau atidarydama savo dureles ,kai girdėjau tyla iš jų.Atsisukau ir mačiau ,kaip jie susižvalgė į atsisuko į mane.
-Aš vairuosiu.-Perspėjo greit Harry ir nespėjau sureaguot ,kai buvau perkelta ant kitos sėdynės.
-Kas jum sakė ,kad jūs galit imti mano mašiną?.-Paklausiau pasipiktinus ,kai jie visi susėdo.
-Nes mano mašiną ,pavogė kas neaišku.-Suburbėjo Zayn.
-Kodėl tu niekada nenutyli?.-Paklausiau susierzinus.
-Lovoj nesiskundi ,kad aš netyliu.-Atsiskirto jis ir pripažinsiu sudegiau.Nežinau ,kur važiuojam ,bet buvau laiminga viduje ,kad pagaliau kažkur ir mane pasiėmą.Harry vairavimo įgūdžiai tikrai puikus ypač ,kai reikia greit pralėkt ant posūkių kol žalia šviesa.Kelionė buvo ilga iki kito miesto ,kol privažiavom kažkokį klubą su raudonu ženklu ir užrašu "Anakonda".
-Kur mes?.-Paklausiau ,kai jie išlipo su Rebeka iš mašinos ir ji pamačius ženklą pradėjo muistytis dar labiau ir rėkt tačiau niekas nepadėjo.
-Pas senus pažįstamus ir tu lieki mašinoj.-Parodė į mane Zayn.
-Juk žinai ,kad aš taip ar taip neklausysiu.-Priminiau jam ,kad visada ir būna.Jis jau pakankamai ilgai su manim ,kad tai žinotų.Gyliai atsidusęs ir parodė ranką ,kad eičiau kartu ir iššokau iš mašinos su džiaugsmu ,kai Liam atrišo kojas Rebekai ir ėjo su ja link durų.Apsauginis nieko nesakė ,kai Zayn davė jam žvilgsnį ir mus įleido ,o tada ir supratau ,kas tai per vietą.Stovėjo dideli stalai su stulpais ir aplink juos šono beveik nuogos merginos.Vyrai joms žvilpė ir mėtė pinigus ,kol jos kraipėsi pagal garsią muziką.
-Va čia tai menas.-Pasakiau dairydamasi ir tik tada supratau ,kad Zayn mane girdėjo.
-Tai ne menas Chloe jos tiesiog ištroškusios vyrų.-Zayn apsikabino mane per liemenį ,kad nenuklysčiau nes man tikrai buvo įdomu ,kaip jos išsilaiko su tokiais judesiai prie to stulpo ir dar ant tokių aukštakulnių.
-Ah Zayn.-Išgirdau vyro balsą ,per muziką ir toliau dairiausi ,kol mačiau kažkokias užuolaidas.Vyras užėjo už jų ir pagavau galimybę pamatyt ,kad ten jo laukia nuoga mergina jau ant kelių.Atsisukau ,kai vyrukas priėjo prie Rebekos ir suėmęs suspaudė jos krūtinę.
-Mmmh gera gera.-Jis pasakė nuleisdama ranką po jos suknele ir po kelių minučių Rebekos akis išsiplėtė ,nes jau žinau ką jis padarė.
-Vaikine ji tikra kekšė.-Nusijuokė tas vyrukas.
-Žinau Leo tiesiog pasiimk ją ji labai mėgsta atlikt tokius darbelius.-Nusišypsojo Zayn jam.
-Okey ,bet ji jau per daug nusinešioju gausi tik...-Zayn jį nutraukia.
-Ne nereikia nieko čia dovana tau girdėjau naują klubą atidarei.
-Dosnusi Zayn Malik malonu.-Nusišypsojo jis ir Liam paleido savo glėbį perduodama Rebeką jam.Prie Leo priėjo dar du ir jis kažką pasakęs atidavė jiems Rebeką ,bet prieš tai ištraukė jos kelnaites iš jos burnos ir pauostė. Eww jis nesveikas.
-Taigi ,o kas šitas gražus deimančiukas?.-Leo žvilgsnis susitiko su mano ir jis priėjo arčiau manęs.
-Tai mano Leo.-Perspėjo jį Zayn ,kai Leo akys keliavo mano kūnų žemyn ir pasijaučiau nejaukiai ,nes taip žiūri į mane tik Zayn prieš sexą.
-Ah Zayn aš net nežinojau ,kad tu slepi tokį grožį žinai...ji atrodo kaip ta už kuria sumokėčiau 800 tūkstančiu grynais ką pasakysi?.-Nusišypsojo jis ir pakėliau akis išsigandus į Zayn.
-Ne Leo ir ,kai aš pasakau Ne tai reiškai viskam.-Suurzgė Zayn ir stipriau mane apkabino.
-Gerai gerai nesijaudink.-Nusijuokė jis ir kiek mačiau Zayn tai nenuramino.
-Mes išeinam.-Perspėjo Zayn ir apsisuko ,tačiau Leo balsas mus sustabdė.
-Nejau nepasigrožėsit mano naujom merginom?.-Paklausė jis ir atitraukė užuolaidą į kambarį iš kurio jis ir atėjo.Ten buvo kelios merginos maždaug aštuoniolikos ir jos buvo visiškai nuogos.Viena gulėjo ant sofos ,o kita atsiklaupus ant grindų.
-Ne ačiū.-Kreivai nusišypsojo Harry ir apsisukom išeit ,bet prieš tai spėjau pagaut Leo žodžius.
-Iki pasimatymo gražuolę.-Zayn mane tempė su kitais link durų ,kai atsisukau sau per petį ir mano žvilgsnis susitiko su Leo ir jis apsilaižė lūpas man mirktelėdamas.Nepaleidau žvilgsnio su juo ,kol stipriau buvau patempta Zayn ,o kai atsisukau vėl Leo kažką sakė su šypsena kažkokiam vyrui žiūrėdamas į mane ir vyrukas pažiūrėjęs linktelėjo.
-Manai jis paliks taip viską?.-Paklausė Harry ,kai įsėdom į mašiną.
-Ne.-Trumpai atsakė Zayn ,kai atsisėdau ant galinės sėdynės su juo vis dar nesupratus ,kad čia vyksta.Harry paspaudė greičio pedalą ir Liam trenkė per kydelį su kumščiu nusikeikdamas.
-Šudas Zayn...jis visada gauna ko nori.-Suurzgė Liam.
-Manai aš to nežinau? Bet aš irgi gauna visko ko noriu ir Chloe mano todėl nustok jaudintis aš susitvarkysiu.-Surėkė Zayn ir privertė mane net krūptelėt kodėl jie pykstasi?Pakėliau akis ir pamačiau Harry akis per veidrodėlį ,kai jis greit jas nusuko atgal į kelią.
-Ar galiu paklaust kodėl jūs pykstatės?.-Paklausiau ir Zayn atsisuko į mane.
-Nesikišk Chloe.-Paliepė Zayn.
-Bet jūs kalbat apie mane aš žinau ir man ne penki metai Zayn.Aš jau tiek mėšlo su tavim patyriau ,kad blogiau jau nebus.-Susinervinus išspjoviau.
-Jis nori tavęs aišku? Ir jis nesustos ,nes dar labiau jį intriguoja tai ,kad tu mano Chloe.-Prabilo Zayn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Find someone else to play 3 (LT fanfiction)
Hayran Kurgu****** -Ar tu žinojai ,kad jis taip gali pasielgt?.-Ramiau paklausiau ,kai jis tiesiog žiūrėjo į mane. -Aš nesitikėjau to.-Taip pat ramiai atsakė. -Juk tu nužudei jo brolį.-Priminiau jam. -Žinau nebūtina to primint.Niall ką nors rast jis visada ką n...