45

3K 97 0
                                    


Atvažiavus iki mano tėčio namų išlipau iš mašinos ir iš kart pastebėjau kažkieno dviratį prie durų.

-Ar aš kažko nežinau?.-Atsisukus į Zayn paklausiau ir jis pakilnojo pečius.
-Juk jis vyras reikia judėt į priekį.-Tik papurčiau galvą ir pradėjau eit link durų.
-Nesibelsi?.-Paklausė Zayn ,kai paliečiau durų rankeną.
-Ne aš noriu pamatyt ,kas čia vyksta.-Palenkiau durų rankeną ir pasigailėjau ,kai atidariau ir išgirdau moters juoką ,o tada pamačiau ir bėgant laiptais žemyn moterį ,o paskui ją mano tėtis su vienais apatiniais.
-Ne Ben nereikia.-Ji kikeno ir tik tada pamatė mane ,kai tėtis apsikabino ją per liemenį.
-Tėti?.-Atsisukau į jį ir jis atrodė pasimetęs.Kodėl aš nežinojau ,kad jis turi naują gyvenimo draugę.
-Sveiki....na mes nelaukėm svečių.-Moteris pasitaisė savo palaidinę ir susivėlusius plaukus.
-Na aš irgi nežinojau ,kad čia būsit užsiėmę.Iš vis nežinojau apie jus nieko.-Atkirtau jai.
-Merginos nesipykstam.-Zayn mane prisitraukė per liemenį arčiau savęs.
-O gal aš noriu pasipykt ir išsiaiškint kas tai?Tėti tu elgiesi ,kaip koks paauglys kas čia vyksta?.-Garsiau kreipiausi į tėti ,kuris atrodė pasimetęs.
-Chloe nekelk balso aš tiesiog...-Neleidau jam pabaigt.
-Šiandien Alicijos gimtadienis ,o tu jau apie tai pamiršai?Kas tau darosi?.-Surėkiau ir ta moteris stojosi į priekį prieš mane.
-Manau turėtum išeit.-Ji pareiškė man.
-Ką?Tu man neaiškinsi čia ir mano namai.-Perspėjau ją.
-Nežinau ko tu nori iš savo tėčio tačiau šaukimu to nepasieksi.Jis suaugęs vyras ir gali spręst kas jam geriau.O tu galėtum būt geresnė dukra ir pagaliau suvokt ,kad jis nenori gyvent vienas.-Stovėjau nežinodama ką pasakyt.
-Jis jaučiasi vienišas ,nes tu kaip jo dukra gyveni sau ,o jis sau.-Jos žodžiai skaudino mane.Nejau tėtis tikrai jautėsi vienišas?Kodėl to nepastebėjau?
-Tai tiesa?.-Atsisukau į tėti.Jis nieko nesakė todėl aš irgi neturiu čia ką daugiau veikt.Apsisukau ir tiesiai šoviau pro duris į lauką kuo greičiau.
-Chloe.-Išgirdau Zayn ir buvau pačiupta už alkūnės ir atsukta į jį.Slėpiau paraudusias akis ,kuriose kaupiasi ašaros.
-Hey..mažute kas yra?Kodėl tu taip?.-Paklausė jis ir tik stipriai jį apsikabinau.
-Aš nežinojau ,kad jis vienišas ir jam liūdna.-Sulaikiau ašaras ,nes net nežinau ar turėčiau verkt.Ar sąžininga būtų lieti ašaras?
-Chloe?Dukra?.-Pakėliau akis nuo Zayn krūtinės ir pamačiau tėti jau apsirengusį prie durų.
-Atleisk mažute turėjau tau pasakyt ,bet juk tu turi ir taip visko savoje šeimoje.
-Bet juk tu irgi mano šeima tėti.-Priminiau jam ,kai vėl ta moteris išėjus pasirodė jam už nugaros.Negaliu jos pakęst ,kad ji parodė man tiesą ,kurią turėjau sužinot iš tėčio.Ko ji kišasi?
-Žinau katinuk.Atvažiuosiu į Alicijos gimtadienio šventę gerai?Kaip ir tarėmės juk niekas nepasikeitė dėl to tu čia?.-Linktelėjau nežymiai ir pasukau su Zayn link mašinos.Mačiau ,kaip tėtis pabučiuoja tą moterį ir ji eina prie savo dviračio.Kokio velnio jai čia?Tegul būna savo namuose.Įsėdus į mašiną stebėjau ją ,o ji mane.Mūsų žvilgsniai degino viena kitą ir mačiau ,kai ji man nusišypsojo.
-Aš ją sudraskysiu.-Suurzgiau ,kai Zayn paspaudė greičio pedalą.
-Nieko tu nedraskysi.Tavo tėtis pagaliau turi vėl naują merginą ar kaip čia pavadint.Jeigu jam gerai tai tegul turi.
-Taip Zayn ,bet ji ne tokia...tu matei?Ji man nusišypsojo ,nes žino ,kad jos nekenčiu.Ta kalė...tegul sėdi savo namuose ,kol subyrės.-Suurzgiau ir Zayn staiga paspaudė stabdžius priversdamas cypti ratus.Tik tada pastebėjau ,kad sustojom prie raudonos.Gerai ,kad diržą prisisegus buvau.
-Atsargiau vairuok.-Surėkiau ant jo ir nežinau kodėl.Tikriausiai noriu išsiliet dėl tos moters.Ji tikrai kažką rezgą ,bet sužinojus apie tai ,kad mano tėčio sąskaitoje labai mažai pinigų atšoks.
-Nešauk ,kaip laukinė ant manęs.-Suurzgė jis.
-Zayn.-Perspėjau jį ,nes žinau ,kad jis tuoj irgi užsives.Pastebėjau per šiuos santuokos metus ,kad mes labai ugningi žmonės.
-Šiš moterie.-Užčiaupė jis mane ir tylėjau ,kaip buvo pasakytą.Ar jis tikrai pasakė moterie?Čia kokia nors nauja jo diskriminacija?Nieko nesakiau kol atvažiavom iki prekybos centro.Išlipus aikštelėj iš mašinos palaukiau Zayn ir pradėjom eit kartu.Eidama net nesupratau ,kaip tačiau Zayn paėmė mane už rankos ir sūpynės mūsų pirštus vedėsi link salono ,kuriame užsakėm gėles.
-Mažute aš einu iki banko nusiimt pinigų.-Sušnabždėjo jis padavęs savo piniginę ,kad sumokėčiau salone ir pasuko link bankomato.Pinigus iš nešvarių darbelių jis laiko namuose vos ne kojinių stalčiuje ,o legalius nuo viešbučių sąskaitoje tam skirtoje.
-Sveiki.-Su manim iš kart pasisveikino miela mergina.
-Sveiki atėjau dėl užsakytos puokštės Malik pavarde.-Nusišypsojau jai ir ji linktelėjus pradėjo žiūrėt dokumentus.Linktelėjo dar kartą ir išėjo pro dureles į sandėlį.Laukdama pajaučiau ,kaip kažkas liečia mano plaukus.Pažiūrėjau prie bankomato ir pamačiau ,kad Zayn ten.Greit atsisukau ,kaip įgelta ir pamačiau trys jaunus vaikinus.Vienas iš jų ir lietė mano plaukus.
-Ar žinojai ,kad tavo grožis nublanksta prieš visas šias rožes.-Jis iš kart ištarė man nespėjus nieko pasakyt ir ištiesęs raudoną rožę pradėjo braukt per mano iškirptę žemyn.
-Ačiū labai vaikinuk ,bet geriau eik su savo draugais toliau.-Perspėjau jam su saldžia šypsena.
-Ir palikt tokį grožį?Kokiam universitete mokiniesi gal galiu sužinot?.-Manęs vos nepaėmė juokas jog jis mane laiko tokia jauną.
-Aš neinu į tokį ,nes turiu dukrą tavo metų.-Nusijuokiau ir jo draugais irgi su manim.
-O man patinka vyresnės.-Jis iš kart atsakė nepasimetęs.
-Atleisk teks ieškot kitos vyresnės ,nes aš ištekėjus.-Parodžiau žiedą ant piršto.
-Bet juk vyras ne siena galima pastumt.-Mirktelėjo jis ir tai privertė mane vėl nusijuokt.
-Oi patikėk maniškio nepastumsi.-Jis prikando lūpą ir ištiesė man rožę kuria braukė man per kaklą.
-Bet aš labai atkaklus.-Arčiau prisiartino jis ir nespėjau sureaguot ,kai didelės rankos atsiradusios ant liemens mane atbloškė atgal.Tik tada pajaučiau kvėpavimą sau prie kaklo ir supratau ,kad tai tikrai Zayn.
-Kažin ar atkaklumas tau padės ,kai išmušiu visus dantis.-Perspėjo Zayn.
-Viruk stok į eilę ji turi vyrą.-Nusijuokė jis ir aš kartu su juo ,kai Zayn sarkastiškai prisidėjo.
-Tai gak tu stok į eilės galą ,nes čia mano žmona.-Zayn žvilgsnis buvo toks rimtas ,kad vaikinas suprato.Jo žvilgsnis pasikeitė ir atrodo jis suprato ,kad nieko nebus.
-Na man jau laikas grožį.-Mirktelėjo jis ir tuo pačiu metu išėjo pardavėja su rožėmis.Atsisukau su ja kalbėtis kol Zayn stebėjo tą vaikiną.
-Zayn.-Perspėjau jį ir jo kūnas neatsipalaidavo ,nes tas vaikinas stovėjo prie rausvų rožių.Pasirašiau popierius už du šimtus mėlynų rožių puokšte ir pasirašius pastebėjau jog tas vaikinas žiūrėjo man į užpakalį.
-Akis nusuk ,nes priversiu.-Pagrasino Zayn ir vaikinukas supratęs ,kad buvo užluptas iškėlė lyg pasiduodamas rankas.
-Juk ji ne tavo nuosavybė ar kažkas panašaus.Suprantu ,kad žiūrėt galima ,o liest ne.-Nusijuokė jis ir baimė perėjo mano kūnų.Zayn pradėjo artintis iki jo ir pačiupus jį už rankos prisitraukiau prie savęs.Greit padėjau puokštę jam į rankas ,kad jos būtų užmintos jomis ,o ne vaikino smaugimu.
-Eime.-Nusišypsojau sumokėjus ir įdėjau jo piniginę į užpakalinę džinsų kišenę.Zayn pasuko šalia manęs iš parduotuvės.
-Teisingai iki žmogau.-Tas vaikinas nusijuokė ir tik pamačiau ,kai Zayn su šypsena apsisuko atgal į saloną.
-Zayn ne.-Perspėjau jį čiupdama už rankos ir jis davė žudantį žvilgsnį.
-Džiaukis ,kad negaliu tavęs sulaužyt ,nes mielai tai padaryčiau.O dabar sprogs iš pavydo kas mano ir ko tu niekada neturėsi.-Mirktelėjo jam Zayn ir prisitraukęs mane su kita ranka už liemens sujungė mūsų lūpas.Kibirkštėlė buvo didesnė nei bet kada ir man tai patinka tačiau reikia atsitraukt.Išgirdus pardavėjos "Aww" atsitraukiau susigėdus ,kai tas vaikinukas žiūrėjo su pavydu į Zayn.
-Geros dienos panele.-Zayn mirktelėjo pardavėjai ir atėmęs man iš rankų to vaikino dovanotą rožę įteikė jai.Čiupęs mane už rankos išsivedė ir dar ėjau apakus kas čia buvo.
-Tu flirtavai su pardavėja?.-Susivokus paklausiau.
-Taip ,kaip ir tu su tuo lepšiu.-Nusijuokė jis.
-Tu šiknius.-Nusijuokiau kartu.Rožes pasidėjus į mašiną užėjom torto ir pats sunkiausias dalykas buvo jį išsirinkt.
-Gal šitą.-Nusijuokė Zayn prie vitrinos rodydamas į tortą su meškučiais.Daviau jam žvilgsnį ir jis patrūkčiojo pečiais.
-Kas juk ji dar vaikas ,bent man.-Jis pavartė akis ir vėl parodė į tortą barbę.
-Zayn nustok jai aštuoniolika ,o ne penki.-Priminiau jam.
-Jai aštuoniolika?Nuo kada?.-Apsimetė išsigandęs jis.
-Nuo tada ,kai padarei ją prieš aštuoniolika metų.-Priminiau jam.
-Darėm kartu ir nesiskundėm taip ,kaip darėm.-Mirktelėjo jis apsilaižydamas lūpas ir įžnybiau jam į ranką.Pardavėja nusikosėjo ir atkreipė mūsų dėmesį.Nupirkus tortą palikom jį mašinoj ir liko tik išrinkt dovaną.
-Sugalvojau.-Eidama per prekybos centrą Zayn nusijuokė ir pradėjo vest mane iki žaislų parduotuvės.
-Ne..Zayn ne.-Perspėjau ir jis pavaidino šunyčio akis.Galiausiai nuvedžiau jį į moteriškų rūbų parduotuvę ir pakankinau.Nieko neradus ten nusivedžiau į kitą ir jis amžiais zyzė ,kad blogai jam ir nusibodo.Užėjus į aparatūros parduotuvę Zayn atrodo kažką sugalvojo temdamas į patį galą.
-Tobula.-Jo akys blizgėjo į tai ką jis žiūrėjo ir atsisukus pamačiau naujus fotoaparatus.Nuo mažiausio iki didžiausio.
-Rimtai?.-Atsisukau į jį.
-Žinomą juk ji mėgsta fotkintis.Kaip tau šitas Cannon ?.-Jis paėmė didesnį fotoaparatą vieną iš geresnių ,kurio kainą tris šimtai eurų.Pardavėjas atėjęs galiausiai jį įjungė ir parodė kokios funkcijos ir Zayn apsisprendė.
-Imam.-Susimokėjus nuvilkau Zayn į parduotuvę specialiai gimtadienio ruošimui.Paprašėm ,kad suvyniotų fotoaparato dėžę ir nupirkom atvirutę.
-Pagaliau.-Nusijuokė Zayn nešdamas maišą su viena ranka ,o kita apsikabinęs mane per liemenį.Grįžus namo gavau žinutę ,kad Niall parveš Alicia ,kas mane neramino.Tikiuosi Zayn tai nepasirodys įtartina.
-Alicia grįžt su Niall.-Pasakiau ateidama į virtuvę.
-Kodėl su juo?.-Paklausė Zayn ir jau mintyse audžiau melą.
-Nes taip lengviau ir aš jo paprašiau.Na juk ji peščiomis negali eit.-Priminiau jam ,kad tolokai mokykla.Jis tik linktelėjo man pritardamas ir toliau dėliojo žvakutes ant torto.
-Tai taip sudėtinga.-Suurzgė jis ,nes žvakutės keistai jam lūžinėjo.
-Nedrebink rankų Zayn.-Priėjus arčiau padėjau sudėliot aštuoniolika žvakučių.Tikiuosiu pasiseks su jos gimtadieniu ,nes dar vieno barnio nenoriu.Niall irgi turėtų valdytis prie mūsų su Zayn ,nes nors ir žinau ir pritariu Zayn negali įtart nieko.Jis turi apsiprast ,kad jo dukra suaugo ir taip.Juk visi žino kokie tėvai būna su savo vienintelėm dukrelėm.Myli jas ir saugo nuo bet kokio vaikino ir jos jam visada mažos princesės.


Find someone else to play 3 (LT fanfiction)Where stories live. Discover now